...mutta kyllä tuo Haaranen ainakin niissä peleissä mitä on tällä kaudella Liigassa pelannut, ollut todella huono. Kiekollisesti heikko ja mitään muuta annettavaa ei sitten ole ollutkaan...
Tämä jotenkin ponnahti silmille tuolta ja rupesin miettimään, että oikeesti,
niissä peleissä, jotka on pelannut... Miten vitussa mä en muista niitä pelejä? Siis monikossa. Joko nauttimanit oluset aiheuttavat jo muistikatkoja, tai sitten tuo ullakolle sijoitettava mustakulta sisältää jotain muutakin, mitä en ole ennen siinä havainnut olevan, ja aiheuttaa siten jotain ongelmia muistamiseen.
Oli ihan pakko tarkistaa Haarasen statsit. EP kertoi, että on pelannut 15 peliä kokonaisvaltaisilla kiikareilla. Tässä vaiheessa itsetunto mureni aivan totaalisesti. En vaan muista yhtään, että Haaranen pelannut jo 15:ssä pelissä Liigaa tällä kaudella. Oli pakko mennä vielä Liigan sivuille ja tutkia, mitä siellä sanotaan. No, siellä seisoo, että Haaranen on pelannut yhdessä pelissä 4.07 min. Tämä olisi ollut 22.10. kotiottelussa IFK:ta vastaan. Voinko mä sittenkin huokaista helpotuksesta, eikä mun kuupassa viiraa normaalia enempää?
LeKissä noi Haarasen statsit on toisaalta ihan johdonmukaiset, kun 26 peliä on tuottanut 0+14 tehot ja 10 min. penalttia. Pakkaslukema -6 on hieman kysymyksiä herättävä, kun se on tainnut olla aiemmin kaudella paljon pahempikin, mutta onhan toi LeKin kausi sisältänyt miustaakseni aika isojakin tappioita, vaikka viime aikoina on tainnut mennä hyvinkin voittoisasti. EP on kyllä ainakin tällä hetkellä Haarasen kohdalla aika kujalla tilastoineen. Siellä 21 peliä ja 0+12, 10 min. ja -11. Siis LeKissä. Aika hyvää tahtia Haaranen on heidän mukaan tällä kaudella pelannut, kun Mestiksessä on virallisesti SJL:n tilastopalvelun mukaan se 26 peliä pelattuna(eniten jengistä, yhdessä Vuotin ja veskri Heljangon kanssa) ja sitten vielä EP:n mukaan toi 15 peliä Liigaa...
Tänään sen taas näkee, kuinka paska Haaranen on. Lähes 2 kk:n jälkeen. Vai mihin tässä nyt taas luottaa...
Ei toi Kerhon kokoonpano jaksa itseäni paljon huolettaa. KalPalta on Mankinen ja Mikkola majun mukana, tosin Ilomäki vastaavasti tullut uutena lisänä heidän rosteriin. Lisäksi KalPalla on pari tapioo alla. Tiukkoja vääntöjä nämä ovat olleet aina, maalin pelejä, mutta nyt uskon, että lopussa numerot repsahtaa Kerhon 2-3 maalin voitoksi.