Ihan samalla tavalla haukutaan kuin Johnstoniakin. Kumpikaan ei taida sitä paskaa niskaansa ansaita. Johnston saattaa saada paskaa jopa sen takia, että joidenkin on pakko korostaa miehen tekemiä virheitä kun täällä on joku kehdannut antaa kehuja.Marcinewia vaan on aivan pakko täällä jostain syystä haukkua, ihan sama mitä se tekee tai ei tee. Mies nyt on kuitenkin jo päässyt niille maalipaikoille samalla kun esim. se yhden suonenvetopelin pelannut ykkössentteri, jota Pilluksi myös kutsutaan. Miten se osaa aina kadota pelistä? Sama vika kyllä Jolylla ollut - onneksi on kultakypärä niin erottaa kentältä.
Kauhee vauhti oli mutta aika vähän mitää kontrollia ekassa erässä. Ihan viihdyttävää, jos ei koko aikaa kattele...
Ihan samalla tavalla haukutaan kuin Johnstoniakin. Kumpikaan ei taida sitä paskaa niskaansa ansaita. Johnston saattaa saada paskaa jopa sen takia, että joidenkin on pakko korostaa miehen tekemiä virheitä kun täällä on joku kehdannut antaa kehuja.
Vai johtuisiko ihan siitä, että vaikka nyt ekassa erässä Johnston oli ihan paska?Ihan samalla tavalla haukutaan kuin Johnstoniakin. Kumpikaan ei taida sitä paskaa niskaansa ansaita. Johnston saattaa saada paskaa jopa sen takia, että joidenkin on pakko korostaa miehen tekemiä virheitä kun täällä on joku kehdannut antaa kehuja.
Oikein hyvä erä Kerholta. Johnstonilta henkilökohtaisella tasolla ylivoimaisesti paskin erä tälläkaudella ja Marcinew ei osu edes laiturilta järveen.
Kiekollista peliä olen hehkuttanut. Voit varmaan osoittaa missä olen muuta tehnyt. Jään odottamaan...Vai johtuisiko ihan siitä, että vaikka nyt ekassa erässä Johnston oli ihan paska?
Kyllä mä ainakin käännän kelkkani heti, kun Johnston rupee pelaamaan niin kuin vaikka sinä olet hehkuttanut.
Joly ei osaa enää edes syöttää. Keskittyykö liikaakin puolustamiseen, kun ei kiekon kanssa saa mitään aikaiseksi?Tykkään kyllä enemmän tuosta marcinewistakin kun Jolysta. Äijjä on tuolla kentällä kun nuoren miehen vehje..
Kärppiä vastaan pelatut ottelut sytyttävät aina. Hyvät matsit tulossa.Mahtava viikonloppu tulossa, kun Kerho on tälläisessä iskussa. Kärpät tulee olemaan kusessa tuon vääntövoiman kanssa.
Oli kyllä sellainen hyvän neloskentän maali. Ruokosen esityö oli neloskentän pelaajan taidonnäyte.Janatuinen on kyllä huikee jätkä. Koko neloskenttä pelannut itsensä ainakin allekirjoittaneen sydämeen