Nuo mainitsemani kappaleet olivatkin lähinnä niitä yllättävimpiä valintoja eikä välttämättä parhaita. Kolme niistä onkin näköjään jo poistunut valikoimasta, onneksi ei kuitenkaan Kräm, Stoppa mig juni tai Chans. Minä tosin vähän epäilen, että Chans on liian hyvä livebiisiksi. Soittipa Kent sen miten hyvin tahansa, tulen todennäköisesti vähän pettymään. Tavallaan en siis tahdo, että Kent soittaa parhaan kappaleensa livenä. :)
Kungen är dödin kuulen kyllä hyvin mielelläni aloituskappaleena (levyjen ykkösraidoista se on ehkä paras), Längtan skala olisi vain aika paljon erikoisempi avaus. Stenbrottista olen myös samaa mieltä kanssasi. Debyyttilevyn kappaleista kuulisin tosin kaikkein mieluiten Som vattenin tai Frankin.
Jos saisin itse koota Kentille parinkymmenen kappaleen settilistan, näyttäisi se suunnilleen tältä: Avtryck, Blåjeans, Celsius, Chans, Cowboys, Elvis, Frank, Gravitation, Innan allting tar slut, Istället för ljud, Kevlarsjäl, Kungen är död, Kräm, Musik non stop, Om du var här, Rödljus, Som vatten, Stenbrott, Stoppa mig juni, Utan dina andetag. (No, tuolla se Chans joka tapauksessa on.)
Tämä spekulointi menee jo aika pitkälle; ehkä on ihan hyvä, että keikat ovat pian ohi. :)