Puhutaan liigan parhaasta pelaajasta, tai ainakin lähellä sitä se Joly on. Järkyttävän kova.Tais Joly pelastaa varman maalin tuolla takakarvaamisellaan maalin edessä. Kyllä on mennyt todella paljon eteenpäin puolustuspelissäkin.
Puhutaan liigan parhaasta pelaajasta, tai ainakin lähellä sitä se Joly on. Järkyttävän kova.
Itse lottoon että sopimus Ilveksen kanssa, ulkomaan optiolla.Jos nyt pitäisi jotain lotota, niin Jolyn kanssa on sopimus jo tehtynä ensikaudeksi, mutta eräänlaisella ulkomaan optiolla tms. Tai sanotaanko näin, että jos liigassa päättää pelata, niin se on Kerho sitten.
Edit.
Ja mitä tulee nyt itse peliin, niin nousujohteiselta näyttää. Kerholla 3kpl alivoimia TPS:n nollaa vastaan. Tämä tarkoittaa suurella todennäköisyydellä sitä, että kiekossa pysymällä Kerho tulee saamaan sen yhdestä kahteen ylivoimaa ja niistä pitää sit naulata peli.
Ja mitä tulee nyt itse peliin, niin nousujohteiselta näyttää. Kerholla 3kpl alivoimia TPS:n nollaa vastaan. Tämä tarkoittaa suurella todennäköisyydellä sitä, että kiekossa pysymällä Kerho tulee saamaan sen yhdestä kahteen ylivoimaa ja niistä pitää sit naulata peli.
Kerholla 3kpl alivoimia TPS:n nollaa vastaan. Tämä tarkoittaa suurella todennäköisyydellä sitä, että kiekossa pysymällä Kerho tulee saamaan sen yhdestä kahteen ylivoimaa ja niistä pitää sit naulata peli.
Pitää isoille jengeille antaa tasotusta kun ei muuten pärjääEi jumalauta näitä tuomareita.