Brejcak tavattu Tampereen yöelämässä ja syy kokoonpanosta putoamiseen on ollut kuulemma "coach didn't like me".
Lyhyen tuttavuuden perusteella en epäilisi mikäli kaveri ei kevättä Hämeenlinnassa näkisi. Viski maistui ja asenne oli hyvinkin viina ennen muita.
Mitä helvettiä. Minä olen kyllä katsellut eri pelejä kuin moni muu ja ilmeisesti Pennanen. Brejcak pitäisi mahtua heittämällä kokoonpanoon heti Nikkilän, Friimannin, Lindgrenin, Laatikaisen jälkeen. Ei kai nyt ihan oikeasti olla ulostettu Brejcakia ennen kaikkia vitun Laavaisia? Joo tokikin on Laavaisella ja Almarilla on potentiaala, sitten joskus. Tällä hetkellä ei vaan vielä riitä.
Miten pelaajat heitetään ulos kun niillä on sopimus? Tämä on jotain mikä ei minulle mene ymmärrykseen. Tuntuu kuitenkin olevan täällä joku tornihuhua muistuttava totuus että pelaajalle voi antaa kenkää millon haluaa ja palkanmaksu loppuu välittömästi.Niin, Brecjak menee tuolla 5-6 pakkina. On peliaikaansa nähden ottanut pakeista eniten maaleja omiin ja +/- porukan heikoin. Lukko ja TPS peleissä oli molemmissa avainasemassa lahjoittamassa tärkeitä maaleja vastustajalle. Pelin tasokäyrä ei näytä ylöspäin. Tuli kuitenkin maajoukkuemiehenä, joten tuskin ihan pennosilla elää. Kannattaako tuosta tämän hetkistä panoksesta koko kauden palkkaa maksaa, kun vaihtoehtona olisi heittää ulos ennen verorajaa ja Latvalaa tai mahdollista uutta pakkia sisään?
Millä esityksillä kysyn? Muutama hyvä peli kyseisellä kaverilla. Ei tunnu vaan ehtivän eikä sitä kovuuttaa ole paljoa näkynyt mitä itse olen odottanut. Välillä näyttää, että on ihan eri pelikirjassa kuin kaikki muut. Kuten RolfPaski totesi niin tuolla taustalla odotin hieman enemmän.Kerholla ilmeisesti niin kova puolustus et Brejcak voidaan heittää syrjään. Jos noilla esityksillä joutuu poppareille niin kerhossa pitäisi olla kuin pari pakkia mukana.
Brejack ei ole mikään huippu ollut mutta ei ole myöskään kerhon paskin pakki.
Ehkä taustalla jotain muuta kuin esitetyt otteet kentällä. Silti tilanne ihmetyttää.
Miten pelaajat heitetään ulos kun niillä on sopimus? Tämä on jotain mikä ei minulle mene ymmärrykseen. Tuntuu kuitenkin olevan täällä joku tornihuhua muistuttava totuus että pelaajalle voi antaa kenkää millon haluaa ja palkanmaksu loppuu välittömästi.
Niko Peltola tulisi tilalle. Siinä olisi todella laadukas puolustaja. Menee Porissa ihan hukkaan.
Edelleen. Jos mies vetää känöset Maanantaina, ei hän ole täydessä iskussa Perjantaina. Onko tämä sitten sitä täysillä sitoutumista?
Millä esityksillä kysyn? Muutama hyvä peli kyseisellä kaverilla. Ei tunnu vaan ehtivän eikä sitä kovuuttaa ole paljoa näkynyt mitä itse olen odottanut. Välillä näyttää, että on ihan eri pelikirjassa kuin kaikki muut. Kuten RolfPaski totesi niin tuolla taustalla odotin hieman enemmän.
Ei myöskään osoita kauheaa sitoutumista joukkuetta kohtaan kun 25 päivä vetää perseitä Tallinnassa, kun 26 päivä on pelipäivä.
Onko tämä uskomus nyt siis joku muu kuin taas yksi huhu, että Brejcakilla lähtenyt yhtäkkiä mopo käsistä ja lähti Tallinnaan ryyppäämään? Uskooko joku oikeasti että näin on tapahtunut? Mitäs jos siellä onkin kerrottu että kiitos mutta sun pelit on ohi ja mies on siis tästä syystä lähtenyt nollaamaan? Ihan hieman vaikea kuvitella että kesken kauden joku pelaaja antaa joukkueelle erottamismahdollisuuden, sillä että vetää putken päälle ja vielä retostelee moisella somessa. Siinä on äkkiä koko ura paketissa. Ihan hieman on allekirjoittaneen vaikea kuvitella, että ammattiurheilija avoimesti vetäisi rännin päälle, kun on sopimuksen alla ja pelipäivä tulossa. Salaa velä voisi ongelmaisen kohdalla sen ymmärtää.Millä esityksillä kysyn? Muutama hyvä peli kyseisellä kaverilla. Ei tunnu vaan ehtivän eikä sitä kovuuttaa ole paljoa näkynyt mitä itse olen odottanut. Välillä näyttää, että on ihan eri pelikirjassa kuin kaikki muut. Kuten RolfPaski totesi niin tuolla taustalla odotin hieman enemmän.
Ei myöskään osoita kauheaa sitoutumista joukkuetta kohtaan kun 25 päivä vetää perseitä Tallinnassa, kun 26 päivä on pelipäivä.
Ai niinkuin joku Ville Leino?Jaa, niin kuin tämä olisi jotain uutta. Eikös sitä ennen kauden alkua perään pakin kohdalle juuri niin tehty? Sopimus puretaan "yhteisymmärryksessä" neuvottelun kautta sekä jos ja kun kaveri löytää uuden pelipaikan. Vaikka jotain siitä varmasti joutumaan maksamaan, tulee silti todennäköisesti Kerholle halvemmaksi tehdä se ennen 6kk rajaa kuin maksaa kausi loppuun täysillä veroilla.
Tuskin kukaan parhaassa iässä oleva pelimies haluaa täysin toimettomana palkkaa nostaa.
HPK olisi siis purkanut viikko sitten Brejcakin sopimuksen, mutta ei kuitenkaan olisi asiasta mitään tiedottanut?Mitäs jos siellä onkin kerrottu että kiitos mutta sun pelit on ohi ja mies on siis tästä syystä lähtenyt nollaamaan?
Okei. Siellä on erinäisiä kerhon joukkueen jätkiä viettänyt uuttavuotta kippo suussa. En laittaisi roskikseen juhlimisen takia vajaata puolta joukkuetta, varsinkaan kärkinimiä.Edelleen. Jos mies vetää känöset Maanantaina, ei hän ole täydessä iskussa Perjantaina. Onko tämä sitten sitä täysillä sitoutumista? No ei ole, joten roskikseen tollaset äijät vaan. Muutenkin tuo somessa mainostaminen, että ollaan yökerhossa viskipäissään, niin ei kuulu kyllä fiksuun käyttäytymiseen, varsinkaan kun kyse on joukkuelajista.
Ei ole kyse uskosta, kun kaveri itse latailee videoita kosteasta illasta oman Instansa tarinoihin.Onko tämä uskomus nyt siis joku muu kuin taas yksi huhu, että Brejcakilla lähtenyt yhtäkkiä mopo käsistä ja lähti Tallinnaan ryyppäämään? Uskooko joku oikeasti että näin on tapahtunut?
Kyllä minä tiedän että on ollut joku kuva/juttu missä mies juo alkoholia, paljonko oli promillet? Sekä juttu Tampereelta missä mis on ollut naamat. Se ei tarkoita että pelaaja olisi keksinyt ihan päästään että nyt lähti alkoholismi lapasesta.Ei ole kyse uskosta, kun kaveri itse latailee videoita kosteasta illasta oman Instansa tarinoihin.