Kenttäkoostumukset kaudella 2024–2025

  • 50 948
  • 548

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Puolustus pitäisi saada tavalla tai toisella siihen kuntoon, ettei Mannisella olisi mitään asiaa kokoonpanoon. Aivan liian suuri riski päästää häntä kaukaloon, koska ihan oikeasti taso ei vaan riitä ja siihen päälle paskuudesta johtuvat jäähyt kerta toisensa jälkeen. Mieluummin vaikka kuudella pakilla ja yksi ylimääräinen hyökkääjä kokoonpanoon.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Funtsikaa illan pakistoa, jos Pesonen ei olisi ottanut Granbergiä try-outille. Manninen olisi silloin heittämällä kuuden pelaavan pakin joukossa. Toivottavsti Manninen pelaa tänään vain jämäminuutteja + pysyy pois jäähyboksista.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Funtsikaa illan pakistoa, jos Pesonen ei olisi ottanut Granbergiä try-outille. Manninen olisi silloin heittämällä kuuden pelaavan pakin joukossa. Toivottavsti Manninen pelaa tänään vain jämäminuutteja + pysyy pois jäähyboksista.
Paljon ennemmin näkisin Mannisen kuin Granbergin kentällä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Jan_Peter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Chicago blackhawks
Paljon ennemmin näkisin Mannisen kuin Granbergin kentällä.

Eli sulle maistuu, että Manninen istuu kaapissa useamman kerran pelissä. Granbergilla sentään riittää liike siihen ettei tarvii rangaistuksia ottaa.

Kyllä mä jollain tasolla ymmärrän, että Granberg vituttaa, mutta kannattaa silti suhteuttaa asiat mitä tapahtuu ja mitä ei tapahdu kentällä vs Manninen.
 

Panu#7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Suolahden Urho
Kokoonpanoihin ei varmaan ole muutoksia tulossa, muualta kuin sairastuvalta, kun pisteitä ropisee tähän tahtiin.

Hartikainen pelaa ihan OK, mut ei oikein lähde hyökkäyspäässä. Vois välillä Lundellia kokeilla tuolla paikalla kunhan vaan jalat alkaa liikkuu paremmin.
 

maalta käsin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen iloinen, että meillä on nyt oikea nuorisokenttä ja saavat myös hyökkäyspeliä aikaan. Toivottavasti alkavat saamaan myös tehoja pikkuhiljaa. Mut kun saavat peliaikaa, niin ainakin motivaatio kasvaa. Näistä jätkistä täytyy pitää kiinni. Marleau sieltä tietty jonkun ensimmäiseks pudottaa, kun palaa kokoonpanoon.
 

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Mä olen iloinen, että meillä on nyt oikea nuorisokenttä ja saavat myös hyökkäyspeliä aikaan. Toivottavasti alkavat saamaan myös tehoja pikkuhiljaa. Mut kun saavat peliaikaa, niin ainakin motivaatio kasvaa. Näistä jätkistä täytyy pitää kiinni. Marleau sieltä tietty jonkun ensimmäiseks pudottaa, kun palaa kokoonpanoon.
Ei ollu muuten kaukana keskiviikon pelissä, kävi peräti maaliviivan tuntumassa / tolpassa olisiko Karjalaisen viimeistely yritys.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eli sulle maistuu, että Manninen istuu kaapissa useamman kerran pelissä. Granbergilla sentään riittää liike siihen ettei tarvii rangaistuksia ottaa.

Kyllä mä jollain tasolla ymmärrän, että Granberg vituttaa, mutta kannattaa silti suhteuttaa asiat mitä tapahtuu ja mitä ei tapahdu kentällä vs Manninen.
No jos Manninen on ottanut turhia jäähyjä aiemmin, se ei tarkoita että näin olisi joka pelissä. Kyllä jääkiekkoilijakin voi oppia aiemmista virheistään. Manninen ei ole nyt kahteen peliin ottanut jäähyä.

Manninen ei todellakaan ole suosikkejani, mutta eiköhän nyt eilisen jälkeen ole taas hieman useammalle selvää, kumpi pysyy liigakiekon tempossa paremmin mukana, Manninen vai Granberg. Harmittavaan paikkaan tuli Luhankan loukkaantuminen, kun hänelle olisi käyttöä Sundin ja Knotin ollessa sivussa.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Toivottavasti tämä ei enteile sitä, että Taposta aletaan peluuttamaan enemmän tai edes 50/50 suhteessa. Hovisen pitäisi ehdottomasti pelata nyt selkeästi vähintään 2/3 peleistä ja katsottaisiin se kortti kokonaan läpi. Näytöt sekä viime kaudelta, että tämän kauden alusta ovat kiistattomat.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Toivottavasti tämä ei enteile sitä, että Taposta aletaan peluuttamaan enemmän tai edes 50/50 suhteessa. Hovisen pitäisi ehdottomasti pelata nyt selkeästi vähintään 2/3 peleistä ja katsottaisiin se kortti kokonaan läpi. Näytöt sekä viime kaudelta, että tämän kauden alusta ovat kiistattomat.
Eiköhän Pappi pelaa huomenna. Hyvä antaa Tapsallekin pelejä loukkaantumisen jälkeen. Kahta veskaria tässä kuitenkin tarvitaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös