Olivat mukana 2019 voittamassa mestaruutta.Miksi Kanninen ja Ruokonen mahtavat olla eri värisellä fontilla kuin muut?
Olivat mukana 2019 voittamassa mestaruutta.Miksi Kanninen ja Ruokonen mahtavat olla eri värisellä fontilla kuin muut?
Mun muistaakseni oli muitakin tosta listasta torilla 2019.Olivat mukana 2019 voittamassa mestaruutta.
Mun muistaakseni oli muitakin tosta listasta torilla 2019.
Oli mutta heille on omat kultaiset jäähyväiset jo kerran kuulemma annettu. Kyllä todella epäloogista.Mun muistaakseni oli muitakin tosta listasta torilla 2019.
Kyllä mutta ovat jo kerran lähteneet joukkueesta, näin graafikko kertoi kun kysyin.
Olis saanut olla vielä yksi minun puolestani. Siellä on vieläkin yksi vitoskentän pelaaja, koska 2019.Mun muistaakseni oli muitakin tosta listasta torilla 2019.
Latvalakin? Nooh toki eihän hän pelannut kuin muutaman pelin tuolla kaudella, mutta kuitenkin
Samat itelläki oli pitkään ja ihan vielä lähipiiristä kuultuna nuo puheet mutta tilanteet voi muuttua eikä mikään ole koskaan 100%. Siksi hävettää kun varmaksi menin Jatkopahvia huutelemaan:DTässä meni kyllä omakin tietolähteeni ns. puihin jos menee muualle. Vielä alkuviikosta oli vahvaa signaalia, että olisi jatkanut Hämeenlinnassa tai ainakin olisi ollut halukkuutta jatkaa.
Toisaalta, jos sopparia ei ole ja julkaistaan "kiitoslista", niin kait siihenkin on se nimi pakko laittaa. Ehkä heinä- elokuussa katsotaan sitten uudelleen mikä on tilanne. Jos ei Friman saa siis sitä ennen rahakasta sopparia ulkomaille.Tässä meni kyllä omakin tietolähteeni ns. puihin jos menee muualle. Vielä alkuviikosta oli vahvaa signaalia, että olisi jatkanut Hämeenlinnassa tai ainakin olisi ollut halukkuutta jatkaa.
Toisaalta, jos sopparia ei ole ja julkaistaan "kiitoslista", niin kait siihenkin on se nimi pakko laittaa. Ehkä heinä- elokuussa katsotaan sitten uudelleen mikä on tilanne. Jos ei Friman saa siis sitä ennen rahakasta sopparia ulkomaille.
Leino?"Neuvottelemme tällä hetkellä oikeasti hyvän kärkipelaajan kanssa tähän sarjaan. Tahtotila oli, että olisimme saaneet hänet tähän tilaisuuteen jo paikalle, mutta se ei onnistunut. Emme tiedä vielä eteneekö se maaliin, mutta toiveikkaita olemme"
Jeesus Maaria, Mikahan on kännissä ja sehän passaa!
Sata kertaa sadasta Cody ennemmin kuin Leino. Leino on oma poika ja hyvä sellainen onkin, mutta ei voida puhua edes samassa lauseessa herroista, niin paljon heissä kuitenkin on eroa.Leino?
Ottaisin kyllä Bobbyn mieluummin kuin Kunykin. Sopisi paremmin mukaan Piken joukkueeseen ja oma poika vielä.
Leino?
Alex Broadhurst ykkösen keskelle?"Neuvottelemme tällä hetkellä oikeasti hyvän kärkipelaajan kanssa tähän sarjaan. Tahtotila oli, että olisimme saaneet hänet tähän tilaisuuteen jo paikalle, mutta se ei onnistunut. Emme tiedä vielä eteneekö se maaliin, mutta toiveikkaita olemme"
Jeesus Maaria, Mikahan on kännissä ja sehän passaa!
Luulen, että nyt on vieläkin kovempaa paskaa tulossa.. Toki myös Alex (Leavitt) kelpaisi.Alex Broadhurst ykkösen keskelle?
HIFK:n osiossa tiedetään kertoa, että ei ole heillä jatkamassa. Olisi Pikkaraisen luottoratsu HIFK -ajoilta, ja täyttäisi myös määritelmän ”oikeasti hyvä kärkipelaaja tähän sarjaan”.
Itsehän "huhuilin" Broadhurstia tässä ketjussa eilen, mutta Mikan puheista päätellen hänen mainitsemansa kaveri on tulossa Suomeen ulkomailta ("hyvä kärkipelaaja tähän sarjaan").Alex Broadhurst ykkösen keskelle?
HIFK:n osiossa tiedetään kertoa, että ei ole heillä jatkamassa. Olisi Pikkaraisen luottoratsu HIFK -ajoilta, ja täyttäisi myös määritelmän ”oikeasti hyvä kärkipelaaja tähän sarjaan”.