Kenestä jatkaja Kekäläisen työlle?

  • 159 035
  • 393

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Tuo C.Orrin keräämä kommenttiläjä oli kyllä parasta tahatonta komiikkaa Jatkiksessa vuosiin.

Aika moni muukin fani käänsi takkinsa nopeasti. Selvästi ei ymmärretä täysin mistä on kysymys ja seurataan muiden mielipiteitä. Facessa tämä näkyi vielä selvemmin, kun r.i.p Jokerit kirjoitukset muuttuivat yhdessä yössä ylistyslauluksi KHL:lle ja SM-Liigan dissaamiseksi. Hjallis nostettiin samalla sankariksi. Hieman surullista.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Tuben jutut kyllä haiskahtavat kyllä todella paljon maukalta. Sattumoisin miehen rekisteröityminen palstalle on tapahtunut kuukausi maukan poistumisen jälkeen.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Pystyisitkö selvittämään mulle miten "KHL-lässytys" muuttui täysin naurettavasta narinasta ainoaksi oikeaksi ratkaisuksi muutamassa kuukaudessa. Siis kyseessähän on mielipiteiden ääripäät. Ymmärrän mainiosti, että mielipiteet muuttuvat, mutta tällaista tuulitakin kahinaa harvoin kuulee. Kuinka vakavasti sinun kirjoituksesi tulisi jatkossa ottaa, jos mielipiteilläsi on tapana liikkua ääripäästä toiseen?

boldaus lainauksessa minun.

Siis toi Khl-lässytys oli ennen kuin siitä oli mitään varmaa tietoa. Toki Khl:n liigana aina kiinnostanut pelillisen annin takia, mutta silloin vielä ei todellakaan ollut tiedossa että Jokerit sinne Khllään menee. Silloin vaan huhuiltiin asiasta ilman tietoa, vaikka Khl oli vielä silloin kaukainen haave ja siihen otin kantaa. Toki kuin asia varmistui niin kommentoin sitä, että se on oikea ratkaisu mielestäni.

Mitä Kekäläiseen tulee niin onko Kekäläinen Jokerikasvatti? Ja kyllä Kekäläinen virheitäkin teki myönnät sitä tai et. Ei sullakaan kaikki muumit ole laaksossa. Otat näytteitä ajalta jolloin Jokerit tippui Lukko-sarjasta kesälomille, niin ymmärrättevästi tunteet on ollut pinnassa. Harmi ettei kaikki pysty samanlaiseen virkamies kannustamiseen kuin sinä. Itse taas elän tunteella mukana. Ei sillä en mä haluisikaan ikinä "osata" kannustaa jotenkin tyynesti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Itse taas elän tunteella mukana. Ei sillä en mä haluisikaan ikinä "osata" kannustaa jotenkin tyynesti.

Tää nyt on vaan mun mielipiden, mutta tää palsta on tarkotettu joillekkin muille, kuin niille, jotka tunteella tykittävät vaan mitä mieleen just sillä hetkellä sattuu juolahtamaan... Kai joku sääntökin tästä on olemassa... Anyways ei ole (onneksi) mun tehtävä moderoita tätä osiota... Ajatus vain.

Mitä tulee Kurriin Kekäläisen jatkajana, niin olen tässä muutamat päivät pohtinut asiaa ja mielipide on kallistellut vaakakupissa jyrkästä ei:stä varoivaiseen kyllään ja taas sieltä pois...

Kun mielle palkataan uusi GM/UTJ, niin kaverin pitää hetkestä 1 tietää mitä tekee. Menee se sitten ensimmäisenä tekonaan seuraamaan harkkoja, haastattelemaan pelaajia tai ottaa puhelimen käteen ja alkaa hieroa diilejä, niin JOHTAMISEN pitää olla alusta asti luontevaa, ammattimaista ja jämäkkää. Ei se ole helppoa olla synnynnäinen liideri. GM tarvitsee kaikkien pelaajien arvostuksen, sellaisen, kuin Kekäläisellä oli. Pelaajat varmasti arvostavat Kurria ihan noin suomikiekon legendana, mutta GM:nä arvostuksen - ja sitäkautta auktoriteetin - pitää tulla ammattitaidosta.

Paras saatavilla oleva mies palkataan ja se on onneksi jonkun muun tehtävä arvioida kuka se on. Hjallis "löysi" Kekäläisenkin, joten eiköhän siltä löydy älyä, tahtoa ja tietotaitoa palkata edes lähelle samaa kaliiberia oleva korvaaja.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Tää nyt on vaan mun mielipiden, mutta tää palsta on tarkotettu joillekkin muille, kuin niille, jotka tunteella tykittävät vaan mitä mieleen just sillä hetkellä sattuu juolahtamaan... Kai joku sääntökin tästä on olemassa... Anyways ei ole (onneksi) mun tehtävä moderoita tätä osiota... Ajatus vain.

Mun mielestä mä olen kyllä perustellut asiani, joten pelkästä tykityksestä ei todellakaan ole kysymys. Kai moderointi pitäisi koskea myös turhasta sananvapauden rajoittamisesta ja ajojahdista eriävää mielipidettä olevaa henkilöä kohtaan? Itse elän nykyajan Suomessa enkä missään diktatuurissa missä kaikkien pitäisi olla samaa mieltä. Eli sana on vapaa täällä niin kauvan kuin asiasta ollaan samaa mieltä. Aika tekopyhää ajattelua tämäkin mielestäni. Minä olen perustellut väittämäni asiallisesti, mutta minun kimppuun tässä koitetaan hyökätä. Sille en voi mitään, että täällä ei voi keskustella asiallisesti ilman, että joku alkaa heti provosoimaan tai provosoitumaan. Mun mielestä se ei kyllä ole mun vika, vaan yleisen ilmapiirin ja kyvyttömien ihmisten keskustella asiallisesti, vaikka olisimme erimieltä asiasta. Itse olen monesti tullut vastaan jos vastapuoli on niin jästipää/suvaitsematon eriävää mielipidettä kohtaan, mutta tämä jästipäiden rintama tuntuu olemaan ihan omaaluokkaa täällä Jokeripalstalla. Onneksi poikkeuksiakin on. Silti tämä onneksi suht pieni vatipäiden ryhmä jaksaa jauhaa samasta asiasta provoillen lukuisien viestejen saattelemana.

Toistan nyt itseäni taas kyllä Kurri olisi varsin hyvä vaihtoehto ellei Holtaria ole saatavilla. Toki joku ulkomaalainenkin yllätyshaku voisi olla mahdollinen, mutta itse en ulkomaalaisista toimareista kauheasti tiedä sen takia puhun Holtarista ja Kurrista. Ei me siinä hävittäisi jos homma ei toimisi syystä tai toisesta, niin sitten pitää miettiä muita vaihtoehtoja. Jokatapauksessa Kurrille olisi käyttöä Jokereissa vähintäänkin pr-puolen duuneissa. Mitäs jos Holtari epäonnistuu muuttaako se tilannetta? Olisiko Holtarin epäonnistuminen jotenkin sallitumpaa kuin Kurrin? Kerta kaikkiin valittaviin henkilöihin kumminkin liittyy jonkunlainen riski. Aina ei kumminkaan edes Jokerit saa välttämättä juuri sitä henkilöä palvelukseensa joka on ykkösvaihtoehto ei se silti automaattisesti tarkoita, että peli olisi pelattu vaikka puikkoihin astuisi toinen tai kolmas vaihtoehto.
 
Viimeksi muokattu:

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos Tube82 ei ole maukka tai sen joku veli niin ihme ja kumma. Kukaan ei ole yhtä sinnikäs kuin surullisen kuuluisa maukka, kunnes Tube82 sai kirjoitusoikeudet tänne ja alkoi tykittämään "tunteella" mitä ns. sylki suuhun tuo. C. Orrilta täydellinen servaus.

Jatkakaa toki.
 

Fordél

Jäsen
En innostu Kurrista. Kaikki kunnia loistavalle pelaajauralle ja hyvästä työkokemuksesta maajoukkueessa, mutta vaikea uskoa hänen olevan paras mahdollinen henkilö tähän tehtävään saatavissa olevista vaihtoehdoista. Kurri ei ole missään nimessä huono vaihtoehto, mutta rima pitää asettaa vieläkin korkeammalle.

Uskoisin, KHL-Jokereiden olevan hyvin houkutteleva vaihtoehto jollekin uudelle kekäläiselle antaa näyttöjä vaikka NHL-seurojen varatoimitusjohtajan pestiä varten. Varmasti tällaisia tapauksia on saatavissa eikä kyseisen henkilön tarvitse olla suomalainen. Vaikka KHL-Jokereilla tulee olemaan vahva suomalainen identiteetti, tarvitaan tälle tontille myös hyvää kansainvälistä verkostoa. Ja jos Jokerit todella haluaa KHL:n huipulle, tarvitaan ehdottomasti kova tekijä tälle tontille ja oikeaan henkilöön kannattaa panostaa. Aivan kuten Jokerit teki Kekäläisen kohdalla. Jokerit tuskin tulee missään vaiheessa olemaan KHL:n rahakkaimpia seuroja, mutta Jokerit voi korvata resurssien puutetta vahvalla osaamisella niin valmennuksessa kuin muissa organisaation keskeisissä tehtävissä.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Jos Tube82 ei ole maukka tai sen joku veli niin ihme ja kumma. Kukaan ei ole yhtä sinnikäs kuin surullisen kuuluisa maukka, kunnes Tube82 sai kirjoitusoikeudet tänne ja alkoi tykittämään "tunteella" mitä ns. sylki suuhun tuo. C. Orrilta täydellinen servaus.

Jatkakaa toki.

Ja mitä sulla oli sanottavaa toistat samaa virttä minkä jo 2 tai 3 henkilöä on jo sanonut? Sekö on sitten sitä oikeaa palstahenkeä? Mulla on ihan asiallista sanottavaa ja olen sen sanonut. Sen sijaan sun viestisi ei edes koske koko aihetta siis "kenestä jatkaja Kekäläisen työlle". Sanoisit edes jotain asiaan liittyvää, mutta ei. Edes sivulauseessa sanoisit, että kuka on sun vaihtoehto Jokereiden toimariksi? Perustele se myös hyvin sitten. Toimit nyt itse samalla tapaa kuin maukka jos et huomaa sitä. Voit olla myös samaa mieltä näiden muiden kanssa, kunhan sanoisit jotain järkevää asiaan liittyen. Silloin olisi myös henpompi ottaa kritiikkiä vastaan jos sen pystyisi edes vähän järkevämmin tai siis aika paljon järkevämmin argumentoimaan. Nyt sä käyttäydyt kuin joku 12-vuotias kakara.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Itse kääntelehdit ja vääntelehdit siinä samassa pussissa, johon olet aikapäiviä sitten itsesi puhunut, ja peräänkuulutat täällä muilta vakavoitumista suhteesi ja asiallisuutta keskustelussa. Hassua. Myös se, että sinulle on useaan otteeseen perusteltu miksi Kurri ei välttämättä olisi hyvä vaihtoehto Kekäläisen seuraajaksi jää osaltasi huomioimatta koska keskityt lätisemään palstatavoista ynnämuista, siinä missä et niitä itsekään hirveästi muita paremmin noudata.

Omasta mielestä aiheeseen liittyen, Kurri GM:nä olisi erittäin riskialtis kokeilu. Ja Jokerien osassa mihinkään kokeiluihin ei tulisi lähteä. Perusteena juurikin tuo, että on tyystin erilaista hommaa toimia seurajoukkueessa kyseisessä hommassa, verrattuna esimerkiksi Kurrin maajoukkuetoimintaan. Jokereihin tulisi palkata kaveri, joka on seurajoukkuetasolla meritoitunut ja kyseisessä tehtävässä kyntensä näyttänyt. Ei ole meidän palstalaisten asia pyrkiä valmiiksi nimeämään tätä henkilöä, kuten Tube82 haluaa jokaisen vasta-argumentoijan tekevän, vaan on Hjalliksen duuni roudata tuohon pestiin tällainen kaveri. Liigan sisältä tai ulkopuolelta, mistä tahansa. Nimiä kuitenkin lienee olemassa enemmän kuin Holtari ja Kurri. Myöskään tuo "voihan sekin flopata, onko se sitten hyväksyttävää" ei oikein käy argumenttina, koska se tekee argumentoinnin vähän liian helpoksi. Tarvitsee vain hakea aina ääripää toisen agendalle ja toteaa että aina on mahdollista että näinkinpäin käy.

Eli siis, Kurri varmasti olisi hyvät kasvot seuralle ja oiva mies hoitamaan jotain PR-tyyppistä vakanssia, mutta toistaiseksi ei omaa sellaista CV:tä että hänen tulisi olla vakavasti harkittava vaihtoehto Kekäläisen seuraajaksi.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Jos Tube82 ei ole maukka tai sen joku veli niin ihme ja kumma. Kukaan ei ole yhtä sinnikäs kuin surullisen kuuluisa maukka, kunnes Tube82 sai kirjoitusoikeudet tänne ja alkoi tykittämään "tunteella" mitä ns. sylki suuhun tuo. C. Orrilta täydellinen servaus.

Kirjoitustyyli on ainakin Tube82 nimimerkillä erilainen kuin bradilla/maukalla. Pelkästään eri mieltä oleminen ei ole trollaamista*.

Tube82 ainakin yleensä pyrkii sentään perustelemaan mielipiteensä, kun taas maukka/brad heitti vähän joka asiaan muutaman provosoivan one linerin "varmana tietona" ja katosi sen jälkeen sotkemaan jotain toista ketjua.

edit *) Tai sitten on. Luinpa minäkin tuon C.Orrin tekemän koostespektaakkelin nimimerkki Tube82:n kirjoitushistoriasta. Vaikka kirjoitustyyli eri kuin maukalla onkin, niin kieltämättä vähän samanlainen draamakuningatar -meno ilman päätä tai häntää.

---

Itse aiheeseen ei muuta lisättävää. Kurrista en suostu spekuloimaan muuten kuin siinä käsittämättömässä tapauksessa, että hänestä UTJ tehtäisiin.
 
Viimeksi muokattu:

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Kirjoitustyyli on ainakin Tube82 nimimerkillä erilainen kuin bradilla/maukalla. Pelkästään eri mieltä oleminen ei ole trollaamista*.

Tube82 ainakin yleensä pyrkii sentään perustelemaan mielipiteensä, kun taas maukka/brad heitti vähän joka asiaan muutaman provosoivan one linerin "varmana tietona" ja katosi sen jälkeen sotkemaan jotain toista ketjua.

edit *) Tai sitten on. Luinpa minäkin tuon C.Orrin tekemän koostespektaakkelin nimimerkki Tube82:n kirjoitushistoriasta. Vaikka kirjoitustyyli eri kuin maukalla onkin, niin kieltämättä vähän samanlainen draamakuningatar -meno ilman päätä tai häntää.

Noissa c.orrin otteissa oli viestejä ajalta jolloin Jokerit oli juuri hävinnyt pudotuspelit lukolle. Olen kyllä todennut jo, että silloin läikkyi yli. Täällä palstalla aika monella muullakin läikkyi silloin yli silti minut on otettu ainoastaan silmätikuksi. Kiitos muuten asiallisesta viestistäsi. Arvostan viestisi alkua paljon.
 

Jeasdp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
@EHTuominen: Uuden GM:n nimitys toistaiseksi jäissä. Kun jää sulaa, voi moni yllättyä. Vahvin ehdokas suurelle yleisölle tuntematon. #jokerit #smliiga

Mielenkiintoista. Tviittaajan luotettavuudesta ei tietoa.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
@EHTuominen: Uuden GM:n nimitys toistaiseksi jäissä. Kun jää sulaa, voi moni yllättyä. Vahvin ehdokas suurelle yleisölle tuntematon. #jokerit #smliiga

Mielenkiintoista. Tviittaajan luotettavuudesta ei tietoa.

Ok. Sitten voidaankin suoraan lopettaa keskustelu Holtarista tai Kurrista jos tämä pitää paikkaansa. Ei sillä varmasti maailmalla on hyviä toimareita paljonkin, vaikka itse en osaa nimetä juuri ketään ulkomaalaista toimaria. Toki änärissä on paljonkin hyviä toimareita, mutta niihin tuskin on mahdollisuuksia? Tai sitten se on joku yllätysnimi Suomalainen. Sanon vaan että vielä moni tälläkin palstalla voi tulla toteamaan, että olisi se Kurrikin vaikka ollut parempi vaihtoehto. Jäädään seuraamaan tilannetta.
 

DefenceX

Jäsen
@EHTuominen: Uuden GM:n nimitys toistaiseksi jäissä. Kun jää sulaa, voi moni yllättyä. Vahvin ehdokas suurelle yleisölle tuntematon. #jokerit #smliiga

Mielenkiintoista. Tviittaajan luotettavuudesta ei tietoa.
Aikaisempien twiittien perusteella ei voi täysin trolliksi väittää, eli jotain hajua miehellä saattaa olla.


@EHTuominen: Juuri tulleen faksin mukaan Mika Järvinen pelaa ensi kaudella KHL-liigassa. #HPK #KHL #muutto

Tämä twiitti muutamaa päivää aikaisemmin sopimuksen julkistamisesta.

@EHTuominen: Tervetuloa takaisin SaiPaan, Jussi Markkanen! Perjantaina sitten lisätietoja. #SaiPa #Volvo #ykkösmaalivahti

Tämä puolestaan neljä päivää ennen sopimuksen julkistamista.


E: Huhut Karalahden sopimuksesta voidaan myöskin unohtaa, jos twiitti pitää paikkaansa. En usko, että mitään siirtoja tapahtuu ennen uuden gm:n palkkaamista. Tokihan neuvotteluja on voitu käydä jo, mutta tuskin sopimuksissa mitään nimiä on. Tämäkin skenaario täysin tuon twiitin varassa, jos pitäisi paikkaansa.
 
Viimeksi muokattu:

Crick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sotkamon Jymy, Ducks ja FC Barcelona.
Eipä löydy kysymykseen vielä vastausta, mutta toivottavasti löytyy pian, ennen kuin tulee lisää naurettavia hankintoja. Tosin jos Kurri tulee, niin sitten voi kanssa olla vähän niin ja näin.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedän faktana Holtarin itsensä sanoneen, että häntä ei kiinnosta yksinomaan raha, vaan ns. elämän pienet asiat, kuten lyhyen ajomatkan päässä Jyväskylästä olevalla vapaa-ajan asunnolla vietettävät hetket. Ja näitä ei pysty Helsinki millään muotoa tarjoamaan. Voi olla, että Holtarinkin mieli muuttuu, kun riittävän suuren setelinipun joku iskee eteen, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, että Holtaria ei tällä hetkellä kiinnosta yhtään vaihtaa seuraa eikä rahastakaan ole puutetta. Eli, henk.koht. en usko, että Holtari siirtyy Jokereihin, ainakaan ennen nykyisen sopimuksensa päättymistä. Ja sopimus ei pääty nyt. Ja Jokerit tarvitsee urheilutoimenjohtajan nyt.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ok. Sitten voidaankin suoraan lopettaa keskustelu Holtarista tai Kurrista jos tämä pitää paikkaansa. Ei sillä varmasti maailmalla on hyviä toimareita paljonkin, vaikka itse en osaa nimetä juuri ketään ulkomaalaista toimaria. Toki änärissä on paljonkin hyviä toimareita, mutta niihin tuskin on mahdollisuuksia? Tai sitten se on joku yllätysnimi Suomalainen. Sanon vaan että vielä moni tälläkin palstalla voi tulla toteamaan, että olisi se Kurrikin vaikka ollut parempi vaihtoehto. Jäädään seuraamaan tilannetta.

En mä kyllä vielä ton perusteella lähtis sanomaan et Holtari on unohdettu huhu. Onko Holtari tosiaan isolle yleisölle tunnettu vai tuntematon nimi? Mö jaksan väittää et aika nobody se kuitenkin on. Käy kysymässä kadulta 100:lta ihmiseltä kuka on Jukka Holtari ni veikkaisin et max 20 sen tietää. Kyllähän nyt jatkoajassa kaikki noi nimet tietää mut tossa oli puhetta isosta yleisöstä. Hjalliksen nyt tietää kaikki mut kuinka suuri osa helsinkiläisistäkään tietää esim kuka on Tom of Fin.. Nybondas? Ei noi ihan oikeesti kovin tuttuja nimiä ole suurelle yleisölle. Suuri yleisö tietää valmentajia ja ne, ketkä on kommentaattoreina jossain mömmöm kisoissa mut ei nyt sentään ihan jokasen liigajoukkueen utj:tä, etenkään kun Holtari ei oo mikään usein otsikoissa pyörivä nimi.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
En mä kyllä vielä ton perusteella lähtis sanomaan et Holtari on unohdettu huhu. Onko Holtari tosiaan isolle yleisölle tunnettu vai tuntematon nimi? Mö jaksan väittää et aika nobody se kuitenkin on.

Jep. Jatkoaikaan kirjoittava lätkäniilo tuntee hyvin todennäköisesti Jukka Holtari -nimen, mutta ns. karjalalippis tai muu jääkiekon casualseuraaja tuskin on kaverista koskaan kuullutkaan. Eikä siinä mitään; Holtari ei ole tehnyt mitään sellaista minkä takia keskivertopenkkiurheilijan olisi pitänytkään kuulla hänestä.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
En mä kyllä vielä ton perusteella lähtis sanomaan et Holtari on unohdettu huhu. Onko Holtari tosiaan isolle yleisölle tunnettu vai tuntematon nimi? Mö jaksan väittää et aika nobody se kuitenkin on. Käy kysymässä kadulta 100:lta ihmiseltä kuka on Jukka Holtari ni veikkaisin et max 20 sen tietää. Kyllähän nyt jatkoajassa kaikki noi nimet tietää mut tossa oli puhetta isosta yleisöstä. Hjalliksen nyt tietää kaikki mut kuinka suuri osa helsinkiläisistäkään tietää esim kuka on Tom of Fin.. Nybondas? Ei noi ihan oikeesti kovin tuttuja nimiä ole suurelle yleisölle. Suuri yleisö tietää valmentajia ja ne, ketkä on kommentaattoreina jossain mömmöm kisoissa mut ei nyt sentään ihan jokasen liigajoukkueen utj:tä, etenkään kun Holtari ei oo mikään usein otsikoissa pyörivä nimi.

Onhan tässä toisaalta pointtiakin. En ota sen enempää kantaa kuka Suomessa Holtarin tuntee, mutta ymmärrän viestisi pointin ja olen osittain samaa mieltä siitä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hyvin menee Jokereilla, ensiksi lähti Kekäläinen ja sitten Keke ja nyt vielä Siren. Kekäläisen jatkaja olisi syytä löytää pian sillä ainakaan huonommaksi ei toiminta voi enää mennä jos nykyinen pelaajahankintoja hoitava hommaa tänne naapurin brändissä marinoidun Karalahden. Jokerit tuntuu tällä hetkellä olevan pahasti tuuliajolla, vielä vuosi sitten tähän aikaan näytti että seuralla on kova draivi menossa nyt näyttää siltä ettei seuralla ole suuntaa, eikä käskijää.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Hyvin menee Jokereilla, ensiksi lähti Kekäläinen ja sitten Keke ja nyt vielä Siren. Kekäläisen jatkaja olisi syytä löytää pian sillä ainakaan huonommaksi ei toiminta voi enää mennä jos nykyinen pelaajahankintoja hoitava hommaa tänne naapurin brändissä marinoidun Karalahden. Jokerit tuntuu tällä hetkellä olevan pahasti tuuliajolla, vielä vuosi sitten tähän aikaan näytti että seuralla on kova draivi menossa nyt näyttää siltä ettei seuralla ole suuntaa, eikä käskijää.

Samaa mieltä ja kirjoitinkin samoista asioista "millä fiiliksillä..." ketjuun.

Kekäläisen työn jatkajasta sen verran, että eilen soitteli eräs Jokerien asiat hyvin tunteva ex-pelaaja ja kertoi kuulleensa, että Hjallis on päätymässä aika isolla todennäköisyydellä Jukka Tiilikaiseen. Tiilikainen on ex-pelaaja ja nykyinen MPR-Hockeyn pelaaja-agentti. MPR:llä on tallissaan mm. Väänänen, Peltonen, Riksman ja Somervuori. Jos pitää paikkansa niin aikamoinen pudotus Kekäläisen jäljiltä. Holtari pesisi milloin tahansa Tiilikaisen mutta ei ole toistaiseksi suostunut. Tiilikaisesta en itse tiedä mitään mutta jos Kekäläinen oli kokemuksen ja jo osoitetun osaamisensa perusteella A-sarjaa ja Holtari vähintään B-sarjaa niin Tiilikainen menee joukkueen kasaamisessa hädin tuskin edes C-sarjaan kun kokemusta ei ole lainkaan.

Näillä mennään!

(Nyt itse lomille ja osan aikaa kauas Suomesta. Katsotaan elokuussa miltä näyttää)
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Onko kyseessä sama jantteri, joka pelasi Jokereissa joskus 90-luvun lopulla?

Juu sama kiertopalkinto, joka tunnettaneen paremmin yhden missin nykyisenä miehenä.
 

Swearengen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fortress Europe, turvattomat tilat
Onko kyseessä sama jantteri, joka pelasi Jokereissa joskus 90-luvun lopulla?

On ja sama kaveri pyöri huhunimenä tuossa MTV3 jutussa vajaa pari viikkoa sitten, missä Harkimo totesi ettei Mikko Ruudun tai Ville Sirénin kanssa olla neuvoteltu UTJ-hommista.

Muistan Tiilikaisen Hannu Kapasen Jokerikoutsiajalta keskinkertaisena duunarilaiturina, jolla oli iso virnistys. Ihan kiva. Ainoa Jukan suurempi meriitti on seksikäs vaimo Suvi Tiilikainen(os. Miinala). Pelkästään UTJ:n pantava vaimo tuskin auttaa Jokereita kasaamaan kilpailukykyisia jengejä, joten kai sillä Tiilikaisella jotain kompetenssia on.

Todellinen hyppy tuntemattomaan, jos Maikkarin ja Cobolin huhuilut Tiilikaisesta uutena UTJ-nimenä osuvat. Ottaen huomioon Holtari-intoilut, niin puhutaan ainakin lähtökohtaisesti vitutusketjun kamasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös