Mainos

Kerhon peliesitykset kaudella 2021–2022

• 545 111
  • 7 445
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
"Yleisörajoitukset ovat Hämeenlinnassa poistuneet, ja seisonikatsomotkin ovat taas täy... käytössä"
Seuraavaksi: "Pyydämme tiivistämään seisomakatsomoissa, kiitos!" Varma oranssin kevään merkki!

PS. Canninen vertyy kevättä kohden kanssa! Komeeta kynäilyä äskenkin. Vamos!

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sellanen vaihto Jonhstonilta. Ihan hirveää sävellystä, ja heti kolisee omissa.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Perinteinen avausmaali vastustajalle. Tiilikaisen aikana se oli aina lopun alkua, mutta nyt se ei tarkoita vielä mitään.

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Eli tuttua Ryania. Ei todellakaan tule kaveria ikävä kauden jälkeen.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Karmea vaihto Rafalskilta.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kanninen ja Johnston hävisivät kamppailun kulmassa. Johnstonin kohdalla ymmärrän, kun ollut poissa.

Kannisen kohdalla taas eri asia. Ei ole enää sattumaa nuo. Olen odottanut, milloin heräilee. Välillä on ihan hyväkin hyökkäyssuuntaan. Omissa ihan karseeta peliä.

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kanninen ja Johnston hävisivät kamppailun kulmassa. Johnstonin kohdalla ymmärrän, kun ollut poissa.

Kannisen kohdalla taas eri asia. Ei ole enää sattumaa nuo. Olen odottanut, milloin heräilee. Välillä on ihan hyväkin hyökkäyssuuntaan. Omissa ihan karseeta peliä.
Koko tilanne lähti kun Johnston taidokkaasti piti paineen omalla alueella ylimielisellä neppailullaan. Eli teki niin sanotusti Johnstonit.

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt toisaalta Johnston purjehti KalPan puolustuksen läpi, oli tehdä maalin ja hommasi samalla kuopiolaisille jäähyn.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Nyt toisaalta Johnston purjehti KalPan puolustuksen läpi, oli tehdä maalin ja hommasi samalla kuopiolaisille jäähyn.

Mä veikkaan, että kun pudotuspelit alkaa, ei Johnstonilta nähdä enää yhtään noita ylimielisen ripulin tussahduksia

Ottakaa talteen ja suolatkaa tarvittaessa

Suosikkijoukkue
Suosikkijoukkue
Perttu Alli

Naminami, ihana pakki.

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Oli kyllä mahtava esitys Pelliltä. Vauhdilla sisään, maltilla kaks Kalpan äijää samaan nippuun ja helvetin hieno veto ja juomapullo ilmaan.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Luulisi, että ylivoimapeli korjaantuu vaikka itsestään kauden aikana, mutta ei. Paskempaa se tuntuu olevan mitä pidemmälle kausi on edennyt.
Se oli pienen hetken ihan hyvää - tai siis noita Jyppejä vastaan. Se on ihan myrkkyä, jos on vastassa aktiivinen neliö, varsinkin kun itse ei oikein liikuta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy