Voi taivasYes! Manninen is back!
Voi taivasYes! Manninen is back!
Sama paistoi heti omaan silmään. Välillä tulee ihan sellainen fiilis, että Peltonen oikein haluaa noiden junnujen epäonnistuvan.Itse olisin järjestellyt pakkiparit niin ettei Nykyri ja Granberg pelaa pakkiparina.
Said no one ever.Yes! Manninen is back!
Samat seurannassa.Ei meidän vahvin alue eli puolustus erityisen pelottavalta näytä. Erityistarkkailussa tänään Granberg ja Lundell.
Paljon ennemmin näkisin Mannisen kuin Granbergin kentällä.Funtsikaa illan pakistoa, jos Pesonen ei olisi ottanut Granbergiä try-outille. Manninen olisi silloin heittämällä kuuden pelaavan pakin joukossa. Toivottavsti Manninen pelaa tänään vain jämäminuutteja + pysyy pois jäähyboksista.
Potahto-PotatoPaljon ennemmin näkisin Mannisen kuin Granbergin kentällä.
Paljon ennemmin näkisin Mannisen kuin Granbergin kentällä.
Ei ollu muuten kaukana keskiviikon pelissä, kävi peräti maaliviivan tuntumassa / tolpassa olisiko Karjalaisen viimeistely yritys.Mä olen iloinen, että meillä on nyt oikea nuorisokenttä ja saavat myös hyökkäyspeliä aikaan. Toivottavasti alkavat saamaan myös tehoja pikkuhiljaa. Mut kun saavat peliaikaa, niin ainakin motivaatio kasvaa. Näistä jätkistä täytyy pitää kiinni. Marleau sieltä tietty jonkun ensimmäiseks pudottaa, kun palaa kokoonpanoon.
Manninen kakkosessa on kyllä "Bad news"IFK tänään:
Vesalainen - Lehterä - Pakarinen
Melart - Martin
Komarov - Kodytek - Rask
Manninen - Nykyri
Seppälä - Mieho - Åsten
Lindbohm - Kiviharju
Lundell - Hartikainen - Karjalainen
Granberg
Hovinen
Taponen
Nykyri onneks vahtimassa.Manninen kakkosessa on kyllä "Bad news"
Tämä on kyllä hyvä, että Nykyrikin pääsee tänään oletettavasti kokeilemaan vähän isommalla vastuullaNykyri onneks vahtimassa.
Nyt on hyvä veskarikaksikko. Hienoa, että Tapsakin on taas kondiksessa.
No jos Manninen on ottanut turhia jäähyjä aiemmin, se ei tarkoita että näin olisi joka pelissä. Kyllä jääkiekkoilijakin voi oppia aiemmista virheistään. Manninen ei ole nyt kahteen peliin ottanut jäähyä.Eli sulle maistuu, että Manninen istuu kaapissa useamman kerran pelissä. Granbergilla sentään riittää liike siihen ettei tarvii rangaistuksia ottaa.
Kyllä mä jollain tasolla ymmärrän, että Granberg vituttaa, mutta kannattaa silti suhteuttaa asiat mitä tapahtuu ja mitä ei tapahdu kentällä vs Manninen.
Eiköhän Pappi pelaa huomenna. Hyvä antaa Tapsallekin pelejä loukkaantumisen jälkeen. Kahta veskaria tässä kuitenkin tarvitaan.Toivottavasti tämä ei enteile sitä, että Taposta aletaan peluuttamaan enemmän tai edes 50/50 suhteessa. Hovisen pitäisi ehdottomasti pelata nyt selkeästi vähintään 2/3 peleistä ja katsottaisiin se kortti kokonaan läpi. Näytöt sekä viime kaudelta, että tämän kauden alusta ovat kiistattomat.