Maaginen 56
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Oulun Kärpät, Kajaanin hokki
Se olisi aivan oikein. Olisi pitänyt passittaa juniorit jo helsinkiin perjantaina kuten jyp teki chl -otteluruuhkassaan.
Hyvä veto Mannerilta, ei haittais vaikka ois vielä pari muutakin pelaajaa pois. Lauantaina KalPaa vastaan sitten hyvä kenraali alle ennen pleijareita.Jos hallihuhuihin on uskominen, niin huomenna ovat sivussa ainakin seuraavat herrat:
Ruohomaa, Junttila, Leskinen, Mäenalanen, Koivisto, Kukkonen
Saa nähdä pitääkö paikkaansa.
Korostan, että lähde ei ole sataprosenttisen varma asiasta. Tuohon listaan saattaa myös tulla lisäyksiä, eli toivomallani kolmosrosterilla oltaisiin liikenteessä.Hyvä veto Mannerilta, ei haittais vaikka ois vielä pari muutakin pelaajaa pois. Lauantaina KalPaa vastaan sitten hyvä kenraali alle ennen pleijareita.
Loistava juttu, jos näin on. Nähdäänköhän kentällä ensi kauden kolmosketju Päkkilä - Koskenkorva - Luusuaniemi.Korostan, että lähde ei ole sataprosenttisen varma asiasta. Tuohon listaan saattaa myös tulla lisäyksiä, eli toivomallani kolmosrosterilla oltaisiin liikenteessä.
Jep, hyvä näin. Huilatkoon kärkiäijät myös lauantaina. Puolivälierissä ei ole varaa moiseen löysäilyyn, mitä ollaan jo pitkään kentällä nähty.Saatiin tuolle pelaajien lepuutukselle nyt ihan virallinenkin varmistus:
Torstain HPK-ottelussa moni kärkipelaaja saa lepovuoron. Kärpät tuo Hämeenlinnaan suurin piirtein seitsemän tuoretta pelaajaa.
– Hämeenlinnassa on ennakkoluuloton kärppäjoukkue kentällä, Manner lupaa.
Lähde: Kärppäluotsi Manner katsoo luottavaisena kohti kevään ratkaisupelejä – Tampereella loukkaantuneen Mäenalasen vamma ei ole näillä näkymin vakava | Jääkiekko | Kaleva.fi (Linkki vie Kalevan uutiseen aiheesta)
Tietääkö joku, että ketkä pelaajat on kutsuttu takaisin Ouluun huomiseksi? Koblizek, Vartiainen, Kuiri? Eivät olleet ainakaan Hermeksen kokoonpanossa tänään Turussa. Koskenkorva? Onko Huttula jo pelikunnossa?
Minä olen kausikorttilaisena maksanut tuosta pelistä jo aikaa sitten 22€. Mitäs luulet minun ja tuhansien muiden kausikorttilaisten ajattelevan tästä sinun ehdotuksestasi?Ö-junnut ja koivistot vaan kentälle kalpa-otteluunkin. Turha siellä on jätkien pellailla ja mahdollisesti loukkaannuttaa itseään. Ihan vitun sama, vaikka ottelut päättyy 0-10 vastustajalle, kunhan pleijareissa saadaan mahd ehjä joukkue kasaan.
Juuri näin. Itse en ole maksanut kausikortin kautta tuosta pelistä kuin 5€, mutta periaatteesta en asiaa hiljaa hyväksyisi. Haluan nähdä aina parhaat mahdolliset miehet kentällä ja täten laadukasta kiekkoa.Minä olen kausikorttilaisena maksanut tuosta pelistä jo aikaa sitten 22€. Mitäs luulet minun ja tuhansien muiden kausikorttilaisten ajattelevan tästä sinun ehdotuksestasi?
Minä olen kausikorttilaisena maksanut tuosta pelistä jo aikaa sitten 22€. Mitäs luulet minun ja tuhansien muiden kausikorttilaisten ajattelevan tästä sinun ehdotuksestasi?
Minä olen kausikorttilaisena maksanut tuosta pelistä jo aikaa sitten 22€. Mitäs luulet minun ja tuhansien muiden kausikorttilaisten ajattelevan tästä sinun ehdotuksestasi?
Jaahas, että sellainen aatos. Oletko maksanut tuosta pelistä 22 euroa? Oletko valmistautunut runkosarjan päätöskierrokseen menemällä paikanpäälle lauantai-illan löylyihin Raksilaan? Jos näin, miltä sinusta tuntuu ajatus ö-junioreista, pellailusta ja ihan vitun sama 0-10 tappiosta? Jos et ole maksanut, etkä ole menossa paikanpäälle, millä mandaatilla arvostelet maksavan katsojan näkemystä vinoksi?Sidot rahaan halusi nähdä väsyneitä pelaajia? Vino näkökulma. Saat vaihtelua ja näet yritteliäitä tulevia prospekteja, jos siellä on A-junnuja jäällä. Lisäksi hierot käsiäsi yhteen ja katselet kevääseen: ydinmiehet ovat tuoreina tosipeleissä. Näin itte sen näkisin.
Jaahas, että sellainen aatos. Oletko maksanut tuosta pelistä 22 euroa? Oletko valmistautunut runkosarjan päätöskierrokseen menemällä paikanpäälle lauantai-illan löylyihin Raksilaan? Jos näin, miltä sinusta tuntuu ajatus ö-junioreista, pellailusta ja ihan vitun sama 0-10 tappiosta? Jos et ole maksanut, etkä ole menossa paikanpäälle, millä mandaatilla arvostelet maksavan katsojan näkemystä vinoksi?
Tuollainen hälläväliä -toiminta, jota täällä ehdotellaan, on huonoa bisnestä, huonoa mainosta, eikä edes edes kovin urheilullista. Nämä asiat voi hoitaa myös tyylillä joukkueen, seuran sekä katsojien eduksi ja urheilullisia arvoja kunnioittaen.
Samaa mieltä.En pidä lainkaan hälläväli -toimintana, jos siellä vaikkapa 1-2 kenttää A-nuoria edustuksen mukana viimeisessä runkosarjapelissä viilettäisi. Usein tulos on ihan hyväkin. Nuorillahan on kovasti panosta näyttää osaamistaan eli heitä peluuttamalla voi saada panoksettomaan peliin panosta.
En myöskään usko, että muutaman ylimääräisen juniorin peluuttaminen ja avainpelaajille lepohetken suominen lopullisesti tärvelisi seuran aivan kaikkia urheilullisia arvoja.
Minä kyseenalaistin tuon ihan vitun sama -asenteen. Sinä kirjoitit näkemykseni olevan vino. Sen vuoksi ajattelin, että sinusta tuo ihan vitun sama-asenne olisi jotenkin jylhä. Hyvä, ettei näin ole.En ole itse ehdottanut "ihan vitun sama 0-10" -asennetta, enkä myöskään kannata sitä.
Aivan kestämätön ajatus, siis ihan hullu.Jos ei kausikorttilaisille kelpaa, niin valitusta kehiin tai jatkossa jättää ostamatta.
Ei käsittääkseni, ainoastaan tämäniltaisen HPK-pelin kokoonpanosta on ollut mediassa puhetta. Ja eiköhän tuo lauantain peli oteta kenraaliharjoituksena pudotuspelejä varten, joka tarkoittanee samalla ykkösmiehistön pelaamista kaukalossa.Onko Kärpät ilmoittanut pelaavansa myös lauantain pelin varamiespalvelun porukalla? HPK-pelistä minun lukutaidolla oli kyse.
Itse taas mielenkiinnolla katselen tämäniltaisen pelin osalta nuorten lupausten esityksiä miesten pelissä ja toivottavasti niinikään hyvää asennetta. Lauantaina haluaisin puolestani pitkästä aikaa nähdä Kärpiltä ykkösmiehistöllä sitä laadukasta, viihdyttävää ja voittavaa lätkää, jota kaudenaikana on aiemmin nähty. Sitä on kerennyt tässä viime viikkojen aikana tulla jo ikävä. Niinikään 20.3.2018 haluan nähdä terävän alun pudotuspeleille enkä mitään laiskaa ja välinpitämätöntä surffailua.Valitsen näistä sen paremman asenteen omaavan kakkosmiehistön, joilla tahtoa on, mutta taitoa ei niinkään. Ykkösmiehistö surffailkoon seuraavan kerran 20.3.2018.
En kyllä jaksa uskoa, että Annunen torjuu tänään Kärppien aloittavana maalivahtina. Ei olisi kyllä mitään ideaa. Vehviläisen ja Rynnäksen loukkaantumisiinkaan en usko.Annunen (Rynnäs)