Kymppitonni
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK Philadelphia Flyers Nikkarit -17
Miten helvetti tosta saadaan Pillu pihalle? Ei näin isoissa peleissä voi tuomarit paskoa alleen!!
Siellä se on 7. pakkina.Miksi Jeskanen on merkattu syöttäjäksi Oikosen maaliin, vaikka miestä ei oo näkynyt kuukausiin kokoonpanossa?
Mun moka, hups.Siellä se on 7. pakkina.
Cukste vois mennä suoraan vankilaan kulkematta lähtöruudun kautta tosta selänkäännöstä.
Vastaan itselleni. 29.10. perjantaina pelattu ottelu Pelicans - HPK. Tässä ottelussa mm. Johnston lensi suihkuun siitä Jasekin naaman pitelemisestä + tais tapahtua muutakin. Peli päättyi kyllä 0-3. Toivottavasti on samanlainen käsikirjoitus.Eikös tällä kaudella ollu jo yks tälläinen huumori peli, jossa nää samat lahelaiset hyppeli ympäriinsä ja piteli naamaansa? Muistanko väärin?
Pelaa Germaanin tilalla.Miksi Jeskanen on merkattu syöttäjäksi Oikosen maaliin, vaikka miestä ei oo näkynyt kuukausiin kokoonpanossa?
Eihän toi vitun Borman tajua mitään!!Tikka voisi jatkaa keskustelua Tyrväisen kanssa.
Tuomarit taas voisivat sitten jatkossa viheltää Pelsuille ja kunnolla. Tajuaako ne edes, että tuli tehtyä virhe?
Ei jumalauta mikä tuomio! Miks kääntää selän kun näkee että taklaus tulossa?
Nyt meni vaikeeksi.
Valitettavasti liigasta puuttuu koko käsitys että taklattavalla on myös vastuu. Ehkä siihen herätään kun joku halvaantuu!Olipa naurettava ulosajo. Kerrankin voidaan puhua taklattavan vastuusta ihan puhtaasti.
Tämä. Ihansamakuka tilalle pleijareihin.J.Ikonen näyttää koko kauden asenteen pelsujen maalissa!
Tässä on yksi syy miksei taklata tai viedä tilanteita loppuun. Riittää kun käännät selän ja hyppäät laitaan niin tienaat jengille ylivoimaa!Tämä. Ihansamakuka tilalle pleijareihin.
Mä oon sanaton tuosta taklauksesta. Oikeastaan mietin joku peli sitten, että alkaakohan Pillu taklata keväällä. No nyt sit. Vittu mitä paskaa. Onneksi on videot keväällä.