Kenkää Selinille!

  • 256 671
  • 2 097
Suosikkijoukkue
Ässät
Siitä vois olla hyvä lähteä pitkän linjan suunnitelmalla.

Uusi pääkäskijä 2+1, Härkälä apukoutsiksi ja Kemppainen vetää pari vuotta A:ssa. Uuden käskijän jälkeen Härkälä ykköseksi jos, huom. JOS lupaa ja vannoo kautta kiven ja kannon ettei peluuta samanlaista antijääkiekkoa kuin nyt Ässät pelaa. Kemppainen nousee A:sta Liigaan kakkoseksi, Härtsyn ajan jälkeen päävastuuseen nousee Kemppainen. Voitetaan A:ssa pari kannua ja liigassa kolme välieräpaikkaa tuohon 6-7 vuoden ajalle.... Helppoa.
Mun mielestä vois olla hyvä saada tuo Kemppanen pääkäskijäksi nopeammin kuin joku 4-6 vuoden päästä. Ehkäpä Kemppanen ja Härkälä voitais ottaa molemmat jo rinkiin kisaamaan siitä seuraavasta päävalmentajan pestistä. Parempi nostetaan päävalmentajaksi jos rahkeet riittää. Ja sen jälkeen sitten seuraava jos rahkeet riittää.

Enkä siis juurikaan tunne Härkälää sen paremmin kuin Kemppastakaan. Härkälän osakkeita omissa mielikuvissa hiukan laskee se, että hänen on sanottu peluuttaneen melko lailla Atu kiekkoa mestiksessä.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä vois olla hyvä saada tuo Kemppanen pääkäskijäksi nopeammin kuin joku 4-6 vuoden päästä. Ehkäpä Kemppanen ja Härkälä voitais ottaa molemmat jo rinkiin kisaamaan siitä seuraavasta päävalmentajan pestistä. Parempi nostetaan päävalmentajaksi jos rahkeet riittää. Ja sen jälkeen sitten seuraava jos rahkeet riittää.

Mun mielestä Kemppainen vois olla joko seuraava tai sitä seuraava pääkäskijä. Härkälä ei ole koskaan minua vakuuttanut. Vaikea kuitenkin uskoa ettei olisi mukana kun niin vahvasti lehdet miestä huhuilee.

Haluaisin nähdä Nemo+Kemppainen duon, 2+1 ja lopulta Kemppainen ykköseksi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä Kemppainen vois olla joko seuraava tai sitä seuraava pääkäskijä. Härkälä ei ole koskaan minua vakuuttanut. Vaikea kuitenkin uskoa ettei olisi mukana kun niin vahvasti lehdet miestä huhuilee.

Haluaisin nähdä Nemo+Kemppainen duon, 2+1 ja lopulta Kemppainen ykköseksi.
Ei ei ei ei Nemoa. Liikaa tunnetta. Liikaa vanhan liiton suomikiekon painolastia.

Pennanen menttoriksi isolla rahalla laittamaan tämän kiven pyörimään. Jos Jokerit ei häntä kiinnitä / saa kiinnitettyä, niin Ässillä on mahdollisuus. Varsinkin jollain 1+1 mallin sopimuksella.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei ei ei ei Nemoa. Liikaa tunnetta. Liikaa vanhan liiton suomikiekon painolastia.

Pennanen menttoriksi isolla rahalla laittamaan tämän kiven pyörimään. Jos Jokerit ei häntä kiinnitä / saa kiinnitettyä, niin Ässillä on mahdollisuus. Varsinkin jollain 1+1 mallin sopimuksella.

No joo, en vain usko Pennaseen. Jokerit tai maajoukkue vie.

Nemo olisi hyvä suojakilpi Kemppaiselle alkaa rauhassa rakentamaan Ässien pelitapaa. Nemo tuo tunteen mukana.
 

Laukoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,
Ei ei ei ei Nemoa. Liikaa tunnetta. Liikaa vanhan liiton suomikiekon painolastia.

Pennanen menttoriksi isolla rahalla laittamaan tämän kiven pyörimään. Jos Jokerit ei häntä kiinnitä / saa kiinnitettyä, niin Ässillä on mahdollisuus. Varsinkin jollain 1+1 mallin sopimuksella.
Mä olen aina tykännyt Lehterän valmennustavasta? Onko hän vapaana? Saipasta jäi pitkälle lomautukselle?
 
Suosikkijoukkue
Ässät
No joo, en vain usko Pennaseen. Jokerit tai maajoukkue vie.

Nemo olisi hyvä suojakilpi Kemppaiselle alkaa rauhassa rakentamaan Ässien pelitapaa. Nemo tuo tunteen mukana.
Jalosella on soppari ens kaudesta Leijonien kanssa ja optio vielä tulevista kausista. Toivon, että Pennanen ei ole Jokereille tarpeeksi nimekäs kaveri ja he päätyvät esim. Kari Jaloseen. Ja tai sitten toivon, että Pennasella on sen verran omanarvontuntoa, ettei lähde Putinin koneiston rattaaksi.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Aivan. No, olisihan se paras mahdollinen saada, mutta eiköhän päädy narreihin.

Silti, meni Pekka Virtakin Saipaan.
Se etu näillä markkinoilla on, että työpaikkoja on Suomessa ihan saakelin rajotetusti. Ja se näkyy varsinkin tällä hetkellä.

E: Enkä minäkään Pennasen tuloon usko, sillä ei noin hienoilla lahjoilla ole ikinä porilaisia hellitty. Silti sitä kuitenkin toivon...enkä pidä mahdottomana.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nemosta en niinkään muuten tiedä, mutta vaatimustaso on kova.

Jokin Nemossa kiehtoo, mutta ei ehkä ykköseksi.

Mua kiehtoo juuri ykkösenä, naama esillä ja kaveriksi pelitavallisesti fiksu Kemppainen.

Jotenkin uskoisin, että tunne palaisi isomäkeen ja kansa samaa tietä.
 

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Nemosta en niinkään muuten tiedä, mutta vaatimustaso on kova.

Jokin Nemossa kiehtoo, mutta ei ehkä ykköseksi.
Jos funtsii yhtään budjetin kautta, ei oikein osaa nähdä noin hintavaa valmennusta Porissa. Tuskin Härkälä se ykkönen tuossa kokoonpanossa olisi?
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Mua kiehtoo juuri ykkösenä, naama esillä ja kaveriksi pelitavallisesti fiksu Kemppainen.

Jotenkin uskoisin, että tunne palaisi isomäkeen ja kansa samaa tietä.

Nemoa tietysti on helppo romantisoida juuri siitä näkökulmasta, että se kaivattu tunne oletetusti palaisi Isomäkeen, näen tämän kulman itsekin. Mies tietysti oli Pelsuissa aika paha floppi, mutta toki tämä Atun aikakausi on päättymässä aivan samalla tavalla kaivon pohjalle missä keväällä 2019 oltiin, että sen rinnalla mikään "aika paha floppi" ei tunnu miltään..
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
No joo, en vain usko Pennaseen. Jokerit tai maajoukkue vie.

Nemo olisi hyvä suojakilpi Kemppaiselle alkaa rauhassa rakentamaan Ässien pelitapaa. Nemo tuo tunteen mukana.

Jos Pennanen haluaa valmentaa liigassa, niin ainoa vaihtoehto alkaa olemaan Ässät. Lisäksi Jokerit ilmeisesti hakee ulkolaista päävalmentajaa ja Leijonat jatkanee Jukka Jalosen komennossa. Esimerkiksi Ruotsi voi olla Pennaselle vaihtoehto, jos kerran Manner sinne kelpasi.

Pennasen Ässä-pestiä en pitäisi ihmeenä, koska talosta löytyy tuttuja ja Pennanen on tunnettu intohimoisena jääkiekon opiskelijana ja kehittäjänä. On hakenut muista lajeista oppia jääkiekkoon jne. Lisäksi Ässissä on nuorta materiaalia, mitä voi jalostaa eteenpäin.

Voi olla, että olen ihan hakoteillä ja Pennanen ja Kerttula eivät ole edes asiasta keskustelleet, mutta aina voi unelmoida.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Voi olla, että olen ihan hakoteillä ja Pennanen ja Kerttula eivät ole edes asiasta keskustelleet, mutta aina voi unelmoida.

Itse en sitä epäile, etteivätkö Pennanen ja Kerttula vanhoina kavereina olisi keskustelleet, mutta se on sitten eri asia kuinka vakavissaan. Faktat tietysti faktoina, liigassa Pennasella ei ole jäljellä muita vaihtoehtoja kuin Ässät, mutta kiinnostaako miestä enää edes valmentaa liigassa? Tietynlainen fakta on sekin, että Jokerien pesti olisi miehelle aivan täydellinen virka odotella maajoukkueen päävalmentajuutta..

Eli siis eihän siis kukaan jalat maassa oleva voi tosissaan odottaa Pennasta Ässiin..
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nemoa tietysti on helppo romantisoida juuri siitä näkökulmasta, että se kaivattu tunne oletetusti palaisi Isomäkeen, näen tämän kulman itsekin. Mies tietysti oli Pelsuissa aika paha floppi, mutta toki tämä Atun aikakausi on päättymässä aivan samalla tavalla kaivon pohjalle missä keväällä 2019 oltiin, että sen rinnalla mikään "aika paha floppi" ei tunnu miltään..

Tokalla kaudella kenkää, ekalla kaudella valmensi Pelicansin runkosarjan kolmoseksi.

Eli meni 50/50. Kova onnistuminen ja iso epäonnistuminen.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tokalla kaudella kenkää, ekalla kaudella valmensi Pelicansin runkosarjan kolmoseksi.

Eli meni 50/50. Kova onnistuminen ja iso epäonnistuminen.

Ai niin, Nemo oli siellä tosiaan kaksi kautta.. no eihän sellaista nyt kukaan voinut muistaa *hymiö*
 

Nigi

Jäsen
Kyllä on aivan auki, että kukas sitä Ässien joukkuetta käskyttää ensikaudesta eteenpäin. Jännittävää. Härkälää en edelleenkään toivo ja Atun suhteen varmasti kaikilla samat fiilikset mitä itselläni.

Oma lottorivi:

Petri Matikainen - Juha-Matti Kemppainen - Juha Vuori
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä olen aina tykännyt Lehterän valmennustavasta? Onko hän vapaana? Saipasta jäi pitkälle lomautukselle?
Sarkasmia?
Jos ei, niin onnea sulle, kuulut siihen erittäin harvaan joukkoon, joka tykkää Lehterän valmennustavasta *hymiÖ'!
EI Koskaan Ässiin tuollaista pelleä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Aamu #47 jvdk ja Atu on edelleen Porin Ässien päävalmentaja.

@ Ilves 4-2 L
vs. HIFK 2-1 W
@ Pelsut 2-1 L
vs. JYP 2-3 L
@ SaiPa 3-4 W
@ KK 2-1 L
vs. Ilves 2-4 L
@ KalPa 4-3 L
vs. TPS 2-3 L
@ Sport 1-0 vl L
vs. KK 4-3 ja W
vs. Tappara 1-2 vl L
@ JYP 1-5 W
vs. SaiPa 2-4 L
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eiku, otetaan kaikista kovin jätkä ja olisi sitä tunnetta sekä jännitysmomenttia kerrakseen eli Summanen. Kiinnostavuus nousisi huikeasti. Eipä vaan taida tämä Raimo enää liigassa valmentaa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Moniko Kemppaista tai Härkälää haluava täällä tietää herroista enemmän kuin mitä näkee sarjataulukosta tai lukee netistä?

Sama pätee toki isoon osaan heistäkin, jotka eivät heitä Ässien edustuksen valmentajiksi halua.

Olisi kyllä ihan kiva tietää vähän enemmän tästä kaksikosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös