Kyllä tosiaan kelpaa. Kumma on, jos ei katsojamäärät näillä otteilla nouse ja tätä kautta tule myös helpotusta taloudelliseen tilanteeseen...
Eilen olikin paikalla jo väkeä mukavasti. Olisiko ollut syyslomalla ja perhelipuila jotain tekemistä asian kanssa, tiedä häntä. Tunnelmaakin oli, kun varmaan ensimmäistä kertaa kolmeen kauteen miltei ympäri hallia huudettiin Tuomiston nimeä yhtä aikaa.
Tjuuh. Mutta kyllä noissa matseissa viihtyy varsin mainiosti. Jokaisessa ottelussa mitä tällä kaudella olen nähnyt niin intensiteetti ja pelitempo ovat aivan toisella tasolla kuin aiemmilla kolmella kaudella ja mä olen lähinnä käynyt katsomassa tappiopelejä.
Kyllähän Kerho tekee turkasen paljon virheitä pelin sisällä, mutta mieluummin sitäkin katsele kuin passiivista pakittelua. Joka tapauksessa se millä Kerho voi tässä liigassa pärjätä, on kasvattaa pelaajista oikeita pelimiehiä ja yksi osatekijä tässä onnistumisessa on luoda myös virheetsalliva toimintakulttuuri joukkueen sisään. Saa mokata, kunhan yrittää täysillä.
Hauska juttu on se että Jr:n aikana kun Kerho hävisi, niin se yleensä johtui tasan siitä että joukkue pelasi sysipaskasti, passiivisesti eikä saanut maalipaikkoja. Tällä kaudella esim. Tappara- ja Jokerit-kotipeleissä saa taas lähteä hallilta vittuuntuneen kotiin, koska "paskempi" voitti. JR:n kausilla paskempi ei tainnut voittaa ikinä.
Kiva kausi tässä on tulossa ja pelkkää voitettavaa tiedossa. Ei tuo joukkue ehkä nakkikattilaa nostele, mutta ei se karsimassakaan ole. Silti yksi kova laituri olisi kiva.