Vaikka Eepiä pelaajana niin tavattomasti ihailinkin, niin mun mielestä hän on ollut liian kauan tuossa kakkosvalmentajana. On vähän niinkuin leipiintynyt hommaansa. Saa kyllä mennä ensi kaudeksi muuanne, samoin kuin Kauvosaarikin. Vuorio voi jatkaa, jos ei esim. joku Moisanen ole tulossa takaisin.
Sitä minä olen ihmetellyt että kun ei kukaan Lukon päävalmentajista ole halunnut tuoda omia apuvalmentajiaan samalla ovenavauksella kun itsekin astuu naulaan. Jos ei tästä olisi jossain keskusteltukin ja ajatus tyrmätty, niin saattaisin jopa luulla että sekin määrätään ylemmältä taholta ketkä apuvalmentajina toimivat.
Eepillä on kahdeksas kausi peräkkäin kakkosvalmentajana menossa, ja 11. koko urallaan. Siihen väliin mahtui kolme kautta junnujen päävalmentajana. Kauvolla puolestaan on kuudes kausi apuvalmentajana.
Eli eivät nämä miehet nyt kumminkaan niin monen valmentajan apuvoimina ole toimineet, vaan Pekka Virran, Marko Virtasen ja nyt Tomi Lämsän kun jätetään ne Eepin vuodet ennen junnupolkua pois.