Mainos

Kenestä Lukon uusi päävalmentaja

• 53 150
  • 463

JarOfFlies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisi kyllä hienoa nähdä Peksi vielä Lukon valmentajana. Jo se, että on ollut puheita ettei ollut pelaajien mieleen mielestäni kertoo siitä, että laatuvaatimus on ollut korkealla ja Peksi "uskalsi" penkittää tulosyksikön miehiäkin. En väitä, ettei sama vaade ole Tomillakin, mutta jotenkin näen isomman auktoriteetin Virralla.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Voisin lyödä vetoa, että Lukolla ei ole uutta päävalmentajaa, vaan Lämsä jatkaa. Tää ei ole mikään kutina nivusissa, vaan se edellinen kutina.

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voisin lyödä vetoa, että Lukolla ei ole uutta päävalmentajaa, vaan Lämsä jatkaa. Tää ei ole mikään kutina nivusissa, vaan se edellinen kutina.
Sama kutina itsellä myös. Jos/kun niitä haluttuja koutseja ei ole nyt saatavilla niin Lämsä turvallinen vaihtoehto. Ja jos kausi olisi nyt nousujohteinen niin tavallaan ihan loogista.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin, en minä sitten tiedä mikä parasta olisi.

Muuta kuin sen tiedän että vaikka aina tappion jälkeen verenpaineen huidellessa maailmanennätyslukemissa tulee kirottua ja noiduttua Lämsä helvetin kuuseen ja väitettyä että "kuka tahansa nyt vapaana oleva valmentaja olisi parempi" niin en minä tuossa Lukon penkin takana ainakaan mitään Petri Matikaista haluaisi nähdä, taikka Karri Kiveä enkä mitään ulkomaalaista arpaakaan tyyliin JYPin tämän kauden valmentaja.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Mä niin toivoisin, että Lukossa olisi päälle päsmärina Pekka Virta. Apunaan hänellä olisi Maso Lehtonen sekä Jonne Virtanen. Virta kahden vuoden sopimuksella ja Maso sekä Jonne neljän vuoden pahvilla. Eli kahden vuoden päästä Maso ykköseksi ja Jonne kakkoseksi. Siihen kolmanneksi vaikka VVV opettelemaan pariksi vuodeksi apuvalmentajan rooliin ja sitten ykköseksi.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Erittäin mielenkiintoista kyllä nähdä miten käy, kyllä kai tässä kohtaa aletaan olla jo aika pitkällä valmentajan valinnassa. Jos Lämsän jatkoon päädytään, niin sitten se on sillä selvä, mutta jos ei tällä ja ensi kaudella tulosta tule niin sitten pitää jo Kallenkin asema kyseenalaistaa. No, tässä kohtaa tämä on tietysti pelkkää spekulaatiota. Itse pidän edelleen sormet ristissä Virta/Miettinen/Karjalainen -osaston puolesta.

Suosikkijoukkue
Lukko. Mälsä pierumäki kiekko.
Karjalainen tai Virta päävalmentajaksi. Heille ne apukoutsit, jotka he kelpuuttavat.

Lämsälle lippu onnibussiin. Ei yksittäiset voitot mitään muuta. Pelissä on liikaa puutteita. Nyt Tomilla on joukkue, jota hänkin on ollut toivon mukaan rakentamassa. Se ei vaan näy sarjataulukossa ja pelin tasossa riittävän hyvin. Joukkue on myös aika laadukas ja edelleen se Kallein joukkue.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Mä niin toivoisin, että Lukossa olisi päälle päsmärina Pekka Virta. Apunaan hänellä olisi Maso Lehtonen sekä Jonne Virtanen. Virta kahden vuoden sopimuksella ja Maso sekä Jonne neljän vuoden pahvilla. Eli kahden vuoden päästä Maso ykköseksi ja Jonne kakkoseksi. Siihen kolmanneksi vaikka VVV opettelemaan pariksi vuodeksi apuvalmentajan rooliin ja sitten ykköseksi.
Tämä olisi kova. Jumalauta loppuisi löysäily ja selänsuoristelu samantien. Alkaisi ns.tapahtumaan.

Lämsän jatko olisi itselle kyllä pahin kauhuskenaario. Ei kiitos kolmatta kautta putkeen tätä samaa tasapaksua puurtamista.

Rl

Jäsen
Nyt kyllä haet salvaa tai kunnon myrkkyä tuohon kutinaan, sijaitsi se sitten missä vaan. Jos sillä saadaan meille kunnon valmentaja.

Riksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko ja Johtaja Virran Dream Team
Karjalainen, VVV, Karjalaisen oma valinta ja Vuorio sekä fysiikkavalmentajana Sami Helenius olisi mielestäni ideaali valmennus ensikaudeksi, mutta pahoin pelkään, että Karjalainen jatkaa Kalpassa tai sitten menee Kärppiin

Maalainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuskinpa täällä vielä oli, kun sen verran pienestä podista on kyse. Mutta tosiaan, KalPan kannattajaryhmän Veljmiesten podcastissa Veljcastissa toinen vakioäänistä "Metusalem" yhdisti viimeisimmässä jaksossa Tommi Miettisen Raumalle ensi kaudeksi. "Metusalem" on mielestäni ollut useimmiten aika hyvin asioista perillä.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse en kyllä ymmärrä miksi Mason perään täällä haikaillaan. Nuori ja mestiksessä voittanut toki joo, mutta aina pelannut limaträppiä. Niin liigassa kuin mestiksessä.
En mä haikaile. Virran oppiin pariksi vuodeksi, niin voisi olla kypsempi valmentamaan Liiga-joukkuetta, jolla olisi pelaajina muitakin kuin Mestis-pelaajia.

Suosikkijoukkue
” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Itse näkisin mielellään valmennuksessakin jonkunlaisia kasvutarinoita, kuten A-Junnujen valmentajasta Liigan kakkoseksi ja siitä Päävalkuksi. Luotaisiin sellaisia luontaisia jatkumoita niin pelaajistoon kuin valmennukseenkin.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Tuskinpa täällä vielä oli, kun sen verran pienestä podista on kyse. Mutta tosiaan, KalPan kannattajaryhmän Veljmiesten podcastissa Veljcastissa toinen vakioäänistä "Metusalem" yhdisti viimeisimmässä jaksossa Tommi Miettisen Raumalle ensi kaudeksi. "Metusalem" on mielestäni ollut useimmiten aika hyvin asioista perillä.
Katos, hyvä nosto! Pitääpä käydä kuuntelemassa.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Jakson 43 kohdasta 1:10:00 alkaen tämä siis. Ei tarvitse koko jaksoa selata läpi, vaikka hyvää tavaraa onkin.
Joo, kiitokset, kävin kuuntelemassa. Kaveri tosiaan mainitsi Miettisen olevan menossa Lukon päävalmentajaksi - kiinnitin huomiota että Karjalaisen kohdalla hän samassa lauseessa mainitsi spekulaatiot Oulusta, Miettisen kohdalla sitten vaan toteamus että Raumalle menossa. Olisipa kyllä mielenkiintoista kuulla lisää jos tästä jotain huhuja on. Itselle sopisi kyllä erittäin hyvin, ja näin mitään mistään tietämättä voisi kuvitella että olisi Tomankin näkökulmasta järkevä peliliike. Raumalla yleisö ja organisaatio odottaa sitä kiekkokontrolliin pohjaavaa pelitapaa, ja toisaalta resurssit olisivat kokoluokkaa Turkua paremmat. Katsellaan.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos pitäisi paikkansa, tarkoittaisi nähdäkseni myös sitä, että Lämsä jatkaa koko kauden kävi miten kävi. En usko, että Lukko palkkaa ketään pätkätyöläistä.

Itku-Tommi ei minua hirveästi sytytä, mutta jo pelkästään sillä saa varovaisen peukun, että etunimestä löytyy kaksi m-kirjainta yhden sijaan.

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itku-Tommi ei minua hirveästi sytytä, mutta jo pelkästään sillä saa varovaisen peukun, että etunimestä löytyy kaksi m-kirjainta yhden sijaan.
Miettinen on sellainen nimi, että itse ottaisin ilomielin vastaan.

Toivottavasti on tulossa.

Paljon parempi valmentaja, mitä lukea täällä saa.

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Miettinen on sellainen nimi, että itse ottaisin ilomielin vastaan.

Toivottavasti on tulossa.

Paljon parempi valmentaja, mitä lukea täällä saa.
Kyllä.

Arvostus nousi hurjasti kun heitti Savoien katsomoon ja nosti Tutosts miehen tilalle. Pressissä sanoi ä, että ei asiaa pelamaan jos ei nappaa niin istuu katsomossa sitten. Toisin sanoen, antoi merkin ettei pelamaan ole asiaa vaikka mikä ja kuka olisi

Toinen hatun nosto oli se kun umpi-surkean pelin jälkeen ei selitellyt vaan myönsi, että kaikki olivat paskoja sen sijaan ettei alkanut höpöttää kulunuttu hoki-jargonia

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
Arvostus nousi hurjasti kun heitti Savoien katsomoon ja nosti Tutosts miehen tilalle. Pressissä sanoi ä, että ei asiaa pelamaan jos ei nappaa niin istuu katsomossa sitten. Toisin sanoen, antoi merkin ettei pelamaan ole asiaa vaikka mikä ja kuka olisi
Tykkään kyllä tästä piirteestä Miettisessä. Olisi ollut tarpeen Raumallakin nyt viime aikoina...

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Taas lähdettäis alusta. Toisestakin Kuopion suunnan "tietäjistä", kerrotaan Miettisen valmentavan Lukkoa, ensi kaudella. Joko pitäisi avata Miettiselle kenkää ketju? Alkaa muuten oikeasti väsyttämään nämä valmentaja kuviot. Joka tapauksessa uutta ollaan potkimassa pihalle ennen marraskuuta. Joka-ainoassa joukkueessa sama homma.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taas lähdettäis alusta. Toisestakin Kuopion suunnan "tietäjistä", kerrotaan Miettisen valmentavan Lukkoa, ensi kaudella. Joko pitäisi avata Miettiselle kenkää ketju? Alkaa muuten oikeasti väsyttämään nämä valmentaja kuviot. Joka tapauksessa uutta ollaan potkimassa pihalle ennen marraskuuta. Joka-ainoassa joukkueessa sama homma.
Toisaalta joo. Lämsä nyt oli ihan käsittämätön valinta joka tapauksessa. Jos nyt vaikka Miettinen on seuraava valmentaja, niin kovasti toivon, että saa tuoda omat apuvalmentajat mukanaan. Vuorio on ainoa, joka mun mielestä saa jatkaa nykyisistä. Ja jos Miettinen tulee, niin saman tien joku viiden vuoden pahvi. Silloin ei kenenkään tarvi kenkiä ketään pois. Ei mitään vuoden tai kahden sopimusta. Ruotsin tai NHLn tapaan pitkä sopimus ja sellaiset pelaajat mitä valmennus haluaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy