Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

  • 533 932
  • 7 465

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Hyvin pidetään nollat taululla.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kolmas erä täydellistä hallintaa. Silti nolla maalia tehtynä koko ottelussa. Eihän tämä huono peli ollut mutta voitot ratkaisee.

Kyllähän Pikkarainen on muutoksen tuonut vaikkakaan ei pysty määräänsä enempää tekemään esim. tehokkuuden osalta.
 

Kerhonpojjaat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Tampa
Hyvä esitys sarjakärkeä vastaan. Noilla paikoilla olisi pitänyt taistella voitosta, mutta aikamoiset apinat siellä on selässä tällä hetkellä.

Posia täytyy antaa taas siitä, että työmäärä ja asenne tuntui olevan kunnossa.
En tiedä apinoista, kun ei tuolla maalintekoon tottuneits edes ole (nauru hymiö).

Mjoo, hyvä peli, mutta juuri sellainen mitä työmyyrillä peli pitääkin olla, eli taistelua ilman maaleja. Edelleenkin yksi kiekollinen sentteri, yksi allround sentteri ja mikäki mahdollista yksi maalintekoon kykenevä laituri = pleijarit
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sen mitä ehti tänään katsomaan niin ihan pirteää peliä kyllä joukkue esitti. Sillä tosin ei ole minkäänlaista merkitystä kun joukkue tekee pelistä toiseen nolla maalia ja ottaa häviön sarakkeeseen.

Toinen kausi putkeen kun ennen ottelua alkaa olemaan lopputulos tiedossa ja ikävästi HPK nyt kyllä vieroittaa minua parhaansa mukaan heidän tuotteestaan. Tänään muistin ottelun vasta toisella erätauolla ja muutenkin oli ensimmäinen erä sitten viime viikon perjantain mitä seurasin. Kauas on siis tultu ajoista kun seurasin jokaisen ottelun joko livenä tai sohvalta seuraten.

Tähän on nyt tultu.
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En ole ikinä nähnyt, että pelataan seitsemällä pelaajalla. Noloa.

Oliko Samu Kuitunen, kun omien sanojensa mukaan oikein yllytti Marko Paloa seitsemänneksi kentälle joskus 90-luvulla. Jäähy tuli silloinkin.
 

JasonMiller

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toinen kausi putkeen kun ennen ottelua alkaa olemaan lopputulos tiedossa ja ikävästi HPK nyt kyllä vieroittaa minua parhaansa mukaan heidän tuotteestaan.

Tähän on nyt tultu.
Tähän lisäksi Liigan sekoilu yleisesti ja esim. sarjaohjelman suunnittelun osalta - vanha ei enää edes tiedä koska pelit pelataan! Samassa junassa taidetaan olla!
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Tähän lisäksi Liigan sekoilu yleisesti ja esim. sarjaohjelman suunnittelun osalta - vanha ei enää edes tiedä koska pelit pelataan! Samassa junassa taidetaan olla!
Olenkin miettinyt että eikö muita häiritse tuo ohjelma! Pelit epäsäännöllisesti ja ihan liikaa peräkkäisinä päivinä pe-la. Jää paljon pelejä väliin kun ei voi koko viikonloppua pyhittää jääkiekolle.. Mutta ilmeisesti olut myy niin hyvin että kannattaa. Olen toistaiseksi ostanut kausarin ihan seuraa tukeakseni, mutta kyllä se jossain välissä on jätettävä väliin kun jää puolet peleistä näkemättä tuon hirveän pe-la painotuksen vuoksi. Yksi peli per viikonloppu olisi ihanne, niin kuin ennenkin.

Mutta itse peliin! Onhan tuo surullista kuinka surkea hyökkäys meillä on. Ainoat liigatason äijät on nelonen, Nenonen, Tikka ja Pihlström. Näistä vielä Tikka sivussa ja Pihlström liian isossa roolissa. En uskoisi tätä sanovani mutta kyllä mä mielummin Joona Montoa katsoisin kun Matt Marcinewia. On sentään oma kasvatti, ei tosin toisi mitään lisää mutta ei kyllä veisikään mitään.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Peli ei ollut paskaa eilen eikä tänään vaan viimeistelyssä valtava puristus eikä kyllä edes pompi. Ens viikolla alkaa voittoja tulemaan kun jatketaan töitä!!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

TheRikza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho, Florida Panthers
Peli ei ollut paskaa eilen eikä tänään vaan viimeistelyssä valtava puristus eikä kyllä edes pompi. Ens viikolla alkaa voittoja tulemaan kun jatketaan töitä!!
Vaikka hieno mies onkin, niin kyllä perjantaina Lahdessa voittaminen vaatii sen että Larmi pelaa samalla tasolla Kerhoa vastaan kuin pelasi Kerho-paidassa Pelicansia vastaan
 

M10

Jäsen
Peli ei ollut paskaa eilen eikä tänään vaan viimeistelyssä valtava puristus eikä kyllä edes pompi. Ens viikolla alkaa voittoja tulemaan kun jatketaan töitä!!

Sehän tässä just on, kun Kerhon perus peli-ilme on todella hyvä. Puolustus on oikein solid, keskialueen pelaaminen ja alivoima. Väitän että ihan helposti liigan keskitasoa. Kovalla tasolla on työnteko ja kamppailupelaaminen.
 

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Voisitteko kaikki peliä kehuvat pyytää jeesiä, että nuppi revitään ulos pepusta. 0 maalia kolmeen otteluun kuvannee riittävästi tuota loistavaa perusilmettä. Ei muuta, nauttikaa nykyisestä peli-ilmeestä. Minä en pysty, anteeksi.
 

M10

Jäsen
Voisitteko kaikki peliä kehuvat pyytää jeesiä, että nuppi revitään ulos pepusta. 0 maalia kolmeen otteluun kuvannee riittävästi tuota loistavaa perusilmettä. Ei muuta, nauttikaa nykyisestä peli-ilmeestä. Minä en pysty, anteeksi.

Ei tästä kukaan nauti, mutta aika sokea pitää olla jos ei ymmärrä, että ainoa ongelma tuossa pelissä on se hyökkäyksen puukätisyys ja heikko taitotaso. Sillä ei tule maalipaikkoja tai maaleja. Yksi iso puute ja sen vuoksi hävitään pelejä, mutta tuohon kun saisi korjauksen (= Kunyk tms.) niin homma alkaisi toimimaan heti. Eli tilanne ei ole niin toivoton, että tässä pitäisi tuhkaa ripotella päälleen. 1-2 hyvin mennyttä pelaajavaihdosta ja ollaan pleijarijengi.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Voisitteko kaikki peliä kehuvat pyytää jeesiä, että nuppi revitään ulos pepusta. 0 maalia kolmeen otteluun kuvannee riittävästi tuota loistavaa perusilmettä. Ei muuta, nauttikaa nykyisestä peli-ilmeestä. Minä en pysty, anteeksi.
Huomaatko kuinka siellä tehdään tällä hetkellä töitä? Katso videolta mitä paskomista se oli Masan aikana kun päästy omista edes liikkeelle.

Kaikki on paskaa mutta sentään jotain tolkkua tohon negailuun vaikka itsekkään ole mikään posi Jumala mutta sentään uskon mitä kentällä näen!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös