Cornet ei taida olla vielä kokoonpanossa?
Ei ole kokoonpanossa, oli eilen K-Marketin kassalla edessäni, sormet paketissa edelleen.
Cornet ei taida olla vielä kokoonpanossa?
Kyllä ja ei. Ettei nyt vaan taas peluutettaisi miestä rikki liian aikaisin. Pleijareissa pelaa kuitenkin varmasti kaikki pelit, niin olisiko ollut huono idea ennemmin antaa istua vielä.Larmi palaa tolppien väliin tänään. Hyvempi homma.
Minä luotan että tietävät mitä tekevät.Kyllä ja ei. Ettei nyt vaan taas peluutettaisi miestä rikki liian aikaisin. Pleijareissa pelaa kuitenkin varmasti kaikki pelit, niin olisiko ollut huono idea ennemmin antaa istua vielä.
Eikös se ollut eri vamma tämä toinen loukki? eikait siinä mistään liian aikaisin päästämisesta ollut kyseEttei nyt vaan taas peluutettaisi miestä rikki liian aikaisin
Loukkaantumiset liittyy hyvin paljon lihaksien palautumiseen ja saatuun lepoaikaan. Larmi oli pidempään sivussa ja takasin tultuaan joka pelissä maalissa. Tuohon kuntoutukset ja treenit päälle. Nyt on alkamassa pleijarit ja siellä Larmi tulee pelaamaan kaikki pelit. Ettei nyt vaan kävisi mitään.Eikös se ollut eri vamma tämä toinen loukki? eikait siinä mistään liian aikaisin päästämisesta ollut kyse
Hieno juttu että meillä on täällä palstalla tälläisiä sankareita, joiden äidinkielentaidolla ei päästäisi edes ala-asteelta pihalle. Siinä sulle vähän yksityiskohtaisia tietoja pelaajien loukkaantumisista, saati niiden syistä.Hieno juttu, että palstalta löytyy nimim. BlackWolfin kaltainen tietäjä, joka pystyy kertomaan melko yksityiskohtaisia tietoja pelaajien loukkaantumisista ja tarkalleen jopa niiden syistä.
Eihän tässä voi kuin pahaa pelätä, kun loppuun asti tuon edellisen luki.
Nyt kyllä petyin, sillä siinä vaiheessa, kun kirjoitit sanatarkasti näin:Hieno juttu että meillä on täällä palstalla tälläisiä sankareita, joiden äidinkielentaidolla ei päästäisi edes ala-asteelta pihalle.
No, jos Larmi on pelikuntoinen, niin ilman muuta tolppien väliin. Pelkästään jo sen takia, että tästä pelistä kun onnistuvat juveamaan pisteitä, saadaan ylimääräinen huili. Jota voidaan sitten käyttää mm. Larmin palauttelemiseen.
Miksi helvetissä minä käyttäisin sanaa mies, jos puhuisin juurikin Larmista? Jos olisin puhunut Larmista ja uudelleen loukkaantumisesta olisin sanonut Larmi, en mies. Olet sä melkonen sankari. Päästäsi keksit asioita ja niiden perusteella sitten vedät herneet nekkuun ja keksit omat olkiukkosi mitä piestä.Nyt kyllä petyin, sillä siinä vaiheessa, kun kirjoitit sanatarkasti näin:
"Ettei nyt vaan taas peluutettaisi miestä rikki liian aikaisin."
,niin menin kuvittelemaan, että tiedät jotain mitä ainakaan yleisessä tiedossa ei ole. Mutta samaa paskaahan se vaan oli mitä aina ennenkin. Kyllä mä uskon, että selität tämänkin jotenkin hupsusti, eikä siinä mitään, väärinymmärretty nerohan sä tunnut täällä olevan. Jaksuhalit.
Oli yläasteellakin muuten äikkä ysi, kyllä kelpasi kotipihalla retostella.
Kiva saada Larmi takaisin.
Okei sit multa meni ohi ku olin niin onnellisena pelistä tai siis sen lopputulemasta! Harvoin näkee Kerhoa näin tehokkaana. Ja hyvä jos ei sattunut mitään, oli vaan aika pirun ikävän näköinen tilanne.Ruokonen kyllä pelasi ihan normaalisti tärskynsä jälkeen. Pomminvarma olen näköhavainnostani. Erittäin tärkeä työhevonen pleijareihin.
Turunen ja Lucenius kannattaisi laittaa samaan vitjaan. Muut ketjut sitten ihan miten vaan.Vaikka viime peliin Turunen ja Tavi vaihtoivat paikkoja tai siis olivat yllättäen toisinpäin eli Turunen Leinon ketjussa ja Tavi Paajasen ketjussa, eiköhän torstaina ole asia toisinpäin.
Klo 13 Liigan sivujen mukaan voisi olla kokoonpanot kasassa. Tuskin isoja muutoksia Tappara-pelin kokoonpanoon kuitenkaan. Cornetin tervehtyminen on vissiin ainoa, mikä heiluttaa palleja.Millasilla YV-koostumuksilla Kerho lähtee pleijareihin?