En tiedä apinoista, kun ei tuolla maalintekoon tottuneits edes ole (nauru hymiö).Hyvä esitys sarjakärkeä vastaan. Noilla paikoilla olisi pitänyt taistella voitosta, mutta aikamoiset apinat siellä on selässä tällä hetkellä.
Posia täytyy antaa taas siitä, että työmäärä ja asenne tuntui olevan kunnossa.
Mertaranta alkaa olla vanha, väsynyt ja turha. Tajuispa jo lopettaa.Mertaranta on raskain selostaja liigassa.
Ahokkaalle nätti kysymys (sarjajohtajan koutsi):
"Maalinteko vaikeaa, minkä verran sitä harjoittelette?"
"Ihan joka harjoituksissa."
Jos tämä seitsemän miehen kokeilu olisi tapahtunut 10.10. (Aleksis Kiven päivä), olisi ehkä katsottu läpi sormien.
Tästä maalilaulu seuraavaan otteluun:
En ole ikinä nähnyt, että pelataan seitsemällä pelaajalla. Noloa.
Tepsi teki yhden maalin.
Eli ne voittaa pelin.
Tähän lisäksi Liigan sekoilu yleisesti ja esim. sarjaohjelman suunnittelun osalta - vanha ei enää edes tiedä koska pelit pelataan! Samassa junassa taidetaan olla!Toinen kausi putkeen kun ennen ottelua alkaa olemaan lopputulos tiedossa ja ikävästi HPK nyt kyllä vieroittaa minua parhaansa mukaan heidän tuotteestaan.
Tähän on nyt tultu.
Olenkin miettinyt että eikö muita häiritse tuo ohjelma! Pelit epäsäännöllisesti ja ihan liikaa peräkkäisinä päivinä pe-la. Jää paljon pelejä väliin kun ei voi koko viikonloppua pyhittää jääkiekolle.. Mutta ilmeisesti olut myy niin hyvin että kannattaa. Olen toistaiseksi ostanut kausarin ihan seuraa tukeakseni, mutta kyllä se jossain välissä on jätettävä väliin kun jää puolet peleistä näkemättä tuon hirveän pe-la painotuksen vuoksi. Yksi peli per viikonloppu olisi ihanne, niin kuin ennenkin.Tähän lisäksi Liigan sekoilu yleisesti ja esim. sarjaohjelman suunnittelun osalta - vanha ei enää edes tiedä koska pelit pelataan! Samassa junassa taidetaan olla!
Täähän olisi ihan ok kolmosketju esim. Tapparaan.Ainoat liigatason äijät on ..., Nenonen, Tikka ja Pihlström.
Vaikka hieno mies onkin, niin kyllä perjantaina Lahdessa voittaminen vaatii sen että Larmi pelaa samalla tasolla Kerhoa vastaan kuin pelasi Kerho-paidassa Pelicansia vastaanPeli ei ollut paskaa eilen eikä tänään vaan viimeistelyssä valtava puristus eikä kyllä edes pompi. Ens viikolla alkaa voittoja tulemaan kun jatketaan töitä!!
Peli ei ollut paskaa eilen eikä tänään vaan viimeistelyssä valtava puristus eikä kyllä edes pompi. Ens viikolla alkaa voittoja tulemaan kun jatketaan töitä!!
Ei kukaan kuule mun huutoa, kun oon niin syvällä täällä perseessä. Mut joo, kaikille potkut. Tms.Voisitteko kaikki peliä kehuvat pyytää jeesiä, että nuppi revitään ulos pepusta. 0 maalia kolmeen otteluun kuvannee riittävästi tuota loistavaa perusilmettä. Ei muuta, nauttikaa nykyisestä peli-ilmeestä. Minä en pysty, anteeksi.
Voisitteko kaikki peliä kehuvat pyytää jeesiä, että nuppi revitään ulos pepusta. 0 maalia kolmeen otteluun kuvannee riittävästi tuota loistavaa perusilmettä. Ei muuta, nauttikaa nykyisestä peli-ilmeestä. Minä en pysty, anteeksi.
Kaljaliiga. Kaljan myynnin ehdoilla pelipäivät pe ja la. On niin ikävä pelipäiviä ti,to ja la. Avointa liigaa, joka pelillä merkitys jne...Tähän lisäksi Liigan sekoilu yleisesti ja esim. sarjaohjelman suunnittelun osalta - vanha ei enää edes tiedä koska pelit pelataan! Samassa junassa taidetaan olla!
Huomaatko kuinka siellä tehdään tällä hetkellä töitä? Katso videolta mitä paskomista se oli Masan aikana kun päästy omista edes liikkeelle.Voisitteko kaikki peliä kehuvat pyytää jeesiä, että nuppi revitään ulos pepusta. 0 maalia kolmeen otteluun kuvannee riittävästi tuota loistavaa perusilmettä. Ei muuta, nauttikaa nykyisestä peli-ilmeestä. Minä en pysty, anteeksi.
En tiedä apinoista, kun ei tuolla maalintekoon tottuneits edes ole (nauru hymiö).
Mjoo, hyvä peli, mutta juuri sellainen mitä työmyyrillä peli pitääkin olla, eli taistelua ilman maaleja. Edelleenkin yksi kiekollinen sentteri, yksi allround sentteri ja mikäki mahdollista yksi maalintekoon kykenevä laituri = pleijarit
Voisitteko kaikki peliä kehuvat pyytää jeesiä, että nuppi revitään ulos pepusta. 0 maalia kolmeen otteluun kuvannee riittävästi tuota loistavaa perusilmettä. Ei muuta, nauttikaa nykyisestä peli-ilmeestä. Minä en pysty, anteeksi.
Tässä tehdään nyt Ladalle selkeesti kiusaa. Ens pelissä aiotaan tehdä maali, jotta otsikot hehkuu kaikkialla
"HPK teki maalin, oikeasti"
eikä suinkaan
"Arto Laatikaiselle tuli tuhat liigapeliä täyteen"
Mutta itse peliin! Onhan tuo surullista kuinka surkea hyökkäys meillä on. Ainoat liigatason äijät on nelonen, Nenonen, Tikka ja Pihlström. Näistä vielä Tikka sivussa ja Pihlström liian isossa roolissa. En uskoisi tätä sanovani mutta kyllä mä mielummin Joona Montoa katsoisin kun Matt Marcinewia. On sentään oma kasvatti, ei tosin toisi mitään lisää mutta ei kyllä veisikään mitään.
Nämä edellä kyllä valitettavan totta. Jos nyt säälistä roikottais Cornettia ja Ikosta mukana, kai kaksivuotisen huippudiilin ja jälkimmäisen taitoaspektin takia, olisi tilalla vakituisemmin suurin osa herroista Monto, Hakanen, Kiljunen ja Otto Nieminen. Collins, Joly ja Marcinew ei olis koskaan tullutkaan ja heidän tilallaan kun olisi kaksi laadukasta sentteriä, tai edes yksi ja vaikka Zaborsky, niin olis parempi. (Tosin tiedä sitten mikä Zabolla, tilastojen valossa aivan vihkoon Tsekissä, nyt Saksassa kai sitten yksi peli alla.)Täähän olisi ihan ok kolmosketju esim. Tapparaan.