Kenttäkoostumukset kaudella 2024–2025

• 145 929
  • 1 450

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Kaiken muun ohella mua säälittää ja harmittaa näiden Jere Somervuorten (17 v), Jasper Kuhtien (18 v) ja Matias Vanhasten (17 v) puolesta. He kaikki ansaitsevat näytön paikkoja Liiga-joukkueessa vähitellen ja yksitellen, kokeneiden pelaajien rinnalla ja vahvuuksiensa mukaisissa rooleissa. Ei tällä tavalla kuin nyt - pakon edessä selviytymässä keskenään, kolmannessa erässä luultavasti jo penkin päässä tappiota odottamassa. Mikä mieletön motivaatio-buusti ja seuraylpeyden noste se mahtaakaan olla…
Jep. Nuorten pelaajien sisäänajo on aivan fine, mutta sen pitää tapahtua hallitusti. Tällainen malli, jossa heitetään kaikki junnut kerralla selviytymään kentälle ei palvele IFK:ta eikä se palvele myöskään nuorten pelaajien kehitystä. Tilanteelta oltaisiin vältytty mikäli Pesonen olisi tehnyt työnsä ja reagoinut poissaoloihin niin kuin Ilves teki.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onkohan missään muussa joukkueessa tai ylipäätään lajissa pudonnut tulosyksikön taso kertaheitolla noin paljon kuin IFK:lla tänään. Nyt joudutaan sitten ihan oikeasti olemaan sitkeitä, että on mahdollisuudet ottaa edes pinna tästä.

Lehterä on tuon jengin ylivoimainen MVP ja pahoin pelkään, että jälki on todella karua katseltavaa, kun hän on pois.

Eikö nyt ihan oikeasti vaikka Mestiksestä löytyisi lainaukkoja? Ilves löysi Vantaalta ja eikös se ole ihan Stadin vieressä?

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pinnakin tänään, niin nakit muuten menee pakkaseen...

Ei riitä. Edes tällä kokoonpanolla. Viime aikoina on pelattu niin surkeasti, että nyt pitää raapia pisteitä. 5-6 pinnaa viikonlopun peleistä, niin voidaan olla tyytyväisiä. Peltosen on turha ruikuttaa. Hän on se joka on ajanut tämän jengin tähän loukkaantumissumaan.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hän on se joka on ajanut tämän jengin tähän loukkaantumissumaan.

Lisätietoja tästä? Mun mielestä tässä tilanteessa ollaan tasan tarkkaan vain osaamattoman johdon takia, ei Peltosen.

Villeä on ihan paikallaan kritisoida kolmesta edellisestä kaudesta, varsinkin ensimmäisestä ja kolmannesta, mutta ei mun mielestä tästä kaudesta. On suorastaan uskomattoman kova temppu hilata tuo nippu sarjan kärkeen jouluun mennessä.

Suosikkijoukkue
HIFK, Feikkiheikit
Lisätietoja tästä? Mun mielestä tässä tilanteessa ollaan tasan tarkkaan vain osaamattoman johdon takia, ei Peltosen.

Villeä on ihan paikallaan kritisoida kolmesta edellisestä kaudesta, varsinkin ensimmäisestä ja kolmannesta, mutta ei mun mielestä tästä kaudesta. On suorastaan uskomattoman kova temppu hilata tuo nippu sarjan kärkeen jouluun mennessä.
Peltonen on mielestäni osa tätä johtoa.

Samaa mieltä siitä, että valmennus on onnistunut jouluun mennessä tällä kaudella. Siitä mitä aiemmin on tapahtunut ja mitä pelaajat ajattelevat nykyään valmennuksestamme ovat arvoituksia.

Myös se miksi näkymätön Tobbe lähtivät on jäänyt auki. Maksetaanko heille vielä palkkaa vai lähtivätkö itse?

Psykopaimen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viipurin Pauke
Sitä tulee miettineeksi, että mitähän sitä olisi syyskuun alussa ajatellut, jos olisi nähnyt kokoonpanon joulun alla. Olisi varmaan tullut hakeuduttua katkolle tai vähintään tarkastettua mitä sieniä pitsan päälle tuli heitettyä.

Toki samalla tulee olemaan jännää nähdä, mihin pelaaminen asettuu jos/kun joskus saadaan kaikki ukot kokoonpanoon.

T.J.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja Flyers
Jos joku pystyy tähän linkkaamaan viimeisen 10kauden aikana meiltä yhtä huonon tai huonomman kokoonpanon, niin olisin tyytyväinen. Muistan niitä joidenkin täällä joskus muistelleen.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Valmentaja siellä joukkuetta peluuttaa ja harjoituttaa.

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Ehtiiköhän IFKn koko ykkösketju loukkaantuneiden listalle ennen joulua? Syksyn rasituksen määrää kun katsoo, niin ei olisi ihme.

Seuraavaksi alkaa tippumaan kakkosen jätkiä koska nyt Peltonen peluuttaa ainoastaan niitä. Viime kaudella itkettiin kun Rask oli viltissä, nyt ei sitä vaaraa ole vaikka kausi on ollut ehkä edellistäkin jopa vaisumpi.

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ehtiiköhän IFKn koko ykkösketju loukkaantuneiden listalle ennen joulua? Syksyn rasituksen määrää kun katsoo, niin ei olisi ihme.

Seuraavaksi alkaa tippumaan kakkosen jätkiä koska nyt Peltonen peluuttaa ainoastaan niitä. Viime kaudella itkettiin kun Rask oli viltissä, nyt ei sitä vaaraa ole vaikka kausi on ollut ehkä edellistäkin jopa vaisumpi.

Peltonen on surkea. Koska tästä tyypistä päästään eroon.

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Miksei muuten Liigan parhaalle maalintekijälle Pakariselle edes anneta kentällistä missä on mahdollisuus maalintekoon?
Ei ole mitään kentällistä Lehterän ja Vesalaisen ollessa sivussa.

Ei löydy muista pelaajista edes kaksikkoa, kolmikosta puhumattakaan, joilla olisi ollut vähääkään kemiaa koko kauden aikana. Tää on yksi kamalimmista HIFK - nipuista jonka minä muistan.

Santeri Hartikaisen vedellessä ykkössentterinä on ihan turha haaveilla paremmasta.

Viimeksi muokattu:

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ei ole mitään kentällistä Lehterän ja Vesalaisen ollessa sivussa.

Ei löydy muista pelaajista edes kaksikkoa, kolmikosta puhumattakaan, joilla olisi ollut vähääkään kemiaa koko kauden aikana. Tää on yksi kamalimmista HIFK - nipuista jonka minä muistan.

Santeri Hartikaisen vedellessä ykkössentterinä on ihan turha haaveilla paremmasta.
Voisi kokeilla vaikka Karjalaisen ja Lundellin kanssa. Jos ei muuta, niin olisi kiva nähdä, miten paljon paremmin pärjäävät.

MJ64

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos Pakarinen pelaa puolustajana meidän kakkoskenttä on silloin ykkönen ja loput kentälliset ihan se ja sama. Menkööt vaan tyylillä kaikki kynnelle kykenevät pelaa.

Läpsystä vaihto ja ilmoittavat vaan mikä pelipaikka.

ultrar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
Jos Pakarinen pelaa puolustajana meidän kakkoskenttä on silloin ykkönen ja loput kentälliset ihan se ja sama. Menkööt vaan tyylillä kaikki kynnelle kykenevät pelaa.

Läpsystä vaihto ja ilmoittavat vaan mikä pelipaikka.
Ja pelit kotijoukkueelle sisään ja sieltä joulurahat kotiin.

1. kenttä​

71​

Daniel
Mäkiaho

79
Santeri
Hartikainen

81
Iiro
Pakarinen

8
Petteri
Nurmi

2
Luke
Martin

2. kenttä​

88
Joonas
Rask

77
Petr
Kodytek

43
Vincent
Marleau
76
Verneri
Arkko
3
Ronald
Knot

3. kenttä​

47
Leo
Komarov

19
Kasper
Lundell

45
Micke-max
Åsten

14
Oskari
Manninen
85
Bruno
Jalasti

4. kenttä​

82
Aatu
Karjalainen
46
Jasper
Kuhta
37
Matias
Vanhanen

54
Jere
Somervuori

Maalivahdit​

30
Roope
Taponen
92
Niko
Hovinen (Veikkaus.fi)

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
”Next Man Up” on tämän(kin) kauden puolustuksen teema. Paljonkohan IFK:ssa menee aina kaudessa pelaajistoon kohdistuneista taloudellisista panostuksista hukkaan erinäisten poissaolojen takia, ja mitenköhän hukka vertautuu muiden Liiga-seurojen vastaaviin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy