Kerhon kokoonpanoketju kaudella 2014–2015

  • 117 487
  • 619

J.Petke

Jäsen
Ei minun usko Myllykoskeen mennyt hänen laskemiinsa maaleihin vaan hänen yleiseen torjuntatyyliinsä, joka ei ole pysty- ei perhonen vaan lysähdystyyli. Mies lysähtää tilanteisiin kuin nappulamolarit ja näyttää aivan yhtä kankealta. Jotenkin tekniikka näyttää todella vajavaiselta. Ikinä ei voi olla varma, että mies hoitaa tilanteen. Enemmän aina toivoo, että kiekko nyt osuu johonkin, kun Myllykoski lysähtää torjuntaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ja minäkun olen luullut, että se on ihan se ja sama miltä se veskari näyttää, kunhan se on aina sen kiekon tiellä. Mulle kelpaa vaikka Irbe tyylinen veska maaliin, jos se ottaa kaiken mahdollisen ja mielellään mahdottoman kiinni. Mun puolesta saa Myllykoski lysähdellä ja höllyä ihan miten mielii jos ainoat maalit menee tuollaisista tilanteista joita ei ota muutkaan kuin säkällä.

Väärän näköisesti torjuttu :D
 

J.Petke

Jäsen
Ja minäkun olen luullut, että se on ihan se ja sama miltä se veskari näyttää, kunhan se on aina sen kiekon tiellä. Mulle kelpaa vaikka Irbe tyylinen veska maaliin, jos se ottaa kaiken mahdollisen ja mielellään mahdottoman kiinni. Mun puolesta saa Myllykoski lysähdellä ja höllyä ihan miten mielii jos ainoat maalit menee tuollaisista tilanteista joita ei ota muutkaan kuin säkällä.

Väärän näköisesti torjuttu :D

Sähän tietenkin saat vääntää tuon miten haluat mutta "ei ihan jokaisen" otettavan kiekon tiellä ole Myllykoski tällä kaudella ollut. Jos puhuttaisiin maalivahdista, joka todella torjuisi kaiken (tai edes lähes kaiken) niin antaisin paljon anteeksi. Totuus on kuitenkin, että Myllykosken prosentti ja keskiarvo on kuitenkin liigan huonoimpien joukossa molemmat. Ei tästä kaverista voittavaa vahtia saada ennen ensi kautta. Paljon on luottoa Lehtoseen mutta vielä ei Myllykosken otteet vakuuta yhtään.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Huuhkajat
Toinen maali oli täysin otettavissa sivuttaisliikkeestä huolimatta. Joukkue pelaa muutenkin selkeästi varovaisemmin ja jäykän näköisesti, kun Myllykoski on tolppien välissä. Mene ja tiedä, mutta jospa noilla kenttäpelaajillakaan ei ole kakkosveskaan luottoa? Tuolta se vain minun silmääni näyttää ja tämä ei kovin hyvä merkki ole.

Mutta jottei nyt kaikkea kassarin piikkiin laiteta, niin kyllä tänään oli hyökkäyksen ruutikin todella kuivaa vaikka näennäisesti peli pyörikin. Ykkösessä voisi pikkuhiljaa kokeilla Zacheryä, tai jotain. Tai en minä tiedä. Tiistaina hallille katsomaan uudemman kerran.
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Jos Saros lähtee ensi kaudeksi pois ja Myllykoski on ykkönen niin hiukan pelottaa. Tietenkin aikaa on mylläriä vielä leipoo mutta jotenkin tyyli torjua ei luottamusta herätä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mistä tämä oletus, että ensi kaudella Joni Myllykoski olisi ykkösmaalivahti?
Eikös tuossa ole aika vahvasti sana "jos" esitetty? Ja toisaalta, onhan sitä varmaan spekuleerattu täällä Jatkoajassa ja muuallakin, että tuo on yksi skenaario, mikä voisi tapahtua ensi kaudella.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Eikös tuossa ole aika vahvasti sana "jos" esitetty? Ja toisaalta, onhan sitä varmaan spekuleerattu täällä Jatkoajassa ja muuallakin, että tuo on yksi skenaario, mikä voisi tapahtua ensi kaudella.

Itse ainakin olen olettanut vähän tuon suuntaista mahdollisuutta silloin, kun sopimus tehtiin. Etenkin siis, jos ketään satavarmaa ja sopuhintaista maalivahtia ei löydy markkinoilta. Eli tällä kaudella koulitaan Myllykoskesta ykkösveskamahdollisuutta seuraavalle kaudelle.

Että silleen...
 

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Mistä tämä oletus, että ensi kaudella Joni Myllykoski olisi ykkösmaalivahti?

No Saros on ensi kaudeksi vapaa lähtemään kun intti ja koulu suoritettu. Mylläri ehkä kerhoon hankittiin kun tiedetään Saroksen lähdön todennäköisyys. Näillä esityksillä jäämme ilman ykköstä ja kakkosia löytyy nyt kaksi.
Mielestäni kerholta todella fiksua valmistautua Saroksen lähtöön mutta huonolta näyttää onnistuminen. Tulevat kaudet pitäs vetää pienellä budjetilla niin ei siinä paljo veskaa hommata.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Toivottavasti tänään mennään tällä:

Saarinen-Viedensky-Somervuori
Arkiomaa-Vänttinen-Vihko
Liedes-Jasu-Hamill
Salminen-Paajanen-Koivisto
Järveläinen

Niemi-Schira
Bruun-Laakso
Nikkilä-Vainio

En tiedä onko tuolla nyt niin väliä onko kakkonen muodollisesti Vänttisen vai Jasun ketju. Toki olisi mahdollista pyöräyttää vielä Vihko ja Hamill keskenään, mutta sitten menee äkkiä kaikki kädet samaan ketjuun.
 

Ralph

Jäsen
HPK jatkaa prikulleen samalla kokoonpanolla. Eli siis tuo yllä oleva puuha-peten toive sillä erolla, että Ville Järveläinen jatkaa kakkosketjussa ja Eetu-Ville Arkiomaa vaihdossa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No nyt täytyy kyllä ihmetellä minkä takia Arkiomaa on sivussa. Omaan silmään on ollut tasapainoinen pelaamissaan otteluissa ja oikeasti tuo lisäarvoa ketjulle, missä nyt pelaakaan. Osaa myös puolustaa, vai mitä Ville?
 

Ralph

Jäsen
Kuukausi sitten ehdotin ykkösketjun hajoittamista ja tällöin minut teilattiin. Nyt kun takana on muutama peli lisää, eikä tehopisteitä ole tullut, ehdotan koko kolmikon laittamista eri ketjuihin. Sitä melkeinpä haettiin jo tänään kolmannessa erässä.

uusi hankina* - Marek Viedensky - Zach Hamill
Jesse Saarinen - Tuomas Vänttinen - Joonas Vihko
Arkiomaa/Järveläinen - Juhani Jasu - Eero Somervuori
Salminen/Liedes - Otto Paajanen - Juha Koivisto

* uudella hankinnalla tarkoitan sitä, jonka Pasi Arvonen on toivonut tulevan ennen vuodenvaihdetta, eli reippaassa 27 tunnissa. Jos ketään ei tulekaan, niin Arkiomaa voi hypätä ykköseen ja Järveläinen on sitten kolmosessa.

Neloskentässä mielummin katselisin Liedestä kuin Salmista, mutta koska nelosketju on ainoa, joka on viime aikoina näyttänyt jääkiekkopelaajilta, niin voidaan mennä Jokeri-Salmisellakin.

Toinen vaihtoehto olisi laittaa Saarinen ja Somervuori katsomoon sekä ottaa tilalle Arkiomaa ja Vuoti.
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
*uudella hankinnalla tarkoitan sitä, jonka Pasi Arvonen on toivonut tulevan ennen vuodenvaihdetta, eli reippaassa 27 tunnissa.
Eikös Pantse puhunut, että toivottavasti uusi pelaaja/-t tulisi ennen tammikuun loppua eli mielellään ei jäisi viime tippaan ajatellen siirtorajaa? Mutta joka tapauksessa ketjujen peli oli tänään sekaisin kuin meidän pikkulikan huone alkuiltaisin... Pakit pyöri kuin Stockan ovet ja hyökkäjien touhu oli kuin ala-asteen liikuntatunnilta... kaikki koohotti mihin sattuu ja kun ei oo syndejä niin ei saa kohottaa... paitsi jotkut kohotti sitten sinne piippuhyllylle.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Saarinen-Viedensky-Hamill
Arkiomaa-Vänttinen-Somervuori
Liedes-Jasu-Vihko
Salminen-Paajanen-Koivisto

Jotakin pitää nyt muuttaa ja ilman muuta vastuuta Hamillille.
 

Ralph

Jäsen
Näillä pelaa Kerho tänään:

Jesse Saarinen - Marek Viedensky - Joonas Vihko
Zach Hamill - Tuomas Vänttinen - Eero Somervuori
Heikki Liedes - Juhani Jasu - Eetu-Ville Arkiomaa
Saku Salminen - Otto Paajanen - Juha Koivisto

Aleksi Laakso - Craig Schira
Petteri Nikkilä - Antti Bruun
Jyri Niemi - Juuso Vainio

Joni Myllykoski
Andrej Vasljevic
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Hyvät ketjut Pantse! Nyt on tekemisen meininki ja tänään otetaan muuten kolme pistettä. Verkkoa heiluttaa Vihko kahdesti, Hamill ja Paajasen Otto.
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen samaa mieltä, että nyt on kaksi melko tasapainoisen oloista tulosyksikköä ja kaksi työyksikköä. Lisäksi pakkiparit laitettu uusiksi, joten odotan parannusta silläkin sektorilla. Mielenkiinnolla lähden katsomaan, miltä peli näyttää. Sormet ristissä toivon että Myllykoski saa kiekot pysymään räpylässä eikä pompota jokaista kiekkoa joka kohti suupaistaan, ja on harjoitellut sijoittumista siten ettei koko ajan ole puolimaalia tyhjänä.
 

Ralph

Jäsen
Joni Tuulola seiskapakkina tänään, eli alkaa olemaan kunnossa.
 

Ralph

Jäsen
Se oli siinä se Suomen U20-MM-turnaus tällä kertaa. Maanantaina Kerho pelaa seuraavan kerran (tämänpäiväisen jälkeen), joten saisikohan Juuse Saroksen lennätettyä tuohon peliin? Ei ole Saros liikaa pelannut turnauksessa, joten tuskin mikään väsymyskään painaa, ellei sitten matkaväsymys. Mutta olisi Saros unisenakin parempi kuin Joni Myllykoski.

Eli tänään Ilvestä vastaan Myllykoski maalille ja KalPa-pelistä lähtien kaikki loput mennään Saroksella? Olisiko tämä ihan jees?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Itse veikkaan, että Saros on aikaisintaan Keskiviikkona takaisin. Joten eiköhän tuo Myllykoski vielä pelaile.
 

Ralph

Jäsen
Joni Tuulola on tänään taas ykkösparissa Craig Schiran kanssa. Muutoin samalla kokoonpanolla HPK jatkaa kuin eilen. Aleksi Laakso siis seiskapakkina, hyvä juttu sekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös