Sillisalaatti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
En löytänyt pikaselauksella aikaisempaa ketjua, voi olla hukkunut jonnekin. Mutta joka tapauksessa, spekulaatiot kehiin, kuka tulee jatkamaan Mr. Näkymättömän jälkeen?
Oy HIFK-Hockey Ab:n uuden toimitusjohtaja nimi ei ole vielä selvillä, seura tiedottaa asioistaan torstaina aamulla.
Sama kävi mielessä. Peltonen UTJ/TJ ja kohta uusi koutsi sisään. Ja heräsinOisko tässä tehty tilaa uudelle valmentajalle ja Ville jatkaisi töitä toimiston puolella?
Mulla vähän hiertää ajatus sellaisesta toimintamallista, että yritys palkitsisi huonosti tehdystä duunista ylennyksellä.Sama kävi mielessä. Peltonen UTJ/TJ ja kohta uusi koutsi sisään. Ja heräsin
Melkein itsekin voisin tätä veikata. Eikä välttämättä ollenkaan huono valinta jos toteutuu.Kaupallinen johtajamme Ilkka Kortesluoma lienee uusi TJ. On pakko olla. Siinä on mies, jolla on pätevä, ja juuri oikeanlainen CV ja joka on toteuttanut käsittääkseni tointaan nyt selvästi tuloksekkaasti sen vuoden pari.
Philadelphiasta Helsinkiin - HIFK
HIFK:n toimistokentällinen sai elokuun alussa vahvistuksen Ilkka Kortesluoman aloittaessa kaupallisena johtajana. Neljätoista vuotta Yhdysvalloissa asunut ja työskennellyt 39-vuotias Kortesluoma muutti perheineen Suomeen heinäkuussa. – Paluusta Suomeen oli ollut puhetta jo pitkään. Olin HIFK:ssa...hifk.fi
Tausta natsaisi hienosti myös Gardenin saapumiseen jonain päivänä.Kaupallinen johtajamme Ilkka Kortesluoma lienee uusi TJ. On pakko olla. Siinä on mies, jolla on pätevä, ja juuri oikeanlainen CV ja joka on toteuttanut käsittääkseni tointaan nyt selvästi tuloksekkaasti sen vuoden pari.
HIFK:n toimistokentällinen sai elokuun alussa vahvistuksen Ilkka Kortesluoman aloittaessa kaupallisena johtajana. Neljätoista vuotta Yhdysvalloissa asunut ja työskennellyt 39-vuotias Kortesluoma muutti perheineen Suomeen heinäkuussa. – Paluusta Suomeen oli ollut puhetta jo pitkään. Olin HIFK:ssa...hifk.fi
Hienoa päättelyä ja sopisi kyllä.Kaupallinen johtajamme Ilkka Kortesluoma lienee uusi TJ. On pakko olla. Siinä on mies, jolla on pätevä, ja juuri oikeanlainen CV ja joka on toteuttanut käsittääkseni tointaan nyt selvästi tuloksekkaasti sen vuoden pari.
Kortesluoma olisi fantastinen valinta, mutta veikkaan ettei hallituksella ole vielä munaa antaa tätä pestiä Ilkalle.
Sen verran skarppi tyyppi kyseessä, että näin voi kyllä olla. Ehkä jonain päivänä, kunhan on muuten optimoinut talon kuntoon?Niin olisi. Mutta Ilkka ei taida itse vain pestiä haluta...