Kyllä koronamestaruuskaudella 19-20 Lukko oli kova myös. Eli kaksi kautta kesti tämä "ainoa poikkeus".Ei se nyt ihan noinkaan mennyt. Ainoa poikkeus on mestaruuskausi liigan parhaalla miehistöllä
Kyllä koronamestaruuskaudella 19-20 Lukko oli kova myös. Eli kaksi kautta kesti tämä "ainoa poikkeus".Ei se nyt ihan noinkaan mennyt. Ainoa poikkeus on mestaruuskausi liigan parhaalla miehistöllä
Ton kauden joukkue oli (jos mahdollista) vieläkin kovempi kuin mestaruuskauden.Kyllä koronamestaruuskaudella 19-20 Lukko oli kova myös. Eli kaksi kautta kesti tämä "ainoa poikkeus".
Oli se Danforthin verran kovempi, vaikka Dany nyt tietysti oli reilusti yliarvostettu esim. kokonaisvaltaiseen Kunykiin verrattuna.Ton kauden joukkue oli (jos mahdollista) vieläkin kovempi kuin mestaruuskauden.
Joulun jälkeen taisi hävitä 4 ottelua ja maalisuhde oli joku 70 maalia plussalla.
Kröhöm, se kesti noin 1,5 kautta, hieman vajaat 100 ottelua yhdet pleijarit mukaanlukien. Tuota ennen startattiin Vuoren kummitusjunan kautta Kaken ja Peksin vuoristorataan, joka kesti sen öpaut 220 matsia ja n. 3,5 vuotta. Tämä nykyinen veltsulämän vuoristorata on nähtävästi pidempi.Kyllä koronamestaruuskaudella 19-20 Lukko oli kova myös. Eli kaksi kautta kesti tämä "ainoa poikkeus".
Kröhöm, Lukko oli koronakauden runkosarjan kakkonen (ja loppukauden paras) 118 pisteellä, eli kyllä se kesti kaksi kautta. Sitten jos Lukko olisi ollut 19-20 vaikka runkosarjan kuudes tms kovalla loppunousulla, niin voisi käyttää tuota puolen kauden argumenttia, mutta Lukkohan oli lähellä voittaa runkosarjan, niin on vähän hölmöä minusta puhua puolesta kaudesta (vaikka toki tahti merkittävästi kiihtyi, niinkuin tietysti pitääkin jos menestyä meinaa).Kröhöm, se kesti noin 1,5 kautta, hieman vajaat 100 ottelua yhdet pleijarit mukaanlukien. Tuota ennen startattiin Vuoren kummitusjunan kautta Kaken ja Peksin vuoristorataan, joka kesti sen öpaut 220 matsia ja n. 3,5 vuotta. Tämä nykyinen veltsulämän vuoristorata on nähtävästi pidempi.
19-20 ekat 33 peliä ei kyllä pääsääntöisesti ollut yhtään sen juhlavampaa kuin tämäkään kausi tähän päivään mennessä. Lopulta oltiin toisia pistekeskiarvolla kyllä, mutta ei se runkosarja voitto kyllä lähellä ollut mitenkään.Kröhöm, Lukko oli koronakauden runkosarjan kakkonen (ja loppukauden paras) 118 pisteellä, eli kyllä se kesti kaksi kautta. Sitten jos Lukko olisi ollut 19-20 vaikka runkosarjan kuudes tms kovalla loppunousulla, niin voisi käyttää tuota puolen kauden argumenttia, mutta Lukkohan oli lähellä voittaa runkosarjan, niin on vähän hölmöä minusta puhua puolesta kaudesta (vaikka toki tahti merkittävästi kiihtyi, niinkuin tietysti pitääkin jos menestyä meinaa).
Ota mistä tahansa 118 pisteen runkosarjasta tarkasteluun vain huonot pelit, niin eihän ne juhlavia ole.19-20 ekat 33 peliä ei kyllä pääsääntöisesti ollut yhtään sen juhlavampaa kuin tämäkään kausi tähän päivään mennessä. Lopulta oltiin toisia pistekeskiarvolla kyllä, mutta ei se runkosarja voitto kyllä lähellä ollut mitenkään.
Helmisessä ja Lämsässä on paljon yhtäläisyyksiä valmentajapolullaan. Ne ovat ensinnäkin lähes yhtä pitkät. KHL:ää, Liigaa ja U20 ainakin.Kerrotko mulle sitten, miksi Raipe onnistuu Saipassa, mutta meidän ei edes kun saa vetää toista kautta?
Mä voin kertoa vastauksen. Valmentajilla on eroa (itse 20v kiekkoa pelanneena), että toiset vaan osaa myydä pelin ja pelitavan sekä saa pelaajista parhaan irti. Itse tämän kokeneena sekä että...
Tottakai. Ymmärtänet kuitenkin mitä tarkoitin, enkä laita edes kysymysmerkkiä tähän perään. Samaa hampaiden kiristelyä tuo kauden eka puolisko oli lähes kokonaisuudessaan tuolloinkin kuin yleensäkin.Ota mistä tahansa 118 pisteen runkosarjasta tarkasteluun vain huonot pelit, niin eihän ne juhlavia ole.
Juu, ja mä luulen että säkin ymmärsit mitä minä tarkoitin.Tottakai. Ymmärtänet kuitenkin mitä tarkoitin, enkä laita edes kysymysmerkkiä tähän perään.
Kyllä vain.Juu, ja mä luulen että säkin ymmärsit mitä minä tarkoitin.
Kyllä, toisaalta olen sinut sen kanssa, koska tiedän että Lukko olisi mestaruuden voittanut. Harmittaa ehkä eniten muutaman pelaajan puolesta.Tulee varmaan muuten harmittamaan loppuelämän, että kautta ei saatu pelattua tuolloin loppuun.
Jatkaa U20-joukkueessa.sitten ensikaudeksi VVV mukaan valmennukseen
No sitten annetaan VVV:n kypsyä vielä rauhassa junnuissaJatkaa U20-joukkueessa.
Näin Kallekin varmaan ajattelee samoin kuin pelaajien kanssa mutta toinen tapa olisi nostaa vaan heti edustukseen mukaan vaikka hieman raakileena kun nostetta vielä on.No sitten annetaan VVV:n kypsyä vielä rauhassa junnuissa
Karjalainen oli kalpan u20 joukkueen koutsi ennen kuin nostettiin edustuksen päävalmentajaksiVVV:n olisi kyllä syytä käydä vielä Mestiksen puolella tai vaikka ulkomailla hakemassa kokemusta päävalmentajana olemisesta ennen liigaseuran päävalmentajaksi hyppäämistä. Ei ole meinaan oikein missään onnistuneet viimeaikoina koutsit, jotka siirtyvät U20 -> (liigaseuran apuvalmentaja) -> liigaseuran päävalmentaja.
Joo mutta ollut myös Mestiksessä päävalmentajana, apuvalmentajana Liigassa ja KHLssä.Karjalainen oli kalpan u20 joukkueen koutsi ennen kuin nostettiin edustuksen päävalmentajaksi
Toimisto aukeaa tänään vasta poikkeuksellisesti klo 11. En keksi muuta syytä, kuin sen, että siellä on koko perheen kokous, joka ei päivänvaloa kestä. Mikä sitten on lopputulos, niin lienee mallia "No Jukkahan sen siinä viime hetkillä keksi ja veti Ässän hihastaan, että Ari-Pekka Selinin kanssa tehdään kolmivuotinen sopimus ja Lämsä apuvalmentaa"Jokos joku on havainnut merkkisavua Kuninkaankadun alkupäästä?
Jos on köyhiä ritareita niin meikä ajaa raumalle lounastamaan!!Eiköhän siellä vain tehdä pieniä muutoksia viikon lounaslistaan ennen kuin tuutataan se jokaiseen someen. Mitetitään ryhmällä kumpi on torstain jälkkäriksi parempi, letut vai köyhät ritarit.
Tai sitten vaan ihan mietitään kuka jaksaa olla töissä viikoilla 52/2024 - 01/2025, vai pidetäänkö pulju kiinni.Eiköhän siellä vain tehdä pieniä muutoksia viikon lounaslistaan ennen kuin tuutataan se jokaiseen someen. Mitetitään ryhmällä kumpi on torstain jälkkäriksi parempi, letut vai köyhät ritarit.