Kenestä Lukon uusi päävalmentaja

• 36 608
  • 338

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Zapolskin, Kähkösen ja Lehtisen toki muovasi huippuvahdeiksi.

Itse vetäisin koko valmennuksen liuskaan, mutta Vuorion jättäisin. Vainiolalle joku rooli ehdottomasti tulevasta kaudesta lähtien.
Vainiola ehdottomasti ensi kaudeksi mukaan.

Mv-valmennuksesta en osaa niin hyvin sanoa, että paljonko Vuoriolla oli yllämainittujen kassareiden kehitykseen osaa ja arpaa, mutta parina viime kautena näytöt ovat heikot.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tomin jatkosopimukselle en näe ainuttakaan järkevää syytä miksi sellainen olisi tulossa.

Tämä kausi mennään nykyisellä valmennuksella, mutta ensi kaudeksi on syytä laittaa koko valmennusporukka uusiksi ja lähteä puhtaalta pöydältä. Tomi, Eepi, Kauvo vaihtoon ja mv-valmentajan vaihtaisin myös. En ole nähnyt, että Vuorio on juuri mitään näyttöjä pöytään lyönyt.
Vuoriosta tai Eepistä en ole samaa mieltä. Lämä ja Kauvo saisivat mun mielestä lähteä.

Vuoriolla on oikeasti kovat näytöt kun viime kausi unohdetaan ja tämä kausi on vielä kesken, mutta jos Lethemon jatkaa siitä mihin viime viikolla jäi, niin hyvää on tulossa.

Eepillä taas näyttöjä viimeisen seitsemän kauden osalta paljonkin pakkien kehityksen osalta. Press, Klok, Gregoire, Almari, Stenqvist, Saarijärvi, Reunanen jnejne kaikki ovat kehittyneet Eepin silmän alla pari tasoa paremmiksi. Esim. Press, Gregoire ja Stenqvist tuskin osasivat puolustaa yhtään tänne tullessaan.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jos en ihan väärin muista, niin keväällä ihan julkisesti Kalle kertoi, että myös valmennuksen osalta tulee keskustella mahdolliset muutostarpeet. Ainakin itse jäin siihen käsitykseen, että "paljon joutui Lämsä Kallea vakuuttelemaan". Kalle antoi mahdollisuuden sekä ne palikat, mitä Lämsä halusi. Perstuntuma on se, että jos ujosti dominoitaisiin liigaa tässä vaiheessa, Lämsän jatko voisi olla vaihtoehto. Nyt se ei ole.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaikka Eepiä pelaajana niin tavattomasti ihailinkin, niin mun mielestä hän on ollut liian kauan tuossa kakkosvalmentajana. On vähän niinkuin leipiintynyt hommaansa. Saa kyllä mennä ensi kaudeksi muuanne, samoin kuin Kauvosaarikin. Vuorio voi jatkaa, jos ei esim. joku Moisanen ole tulossa takaisin.

Sitä minä olen ihmetellyt että kun ei kukaan Lukon päävalmentajista ole halunnut tuoda omia apuvalmentajiaan samalla ovenavauksella kun itsekin astuu naulaan. Jos ei tästä olisi jossain keskusteltukin ja ajatus tyrmätty, niin saattaisin jopa luulla että sekin määrätään ylemmältä taholta ketkä apuvalmentajina toimivat.

Eepillä on kahdeksas kausi peräkkäin kakkosvalmentajana menossa, ja 11. koko urallaan. Siihen väliin mahtui kolme kautta junnujen päävalmentajana. Kauvolla puolestaan on kuudes kausi apuvalmentajana.

Eli eivät nämä miehet nyt kumminkaan niin monen valmentajan apuvoimina ole toimineet, vaan Pekka Virran, Marko Virtasen ja nyt Tomi Lämsän kun jätetään ne Eepin vuodet ennen junnupolkua pois.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
En ymmärrä miksi niin moni olisi Eepiä potkimassa. Lukon miehiä viimisen päälle, lisäksi hyvä valmentaja, joka on luotsannut Lukon alivoiman yhdeksi Liigan parhaista viimeisen noin 5 vuoden aikana. Vuorio voi myös jäädä, koska näytöt on kovat.

Karjalainen, Vainiola, Eepi, Vuorio olisi oma ihannevalmennus ensi kaudella. Tai sitten Karjalaisen (ja mahdollisesti Vainiolan tilalla ulkomaalaiset valmentajat)

Sonny Burnett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka Eepiä pelaajana niin tavattomasti ihailinkin, niin mun mielestä hän on ollut liian kauan tuossa kakkosvalmentajana. On vähän niinkuin leipiintynyt hommaansa. Saa kyllä mennä ensi kaudeksi muuanne, samoin kuin Kauvosaarikin. Vuorio voi jatkaa, jos ei esim. joku Moisanen ole tulossa takaisin.

Sitä minä olen ihmetellyt että kun ei kukaan Lukon päävalmentajista ole halunnut tuoda omia apuvalmentajiaan samalla ovenavauksella kun itsekin astuu naulaan. Jos ei tästä olisi jossain keskusteltukin ja ajatus tyrmätty, niin saattaisin jopa luulla että sekin määrätään ylemmältä taholta ketkä apuvalmentajina toimivat.

Eepillä on kahdeksas kausi peräkkäin kakkosvalmentajana menossa, ja 11. koko urallaan. Siihen väliin mahtui kolme kautta junnujen päävalmentajana. Kauvolla puolestaan on kuudes kausi apuvalmentajana.

Eli eivät nämä miehet nyt kumminkaan niin monen valmentajan apuvoimina ole toimineet, vaan Pekka Virran, Marko Virtasen ja nyt Tomi Lämsän kun jätetään ne Eepin vuodet ennen junnupolkua pois.
Näin se taitaa olla.. Eepillehän aikoinaan annettiin liiton puolelta väylä nuorten maajoukkueisiin valmentamaan. Eepiä ei napannut. Eli vähän semmoinen Lukon mies loppuun asti kunnes toisin määrätään.

Kun Ilves kerran antoi Raipelle aikoinaan potkut niin kyllä Lukko saman tempun voisi Eepille tehdä jos pakko olisi. Pahalta se tietysti tuntuisi.

(1)
  • Tykkää
Reactions: Roku

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Näin se taitaa olla.. Eepillehän aikoinaan annettiin liiton puolelta väylä nuorten maajoukkueisiin valmentamaan. Eepiä ei napannut. Eli vähän semmoinen Lukon mies loppuun asti kunnes toisin määrätään.

Kun Ilves kerran antoi Raipelle aikoinaan potkut niin kyllä Lukko saman tempun voisi Eepille tehdä jos pakko olisi. Pahalta se tietysti tuntuisi.

Voisihan Eepille räätälöidä sopivan roolin organisaatiosta? Seuralegendalle suojatyöpaikka ja kivaa tekemistä, kyllä Eepi tuon ansaitsee.

Kakkosvalmentajaksi kaveri, jolla on kunnianhimoa edetä urallaan ja haastaa päävalmentajaa. Voin olla väärässä, mutta aika lailla mukavilta ”joo joo” miehiltä Eepi ja Kauvo vaikuttavat. Tuskin Lämsän näkemyksiä haastetaan, vaikka tietysti päävalmentaja aina päätökset tekee.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Siitä on muuten aika kauan kun Lukossa on viimeksi ollut sellainen normaali vallanvaihto, eli valmentaja valmentaa sopimuskautensa loppuun ja seuraaja valitaan kesken viimeisen kauden. Eli kun Juha Vuori otti ohjat RD:n jälkeen, ja vielä jos uusi valmentaja ei tule vanhasta valmennustiimistä niin sitten mennään jo esihistoriaan kun Urama tuli Toivolan seuraajaksi 2008-09.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy