Nyt kyllä tolpat siirtyy jo ulos hallista. Kun vanhat väitteet kumotaan tai sinä et niitä pysty vahvistamaan niin esität uusia. Vastaatko nyt ensin niihin alkuperäisiin joista aika moni on kysellyt? Ei tässä nyt minkään U20-kommenttien perään haikailla.
Vastasin niihin tuossa yllä jo ja minusta mitään ei kumottu. Varmaan on se, että Erkka otti Tomin mukaansa UFA:n ja Vierumäkeen/liittoon Lämsällä on erityisen hyvät suhteet. Joukkueen rosterin vahvuuden arvioiminen on aina mielipideasia. UFA:n päävalmentajan rekrystä ei kukaan voi tietää, ehkä Erkka vaikutti tai sitten ei.
Minusta Lämsää kritisoidessani voi nostaa esiin myös nuo U20 kommentit, jossa heitti pelaajat ja ennen kaikkea liigaseurat bussin alle. Nuoria ei peluuteta tarpeeksi ja 6 min miehet. Nyt Lukon peräsimessä Lämsä ei peluuta nuoria ollenkaan, melkoinen ristiriita minusta.
Mutta hyvä kun saadaan värikästä keskustelua ja jopa tunnetta. Itse olin ja olen ollut alusta asti sitä mieltä, että Lämsän palkkaus oli iso virhe. Mielipide ei muutu yksittäisten pelien jälkeen. En tykkää henkilökohtaisesti Lämsän tavasta hakea aina syy muista/muualta ja puhella löysiä julkisuudessa.