Tuo C.Orrin keräämä kommenttiläjä oli kyllä parasta tahatonta komiikkaa Jatkiksessa vuosiin.
Älä muuta sano tuli naurettua ihan saatanasti! Ja kattokaa Tube82 allekirjoitusta. :)
Tuo C.Orrin keräämä kommenttiläjä oli kyllä parasta tahatonta komiikkaa Jatkiksessa vuosiin.
Pystyisitkö selvittämään mulle miten "KHL-lässytys" muuttui täysin naurettavasta narinasta ainoaksi oikeaksi ratkaisuksi muutamassa kuukaudessa. Siis kyseessähän on mielipiteiden ääripäät. Ymmärrän mainiosti, että mielipiteet muuttuvat, mutta tällaista tuulitakin kahinaa harvoin kuulee. Kuinka vakavasti sinun kirjoituksesi tulisi jatkossa ottaa, jos mielipiteilläsi on tapana liikkua ääripäästä toiseen?
boldaus lainauksessa minun.
Itse taas elän tunteella mukana. Ei sillä en mä haluisikaan ikinä "osata" kannustaa jotenkin tyynesti.
Tää nyt on vaan mun mielipiden, mutta tää palsta on tarkotettu joillekkin muille, kuin niille, jotka tunteella tykittävät vaan mitä mieleen just sillä hetkellä sattuu juolahtamaan... Kai joku sääntökin tästä on olemassa... Anyways ei ole (onneksi) mun tehtävä moderoita tätä osiota... Ajatus vain.
Jos Tube82 ei ole maukka tai sen joku veli niin ihme ja kumma. Kukaan ei ole yhtä sinnikäs kuin surullisen kuuluisa maukka, kunnes Tube82 sai kirjoitusoikeudet tänne ja alkoi tykittämään "tunteella" mitä ns. sylki suuhun tuo. C. Orrilta täydellinen servaus.
Jatkakaa toki.
tekstiä
Jos Tube82 ei ole maukka tai sen joku veli niin ihme ja kumma. Kukaan ei ole yhtä sinnikäs kuin surullisen kuuluisa maukka, kunnes Tube82 sai kirjoitusoikeudet tänne ja alkoi tykittämään "tunteella" mitä ns. sylki suuhun tuo. C. Orrilta täydellinen servaus.
Kirjoitustyyli on ainakin Tube82 nimimerkillä erilainen kuin bradilla/maukalla. Pelkästään eri mieltä oleminen ei ole trollaamista*.
Tube82 ainakin yleensä pyrkii sentään perustelemaan mielipiteensä, kun taas maukka/brad heitti vähän joka asiaan muutaman provosoivan one linerin "varmana tietona" ja katosi sen jälkeen sotkemaan jotain toista ketjua.
edit *) Tai sitten on. Luinpa minäkin tuon C.Orrin tekemän koostespektaakkelin nimimerkki Tube82:n kirjoitushistoriasta. Vaikka kirjoitustyyli eri kuin maukalla onkin, niin kieltämättä vähän samanlainen draamakuningatar -meno ilman päätä tai häntää.
@EHTuominen: Uuden GM:n nimitys toistaiseksi jäissä. Kun jää sulaa, voi moni yllättyä. Vahvin ehdokas suurelle yleisölle tuntematon. #jokerit #smliiga
Mielenkiintoista. Tviittaajan luotettavuudesta ei tietoa.
Aikaisempien twiittien perusteella ei voi täysin trolliksi väittää, eli jotain hajua miehellä saattaa olla.@EHTuominen: Uuden GM:n nimitys toistaiseksi jäissä. Kun jää sulaa, voi moni yllättyä. Vahvin ehdokas suurelle yleisölle tuntematon. #jokerit #smliiga
Mielenkiintoista. Tviittaajan luotettavuudesta ei tietoa.
Ok. Sitten voidaankin suoraan lopettaa keskustelu Holtarista tai Kurrista jos tämä pitää paikkaansa. Ei sillä varmasti maailmalla on hyviä toimareita paljonkin, vaikka itse en osaa nimetä juuri ketään ulkomaalaista toimaria. Toki änärissä on paljonkin hyviä toimareita, mutta niihin tuskin on mahdollisuuksia? Tai sitten se on joku yllätysnimi Suomalainen. Sanon vaan että vielä moni tälläkin palstalla voi tulla toteamaan, että olisi se Kurrikin vaikka ollut parempi vaihtoehto. Jäädään seuraamaan tilannetta.
En mä kyllä vielä ton perusteella lähtis sanomaan et Holtari on unohdettu huhu. Onko Holtari tosiaan isolle yleisölle tunnettu vai tuntematon nimi? Mö jaksan väittää et aika nobody se kuitenkin on.
En mä kyllä vielä ton perusteella lähtis sanomaan et Holtari on unohdettu huhu. Onko Holtari tosiaan isolle yleisölle tunnettu vai tuntematon nimi? Mö jaksan väittää et aika nobody se kuitenkin on. Käy kysymässä kadulta 100:lta ihmiseltä kuka on Jukka Holtari ni veikkaisin et max 20 sen tietää. Kyllähän nyt jatkoajassa kaikki noi nimet tietää mut tossa oli puhetta isosta yleisöstä. Hjalliksen nyt tietää kaikki mut kuinka suuri osa helsinkiläisistäkään tietää esim kuka on Tom of Fin.. Nybondas? Ei noi ihan oikeesti kovin tuttuja nimiä ole suurelle yleisölle. Suuri yleisö tietää valmentajia ja ne, ketkä on kommentaattoreina jossain mömmöm kisoissa mut ei nyt sentään ihan jokasen liigajoukkueen utj:tä, etenkään kun Holtari ei oo mikään usein otsikoissa pyörivä nimi.
Hyvin menee Jokereilla, ensiksi lähti Kekäläinen ja sitten Keke ja nyt vielä Siren. Kekäläisen jatkaja olisi syytä löytää pian sillä ainakaan huonommaksi ei toiminta voi enää mennä jos nykyinen pelaajahankintoja hoitava hommaa tänne naapurin brändissä marinoidun Karalahden. Jokerit tuntuu tällä hetkellä olevan pahasti tuuliajolla, vielä vuosi sitten tähän aikaan näytti että seuralla on kova draivi menossa nyt näyttää siltä ettei seuralla ole suuntaa, eikä käskijää.
Onko kyseessä sama jantteri, joka pelasi Jokereissa joskus 90-luvun lopulla?
Onko kyseessä sama jantteri, joka pelasi Jokereissa joskus 90-luvun lopulla?