Kerho kaudella 2022–2023

  • 366 849
  • 2 306

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Ja mitä oikeastaa sillä sentterillä tekisikään, kun meillä on paljon puolustajia.
Sitähän mä aina olen sanonut, että keskushyökkääjät on ihan ylihypetettyjä satuolentoja(ainakin Kerhossa). Parempi puolustaa viidellä ilman pelkoa omista hyökkäyksistä.
Ja mitäs, jos maalivahti loukkaantuu.
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Kosken Teboilin baarissa kuulin että Jörninen olisi kiinnostunut Liukkaan ja Pihlström kanssa pelaamisesta ensi kautena. Tietääkö onko täällä sopivaa sponsoria Hannes Björniselle?
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Tällä on enimmäkseen spekuloitu uusia pelaajia, mutta ymmärtääkseni myös jatkopapereita on tulossa. Onko tietoa tai veikkauksia jatkoista? Itse edelleen veikkaan Grmania kun vielä ainakin jokunen päivä sitten näytti Kerhon takki päällä täällä liikkuvan.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kosken Teboilin baarissa kuulin että Jörninen olisi kiinnostunut Liukkaan ja Pihlström kanssa pelaamisesta ensi kautena. Tietääkö onko täällä sopivaa sponsoria Hannes Björniselle?

Hot Lips.
 

Gibraltar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tällä on enimmäkseen spekuloitu uusia pelaajia, mutta ymmärtääkseni myös jatkopapereita on tulossa. Onko tietoa tai veikkauksia jatkoista? Itse edelleen veikkaan Grmania kun vielä ainakin jokunen päivä sitten näytti Kerhon takki päällä täällä liikkuvan.
Juuri tänään lähti yhden matkalaukun ja tummaverikön kanssa kerhon autolla kohti keskustaa kaurialasta...satuin näkemään.
 

LeftinKessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pike-Team, Puhvelit
Onko tietoa tai veikkauksia jatkoista?
Harperille voisin tarjota jatkoa, jos hankkisi lisää lihasta luiden ympärille. Peliäly ja kädet ovat helvetin hyvällä tasolla, mutta antaa liikaa tasoitusta kaksinkamppailuissa. Esimerkiksi viime kaudella kulmaväänöissä Harper näytti lähinnä Fiat puntolta kahden yhdistelmärekan välissä.

Eli lyhyesti ja ytimekkäästi ensi kesä kaljaa ja makkaraa, niin on huippu pelimies tulevalla kaudella.
 
L

luigitar

Tällä on enimmäkseen spekuloitu uusia pelaajia, mutta ymmärtääkseni myös jatkopapereita on tulossa. Onko tietoa tai veikkauksia jatkoista? Itse edelleen veikkaan Grmania kun vielä ainakin jokunen päivä sitten näytti Kerhon takki päällä täällä liikkuvan.

Itse tarjoaisin jatkoja Jeskaselle, mutta hyökkäyksen osalta saman paikan roolit ovat jo täytetty.
 
L

luigitar

Suomella onkin peli perjantaina 18:30, niin saa nähdä julkaistaanko Hietasta silloin vai säästetäänkö myöhemmäksi. Tietenkin joku julkaisu video voi olla tehtynä, niinkuin Kunyk aikanaan.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Tämä kävi itselläkin mielessä. Vieläkö toi muuten on pystyssä?
Ei kai sentään – eikä liene Sex Koppelokaan. :D

SEX KOPPELO. **ttu mikä nimi. :DD

Ja Lahtela saa puolestani jatkaa Forssassa.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
KalPa järjesti avoimen tilaisuuden tukijoilleen jossa perkasivat kauden ja kannattajat sai esittää kysymyksiä. Miten tämä liittyy Kerhoon, noh. Eräs kannattaja esitti kysymyksen liittyen Matti Järviseen ja siihen, että missä kohtaa kävi selväksi, että hänestä ei ole enää joukkueelle mitään hyötyä. Tähän valmentaja Miettinen vastasi, että KalPa olisi halunnut pitää Järvisen, mutta siinä vaiheessa kun sopimustilanne oli auki, niin eivät pystyneet tarjoamaan hänelle sopimusta vaikka olisi halunnut jatkaa Kuopiossa. Miettinen kehui Järvistä todella vuolaasti ja sitä kuinka tärkeä on omalle joukkueelle. Nyt heräsi pieni mielenkiinto, että kuinkahan paljon Järviselle on tarjottu.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suomella onkin peli perjantaina 18:30, niin saa nähdä julkaistaanko Hietasta silloin vai säästetäänkö myöhemmäksi. Tietenkin joku julkaisu video voi olla tehtynä, niinkuin Kunyk aikanaan.
Kuului epämääräisesti pikkulinnuilta, että ei olisi välttämättä ainoa perjantaina pelaava ja Kerhoon tyrkyllä oleva pelaaja tämä Hietanen.

Sen näkee onneksi jo huomenna oliko pikkulinnut tässä oikeassa.
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Kuului epämääräisesti pikkulinnuilta, että ei olisi välttämättä ainoa perjantaina pelaava ja Kerhoon tyrkyllä oleva pelaaja tämä Hietanen.

Sen näkee onneksi jo huomenna oliko pikkulinnut tässä oikeassa.
Olisiko sittenkin Friman?
 
Suosikkijoukkue
HPK,Dallas Stars
Kukas mahdollinen se toinen voisi olla? Itse veikkaan, että mestiksestä tulee mutta ei ole Lahtela? Kaikkien omien huutelujen jälkeen jos se on Friman niin voisin huokaista helpotuksesta mutten jaksa uskoa jos pakisto on jo ns lukkoon lyöty. Olisiko hyökkäykseen tosta Maju porukasta joku realistinen kaveri? Jänniä aikoja!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös