Kenestä seuraava HIFK:n toimitusjohtaja?

  • 1 762
  • 18

Sillisalaatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
En löytänyt pikaselauksella aikaisempaa ketjua, voi olla hukkunut jonnekin. Mutta joka tapauksessa, spekulaatiot kehiin, kuka tulee jatkamaan Mr. Näkymättömän jälkeen?
 

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Oisko tässä tehty tilaa uudelle valmentajalle ja Ville jatkaisi töitä toimiston puolella?
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onhan toi tietysti aika jännä juttu, että ensimmäiset jutut valtakunnamedioissa on meidän tomitusjohtajasta siinä vaiheessa kun hän saa potkut, eikä silloinkaan haastattelulla.

On Lindström ollut toimessaan kuin persu ministerinä.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaupallinen johtajamme Ilkka Kortesluoma lienee uusi TJ. On pakko olla. Siinä on mies, jolla on pätevä, ja juuri oikeanlainen CV ja joka on toteuttanut käsittääkseni tointaan nyt selvästi tuloksekkaasti sen vuoden pari.

 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
FARSSI
Kaupallinen johtajamme Ilkka Kortesluoma lienee uusi TJ. On pakko olla. Siinä on mies, jolla on pätevä, ja juuri oikeanlainen CV ja joka on toteuttanut käsittääkseni tointaan nyt selvästi tuloksekkaasti sen vuoden pari.

Melkein itsekin voisin tätä veikata. Eikä välttämättä ollenkaan huono valinta jos toteutuu.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kaupallinen johtajamme Ilkka Kortesluoma lienee uusi TJ. On pakko olla. Siinä on mies, jolla on pätevä, ja juuri oikeanlainen CV ja joka on toteuttanut käsittääkseni tointaan nyt selvästi tuloksekkaasti sen vuoden pari.

Tausta natsaisi hienosti myös Gardenin saapumiseen jonain päivänä.
 

sixpack

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaupallinen johtajamme Ilkka Kortesluoma lienee uusi TJ. On pakko olla. Siinä on mies, jolla on pätevä, ja juuri oikeanlainen CV ja joka on toteuttanut käsittääkseni tointaan nyt selvästi tuloksekkaasti sen vuoden pari.

Hienoa päättelyä ja sopisi kyllä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kortesluoma olisi fantastinen valinta, mutta veikkaan ettei hallituksella ole vielä munaa antaa tätä pestiä Ilkalle.

Niin olisi. Mutta Ilkka ei taida itse vain pestiä haluta...

Kekäläinen kenties? Mentoroimaan Pesosta ja toimariksi? Itselläni on tuoreessa muistissa edelleen se, että Peltosen telominen tapahtui Kekkulin vahtivuorolla, joten sanoisin itse "ei". Toisaalta, jos Villen ja Kekäläisen välit ovat kunnossa, niin mikäpä minä olen mitään sanomaan. Mutta en mä silti ole unohtanut, enkä unohda. Suomalaisen jääkiekkohistorian törkein teko ja johtaja kantaa vastuun. Voi olla, että multa on mennyt ohi, mutta en ole koskaan kuullut, että Kekäläinen olisi suoraan sanonut, että olipa raukkamainen temppu. "Tuomitsen teon"-lausunnot julkisuudessa on ihan yhtä tyhjän kanssa, kun olisi pitänyt laittaa mono heilumaan. Eikä sellaista nähty.

En tosin itse Kekäläiseen usko, mutta olen mä ollut väärässä ennenkin.
 

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
No nyt on kyllä hulinaa meidän seuran ympärillä, ja uutinen toimarin vaihdoksesta tuli kyllä itselle puun takaa, kaikesta huolimatta. Mielenkiinnolla, ja ehkä pienellä kauhulla viimeisimpien urheilujohtajan pestiin liittyvien huhujen vuoksi odotan kuka tähän pestiin löydetään
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Riku Kallioniemi kelpaisi. Ravisteli aikanaan SaiPan organisaation hyvään lentoon niin tuloksellisesti, kuin urheilullisesti. Tosin taitaa istua SaiPan hallituksessa nykyään muun työns ohella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös