Onko Nieminen loukkaantunut, vai miksi on katsomossa? Mielestäni kuitenkin pelannut ihan hyvin.
Eikös se tippunut jo torstaina kesken matsin pois?
Onko Nieminen loukkaantunut, vai miksi on katsomossa? Mielestäni kuitenkin pelannut ihan hyvin.
Eikös se tippunut jo torstaina kesken matsin pois?
Mulla oli Järvinen erikoistarkkailussa tänään, ihan vaan sen takia että kaveri on niin hmv ettei ole tarttunut mun tutkaan lainkaan tämän kauden aikana.Kentälliset olivat illan Ässät-pelissä mielestäni suht pätevät ja peli toimi. Aluksi olin vähän epäileväinen tuoko Järvinen 3-ketjuun mitään, mutta saihan se rakennettua jopa pari paikkaa.
Ylivoimalla Ladaa parempi. Itse asiassa olisin toivonut Tikkiselle pidempiä vaihtoja YV-pelissä kun homma näytti toimivan.Lisäksi vaadin ja toivon että Tikkinen pidetään kokoonpanossa. Tämän päivän ottelussa en muista että olisi juurikan tehnyt virheitä ja kiekollista varmuutta on vähintään yhtä paljon kuin Laatikaisellakin tällä hetkellä. Ainoastaan erona ettei Niklas munaa vastaavissa tilanteissa esim. yv:llä.
Nojoo...Rinkinen - Lee - Miettinen
Nojoo...
En kyllä pistäis kahta rightin miestä eli Laurilaa ja Hakanpäätä samaan pariin. Eli mielummin vaikka näin:Pakit voivat mennä miten tahansa. Oma suosikkirivini olisi:
Tikkinen - Jalvanti
Westin - Ilvonen
Laurila - Hakanpää
Huhtala - Sallinen - Kuusela
Hannula - Rosa - Ikonen
Rinkinen - Lee - Nieminen
Nyberg - Järvinen - Pöysti
Joka kohdasta eri mieltä. Rinkinen tarvitsee vierelleen vähän taitavamman kaverin. Pöysti pelannut Pitkäsen ja Virkkusen kanssa hyvin ja Leestä en vielä sano mitään. Jos meille oikeasti on joku A-luokan vahvistus tulossa, jolta löytyy taitoa pistää lättyä liikkeelle niin Rinkinen siihen kenttään.Lee vaikuttaa juuri niin ylijäämämieheltä kuin ennakkoon aavistelin, Rinkinen on kadonnut kuvasta kokonaan ja Pöysti on kiekollisena täysi nolla. Jos näitä kolmea pitää kokoonpanossa pitää, niin nysvätköön kolmistaan, niin eivät haittaa muiden pelaamista.
Ladaa haastateltiin Urholla eilen. Sanoi että kausi on ollut turhauttava kun ei ole missään vaiheessa päässyt omalle tasolle loukkaantumishuolien takia (polvi ainakin). Sanoi kuitenkin että viime aikoina on pikkuhiljaa tuntunut vähän paremmalta, ja siltä se on mielestäni näyttänytkin vaikka eilen tuli taas takapakkia. No tänäänhän kaveri lepää.Pakistossakin pitäisi tapahtua muutoksia. Hämmästyttää tuo Laatikaisen puolikuntoisuus tai se että mies näyttää noin puolikuntoiselta. Todella toivon että valmennusjohto tietää tässä tapauksessa mitä tekee sillä itse en ole täysin vakuuttunut.
Ei ehkä mutta millä perusteella Lee menee Rosan edelle? Tuossa ketjussa Juuso Ikosta kyllä rangaistaisiin oikein kunnolla. Joo, ei ole vielä tehnyt jatkosopimusta mutta kyllä mä nyt Juusolle haluan paremman sentterin kuin Mark Leen.Ei näyttäisi ollenkaan huonolta.
Ehkä Vesce saisi Rinkisen taas lentoon?
Kuusela-Sallinen-Huhtala
Rinkinen-Vesce-Dravecky(olettaen, että on pelimies)
Nyholm-Lee-Ikonen
Pitkänen-Rosa-Virkkunen
Ei näyttäisi ollenkaan huonolta.
Mä taas pistäisin Vescen ja Ikosen ehodottomasti eri kenttiin kun molemmat on ihan samanlaisia pelaajia eli pienikokoisia pelintekijöitä. YV:llä voi heidät kyllä samaan aikaan kentälle heittää, mutta jotenkin on vaan sellainen fiilis että jos Vesce ja Ikonen on samaan aikaan puolustusalueella niin käy kylmät. Mielestäni Vesce ja Ikonen tarvii rinnalleen kunnon duunarit paikamaan heidän heikkouksiaan, joten mä pistäsin ketjut seuraavasti:Mikäli Vesce tänne saapuu, niin laittaisin miehen Ikosen ja Draveckyn väliin.