Kenestä jatkaja Kekäläisen työlle?

  • 159 040
  • 393

slevin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, NHL
Okei, vihaat kaikkien aikojen parasta Jokerikasvattia Teemun ohella. Mistä näitä "faneja" sikiää? Uskomatonta että joku kehtaa sanoa noin Kurrista. Kurri on paras Suomalainen jääkiekkoilija Teemun ohella ja vielä Jokerikasvatti, joten tämmöisiä viestejä en kauheasti haluisi lukea. Mistä tämä Kurri viha johtuu? En vaan voi käsittää. Herää jo pahvi sitten sä hehkutat jotain Tanskalaisia puukäsiä täällä. Mä en vaan voi käsittää!

Mitä vittua?

Jokerien GM'n paikalle tulee hommata paras mahdollinen ammattilainen, Jari Kurri ei ole tätä. Ei olisi myöskään Teemu Selänne.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Okei, vihaat kaikkien aikojen parasta Jokerikasvattia Teemun ohella. Mistä näitä "faneja" sikiää? Uskomatonta että joku kehtaa sanoa noin Kurrista. Kurri on paras Suomalainen jääkiekkoilija Teemun ohella ja vielä Jokerikasvatti, joten tämmöisiä viestejä en kauheasti haluisi lukea. Mistä tämä Kurri viha johtuu? En vaan voi käsittää. Herää jo pahvi sitten sä hehkutat jotain Tanskalaisia puukäsiä täällä. Mä en vaan voi käsittää!

Lue mitä viestissä sanotaan ennen kuin alat taas rääkymään. Arvostan toki Kurria pelaajana todella korkealla, mutta en arvosta lainkaan miehen asemaa ja toimia Kummolan hovinarrina. Kurri on Jutin kanssa maajoukkueen maskotteja.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Lue mitä viestissä sanotaan ennen kuin alat taas rääkymään. Arvostan toki Kurria pelaajana todella korkealla, mutta en arvosta lainkaan miehen asemaa ja toimia Kummolan hovinarrina. Kurri on Jutin kanssa maajoukkueen maskotteja.

Ei pidä paikkaansa. Kurri on sivistynyt ihminen ei se auta, että Kurri alkaisi samanlaiseksi urpoksi kuin esim. Summanen. Mitä se hyödyttäisi laittaa Kalelle kapuloita rattaisiin? Kaikesta diktatuurista huolimatta on se Kale saanut jotain hyvääkin aikaan Suomalaisessa jääkiekossa. Varmasti Kurrilla on myös oma mielipide tarvittaessa. Perustele millä tapaa Kurri on maskotti? Kurri tekee oikeasti töitä maajoukkueen eteen. Jalonen varmasti kysyy Kurrilta mielipidettä hyökkäyspeliin ja Kurri toimii linkkinä Nhllään ja Khllään. Jutista samaa mieltä, mutta se ei kuulu tähän.
 
Viimeksi muokattu:

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Mitä vittua?

Jokerien GM'n paikalle tulee hommata paras mahdollinen ammattilainen, Jari Kurri ei ole tätä. Ei olisi myöskään Teemu Selänne.

Mitä vittua sullekin jos paras ei ole saatavilla, niin silloinko se paikka jätetään kokonaan täyttämättä? Jos siihen paikkaan on hyvä kompromissikin olemassa, niin millä perusteella sitä ei voisi kokeilla? Vai Hjalliksellako mennään tulevat vuodet? Mitä vittuu ja valot päälle!
 
Jos siihen paikkaan on hyvä kompromissikin olemassa, niin millä perusteella sitä ei voisi kokeilla?

KHL on huippuammattilaisliiga, jossa ei voikaan kokeilla mitään autokauppiasta urheilupuolen toimarina, ja todeta kymmenen vuoden päästä, että virhe tuli tehtyä. Hjallis ei myöskään tunnetusti hyväksy kompromisseja, eikä Kurri ole lähellekään edes toiseksi tai kolmanneksi paras vaihtoehto, joten ei tule tapahtumaan. Hyvä niin.

Kurrista leijona-GM:nä on huokunut sellainen suojatyöpestimäisyys ja tyytyväisyys, Kalen saunakaveruus paistaa pahasti läpi. Aika helvetin ohuet näytöt mihinkään konkreettiseen ja haastavaan jääkiekkojohtamispestiin, kuten Jokerien KHL-projekti. Mulla ei ole mitään syytä olettaa, että Jalonen tarvitsee valmennuksellisia neuvoja Kurrilta, jonka kompetenssi on nolla.

Turha huudella täällä mistään valoista muille, riisu nyt vaan se fanipaita pois ja totea olevasi totaalisen väärässä. Nimimerkin historian tuntien ei tosin tule tapahtumaan.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
KHL on huippuammattilaisliiga, jossa ei voikaan kokeilla mitään autokauppiasta urheilupuolen toimarina, ja todeta kymmenen vuoden päästä, että virhe tuli tehtyä. Hjallis ei myöskään tunnetusti hyväksy kompromisseja, eikä Kurri ole lähellekään edes toiseksi tai kolmanneksi paras vaihtoehto, joten ei tule tapahtumaan. Hyvä niin.

Anteeksi OT, mutta Jukka Seppänen on JYPissä tehnyt ihan kivaa työtä, vaikka autokauppias onkin. Boldaus oli minun huimaa artworkkia.

Siinä mielessä samaa mieltä, että pelaajan hyvyydestä ei voi aina vetää suoria johtopäätöksiä siihen, että olisi hyvä myös kaukalon ulkopuolisissa touhuissa ainakaan jääkiekkoiluun liittyvissä asioissa - jos nyt muissakaan asioissa.
 

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Me tarvitaan nyt urheilupuolen johtoon sellainen kaveri, jolla on kannuksia ja munaa lyödä rahamiehille hanttiin jos nopean aikavälin Nylanderit alkavat liikaa ajaa pitkäjänteisen ja koko organisaation läpi kulkevan urheilustrategian yli.

Kurri oli jäällä ollessaan yksi kaikkien aikojen pelaajista, mutta näyttöjä ei ole ollenkaan. Ensin vaikka kymmeneksi vuodeksi SM-Liigaan harjoittelemaan ja sitten jos tulosta syntyy voidaan katsoa pestiä Jokereissa. Toki jonkinlaiseksi yhteyshenkilöksi/keulakuvaksi voisi kelvata, koska kaikki suomalaiset vastaavat kun Kurri soittaa. Urheilutoimenjohtajaksi tarvitaan alan rautainen ammattilainen, joka hallitsee suuret linjat ja haistaa talentin kun se ilmassa käryää.

Tämä ei t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n ole se paikka jossa voidaan tehdä kompromissa tai vähän kokeilla jos se vanha maalitykki nyt osaisi pari uuttakin temppua. Onneksi Hjallis tietää tämän.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
KHL on huippuammattilaisliiga, jossa ei voikaan kokeilla mitään autokauppiasta urheilupuolen toimarina, ja todeta kymmenen vuoden päästä, että virhe tuli tehtyä. Hjallis ei myöskään tunnetusti hyväksy kompromisseja, eikä Kurri ole lähellekään edes toiseksi tai kolmanneksi paras vaihtoehto, joten ei tule tapahtumaan. Hyvä niin.

Kurrista leijona-GM:nä on huokunut sellainen suojatyöpestimäisyys ja tyytyväisyys, Kalen saunakaveruus paistaa pahasti läpi. Aika helvetin ohuet näytöt mihinkään konkreettiseen ja haastavaan jääkiekkojohtamispestiin, kuten Jokerien KHL-projekti. Mulla ei ole mitään syytä olettaa, että Jalonen tarvitsee valmennuksellisia neuvoja Kurrilta, jonka kompetenssi on nolla.

Turha huudella täällä mistään valoista muille, riisu nyt vaan se fanipaita pois ja totea olevasi totaalisen väärässä. Nimimerkin historian tuntien ei tosin tule tapahtumaan.

Ei kai Kurrilla Jokereissa olisi mikään suojatyö tulos tai ulos. Ei Kurria 10-vuotta tarvitse pitää Jokereissa jos homma ei toimi. On sullakin ihme logiikka. Aika perseestä silti rinnastaa Kurria johonkin autokauppiaaseen. Maajoukkue on eriasia kuin seurajoukkue ei maajoukkueessa kukaan voi samalla tavalla lähteä sooloilemaan. Seurajoukkueessa vastuu ja toimenkuva olisi hieman eriluokkaa. Sulla pitää olla sitten kristallipallo, jos voit jo Kurrin tuomita ennen kuin Kurri on ollut edes ensimmäistä päivää Jokereiden palveluksessa. Jos muistellaan Kekäläistä ei sekään ollut mikään messias. Kyllä Kekäläinenkin teki omat virheensä vaikkakin myös hyvää Jokereille. Tällä haluan sanoa, että ei kukaan ole täydellinen. Ei voi tuomita henkilöä ilman faktoja. Kukaan ei voi täällä varmasti sanoa onnistuisiko edes Holtari Jokereissa. Silti ollaan heti tuomitsemassa Kurria. Kaikkeen liittyy urheilussa tietyt riskit, mutta ilman pienen riskinottoa urheilussa on vaikea menestyä.

En minä Kurria parhaana vaihtoehtona pidä, mutta en huononakaan. Enemmän ärsyttää nämä Kurrin dissaamiset ilman todellista faktaa. Kaikki perustuu olettamuksiin ja mielikuvaan, mutta mitään todellista faktaa ei ole näyttää.

Edit: ja mitä vittua miksi minä ottaisin sen fanipaitani pois? Minähän se tässä puolustan kaikkienaikojen menestyneimpään Jokerikasvattia muiden mielivaltaiselta dissaamiselta.
 
Viimeksi muokattu:

Mordjinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En minä Kurria parhaana vaihtoehtona pidä, mutta en huononakaan. Enemmän ärsyttää nämä Kurrin dissaamiset ilman todellista faktaa. Kaikki perustuu olettamuksiin ja mielikuvaan, mutta mitään todellista faktaa ei ole näyttää.

Tällä logiikalla hommaan voisi ottaa kenet vain, koska sattumalta voisi osua oikeaan. Mutta kyllä se on niin että suuryritysten tärkeille palleille palkataan henkilöitä joilla on itsellään tarjota faktaa osaamisestaan ja onnistumisestaan. Kurrilta näitä referenssejä ei yksinkertaisesti löydy. Toki voi olla että mies osoittautuisi kultakimpaleeksi, mutta mikään fakta ei tätä tue. Olisi aivan järjetön riski palkata mies UTJ:ksi noilla näytöillä. Varsinkin tällaisella hetkellä.

Ainoa asia joka muuttaisi tilannetta on että löisit pöytään sitä kovasti kuulluttamaasi faktaa että Kurri on todella kova luu urheilujohtamisen rintamalla. Ei taida löytyä?
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Ainoa asia joka muuttaisi tilannetta on että löisit pöytään sitä kovasti kuulluttamaasi faktaa että Kurri on todella kova luu urheilujohtamisen rintamalla. Ei taida löytyä?

Ei taida löytyä myös faktaa ettei Kurri voisi onnistua toimarina? Ja en mä ketä vaan palkkaisi Jokereihin, mutta kyllä Kurri on yksi listallani joka voisi olla varteenotettava mikäli esim. Holtaria ei kiinnosta. Ei se nyt silti sitä tarkoita, että mä siihen kenet vaan ottaisin.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Ei taida löytyä myös faktaa ettei Kurri voisi onnistua toimarina? Ja en mä ketä vaan palkkaisi Jokereihin, mutta kyllä Kurri on yksi listallani joka voisi olla varteenotettava mikäli esim. Holtaria ei kiinnosta. Ei se nyt silti sitä tarkoita, että mä siihen kenet vaan ottaisin.

Aika heikoiksi noi sun heitot menee.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Aika heikoiksi noi sun heitot menee.

Jaa, musta toi nyt oli ihan tosiasia. Ettei kukaan voi oikeasti tietää tarkkaan miten Kurri tulisi pärjäämään. Eikä kukaan myös voi sanoa tarkkaan ennakkoon miten Holtari tulisi menestymään. Kaikkea voidaan olettaa, mutta ei olettaminen ole mikään totuus asiasta.
 
Jaa, musta toi nyt oli ihan tosiasia. Ettei kukaan voi oikeasti tietää tarkkaan miten Kurri tulisi pärjäämään. Eikä kukaan myös voi sanoa tarkkaan ennakkoon miten Holtari tulisi menestymään. Kaikkea voidaan olettaa, mutta ei olettaminen ole mikään totuus asiasta.

Ei pitäisi syöttää pientä rölliä, mutta... rekrytoinnin tarkoitus lienee minimoida riskit ja maksimoida tuloksellisuus. Rekrytoijalla ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin tehdä oletuksia perustuen henkilön taustoihin ja työnäytteisiin.

Kukaan ei voi oikeasti tietää tarkkaan, mitä Tube82 tässä hakee takaa.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Kukaan ei voi oikeasti tietää tarkkaan, mitä Tube82 tässä hakee takaa.

Mä taas en voi tajuta miksi kukaan edes lukee sen viestejä. Itse ainakin jätän 90% kaverin viesteistä suoraan lukematta, kun nään, että Tube82 (maukka) kirjottanut viestin.

Ja Kurriin liittyen olen kanssa hyvin vahvasti negatiivisella kannalla. Kaverin varmaan ainoita tehtäviä maajoukkueessa on pitää yhteyksiä NHL:ssä pelaaviin ja tiedustella heidän halukkuuttaan pelata kisoissa. Ja miten tämä on sitten toiminut? No lähinnä siten ettei käytännössä ketään NHL:ssä pelaavia ole kiinnostanut paskan vertaa maajoukkueessa pelaaminen viime vuosina Kurrin ollessa toimessa.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Mun puolesta Kurri voidaan palkata vallan mainiosti hoitamaan PR-hommia ja pitämään yllä kontakteja jne. UTJ:nä hänen meriittejään en tunne, mutta miksei toiselle kautta aikain suurimmista Jokeri-ikoneista ei voida antaa "suojatyöpaikkaa", kunhan näyttää, että osaa hommansa ja kehittyy. 5-10 vuotta ja mikäli osaaminen hanskassa, niin siitä vaan. Kurrin pr-arvo on kuitenkin mittaamattoman arvokas, niin miksei sitä voida käyttää hyödyksi. Mitä sitten vaikka onkin Kalen saunakaveri etc, ei rapakon takana tuollaisia asioita tiedetä/välitetä, nyt on hyvä katsoa isompaa kuvaa eikä ainoastaan keskittyä nykyhetkeen.

Summa summarum, kovin teh äijä UTJ:ksi ja Kurri hoitamaan pr-hommia vaikka sivutoimena, kunhan hänellä on joku titteli/homma organisaatiossa.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Ei pitäisi syöttää pientä rölliä, mutta... rekrytoinnin tarkoitus lienee minimoida riskit ja maksimoida tuloksellisuus. Rekrytoijalla ei ole mitään muuta mahdollisuutta kuin tehdä oletuksia perustuen henkilön taustoihin ja työnäytteisiin.

Kukaan ei voi oikeasti tietää tarkkaan, mitä Tube82 tässä hakee takaa.

Tähän tuloksellisuuteen ei onnistunut edes Kekäläinen. Itse näen kaikissa vaihtoehdoissa tietyn riskin, mutta ei Kurri olisi kovinkaan paljoa isompi riski kuin moni täällä esitetty nimi. Maajoukkueen Gm:nä toimii Kurri, joten Kurri on ollut palaajauransa jälkeen koko ajan kosketuksessa lätkään. Vaikka maajoukkueessa Gm:n toimenkuva on hieman suppeampi, niin kyllä näyttöjä löytyy Gm:nä Kurrilla on maailmanmestaruus vuodelta 2011. Niin kuin totesin aikasemmin Kurrilla on suhteet kunnossa Khllään ja Nhllään sekä pelaajien luottamus. Kukapa pelaaja ei haluisi pelata Kurrin joukkueessa? Kurri tuntee jokaisen Suomalaisen huippupelaajan. Lisäksi itse uskon että Kurri pystyisi nimellä kilpailemaan neuvotteluissa pelaajista Jokereihin.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
Mä taas en voi tajuta miksi kukaan edes lukee sen viestejä. Itse ainakin jätän 90% kaverin viesteistä suoraan lukematta, kun nään, että Tube82 (maukka) kirjottanut viestin.

Ja Kurriin liittyen olen kanssa hyvin vahvasti negatiivisella kannalla. Kaverin varmaan ainoita tehtäviä maajoukkueessa on pitää yhteyksiä NHL:ssä pelaaviin ja tiedustella heidän halukkuuttaan pelata kisoissa. Ja miten tämä on sitten toiminut? No lähinnä siten ettei käytännössä ketään NHL:ssä pelaavia ole kiinnostanut paskan vertaa maajoukkueessa pelaaminen viime vuosina Kurrin ollessa toimessa.

Luit sitten kumminkin viestini kerta kommentoit. Ottaako noin koville jos joku on erimieltä jostain, niin heti viestit muuttuvat huonoiksi? Mielestäni olen kyllä perustellut huomattavasti paremmin miksi Kurri voisi olla yksi hyvä vaihtoehto, kuin teidän väitteet perustuvat mielikuviin ja juorulehtien otsikoihin. Mä en laajenna tätä aihetta kyllä yhtään enempää mitä Nhl-pelaajiin tulee maajoukkueessa. Sanon vaan että huonoa tuuria oli tämän kauden maajoukkueella mm. Nhllän lakko viimekaudella joka vaikutti pelaajien halukkuuteen pelata mm-kisoissa. Lisäksi moni pelaaja oli rikki tai sopimus katkolla. Ei se kyllä Kurrin vika ollut jos niin koitat väittää.
 

DefenceX

Jäsen
kyllä näyttöjä löytyy Gm:nä Kurrilla on maailmanmestaruus vuodelta 2011. Niin kuin totesin aikasemmin Kurrilla on suhteet kunnossa Khllään ja Nhllään.
En itse ainakaan anna kovin suurta kunniaa Kurrille tuosta kultajoukkueen kasaamisesta, sillä joukkueen on mitä todnenäköisemmin kasanneet aivan muut herrat, kuin Jari Kurri. Toki Kurrilla olisi suhteita varmasti moneenkin suuntaan, mutta se nyt ei ole ainoa edellytys mitä joukkueen GM(utj?) hommiin vaaditaan. Täysin sen takia, että Kurrilla ei ole kokemusta muualta, kuin Suomen maajoukkueesta näissä hommissa, niin en halua nähdä Kurria Jokereiden GM paikalla. Aikaisemmin ehdotettu PR henkilön paikka/jokin muu vastaa organisaatiossa puolestaan olisi loistava juttu ja tätä kautta saataisiin myös ne Kurrin kontaktit joukkueeseen mukaan.

Itse tekisin voltteja, jos joukkueeseen saataisiin kaksikko Holtari/Kurri hoitamaan joukkueemme hommia. Tästä kaksikosta Kurrille jäisi nuo PR hommat ja joukkueen "kasvoina" toimiminen.
 

Tube82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit-Khl
En itse ainakaan anna kovin suurta kunniaa Kurrille tuosta kultajoukkueen kasaamisesta, sillä joukkueen on mitä todnenäköisemmin kasanneet aivan muut herrat, kuin Jari Kurri. Toki Kurrilla olisi suhteita varmasti moneenkin suuntaan, mutta se nyt ei ole ainoa edellytys mitä joukkueen GM(utj?) hommiin vaaditaan. Täysin sen takia, että Kurrilla ei ole kokemusta muualta, kuin Suomen maajoukkueesta näissä hommissa, niin en halua nähdä Kurria Jokereiden GM paikalla. Aikaisemmin ehdotettu PR henkilön paikka/jokin muu vastaa organisaatiossa puolestaan olisi loistava juttu ja tätä kautta saataisiin myös ne Kurrin kontaktit joukkueeseen mukaan.

Itse tekisin voltteja, jos joukkueeseen saataisiin kaksikko Holtari/Kurri hoitamaan joukkueemme hommia. Tästä kaksikosta Kurrille jäisi nuo PR hommat ja joukkueen "kasvoina" toimiminen.

Holtari on käsittääkseni toiminut vain Sm-liiga tasolla toimarina kuin hypätään Khllään ja isompiin kuvioihin liittyy myös Holtariin riski, vaikka Holtari on myös mun ykkösvaihtoehto toimariksi. Khl on aika iso ja tuntematon hyppy myös Holtarille. Holtari/Kurri olisi kyllä melkein paras mahdollinen kaksikko Jokereihin minunkin mielestä.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Enemmän ärsyttää nämä Kurrin dissaamiset ilman todellista faktaa. Kaikki perustuu olettamuksiin ja mielikuvaan, mutta mitään todellista faktaa ei ole näyttää.
Minähän se tässä puolustan kaikkienaikojen menestyneimpään Jokerikasvattia muiden mielivaltaiselta dissaamiselta.

Hienosti olet "puolustanut" myös muita Jokereikasvatteja/Jokeriorganisaatiossa työskennelleitä ilman mielivaltaista dissaamista:

Ei ainakaan Hjallis voi toimia toimarina, koska silloin Jokerit on kusessa.
makella on joku suojaduuni Jokereissa
Jos sieltä Jolle tulee Jokereiden johtoon niin anna mun kaikki kestää. Ei sillä fiksumpi se on kun isänsä, mutta jotain rajaa. Jos siellä on joojoo keke opettamassa asioita niin aika synkkätulevaisuus on tulossa Jokereille.
ihan eriluokkaa kuin joku joojoo keijo.
Jokainen myös tietää että Harkimosta ei ole johtamaan jääkiekkoseuraa.
Filppula on Eeron ohella isoimmat flopit pudotuspeleissä. Mene siperiaan koirannaama petit jokerit ja kannattajat. Hyvästi.
Ja lopuksi vielä terveisesi Kekäläiselle:
Kiitti vitusti vaan kaikesta. Hyvästi älä ikinä näytä naamaas areenas enää.


Ennenkuin Jokerit ilmoittivat liittymisestään KHL:ään totesit seuraavasti:

Noi Khl-kaavailut kannattaa heittää romukoppaan. Meillä ei ole yksinkertaisesti resursseja Khllään. Voisimme yltää keskikastiin parhaimpana kautena, mutta onko se sitä mitä Jokerit oikeasti haluaa, kun tiedetään että homma ei toimi edes sm-liigaassa? Tämä Khl-lässytys on täysin naurettavaa narinaa se pitäisi lopettaa välittömästi ja alkaa keskittymään miten pärjäisimme edes sm-liigassa.

Liittymisen jälkeen:
Olen niin iloinen että me päästään pelaa Khl-liigaan. Parasta mitä voi olla, että päästä pelaamaan maailman toiseksi kovinta kiekkoa ja jättää tämä Sm-liiga puuhastelut.
Ei malttaisi odottaa että Jokereiden Khl-kausi alkaisi. Muut Sm-liiga seurat jäävät puuhastelemaan Suomeen.
Tämä Khllään siirtyminen on todellakin ainut oikea ratkaisu.

Pystyisitkö selvittämään mulle miten "KHL-lässytys" muuttui täysin naurettavasta narinasta ainoaksi oikeaksi ratkaisuksi muutamassa kuukaudessa. Siis kyseessähän on mielipiteiden ääripäät. Ymmärrän mainiosti, että mielipiteet muuttuvat, mutta tällaista tuulitakin kahinaa harvoin kuulee. Kuinka vakavasti sinun kirjoituksesi tulisi jatkossa ottaa, jos mielipiteilläsi on tapana liikkua ääripäästä toiseen?

boldaus lainauksessa minun.
 
Viimeksi muokattu:

Hogrow

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hienosti olet "puolustanut" myös muita Jokereikasvatteja/Jokeriorganisaatiossa työskennelleitä ilman mielivaltaista dissaamista:

Priceless =)

Kurrihan on hoitanut loistavasti hommansa Kalen enkeleissä joten lopetetaanpa dissaaminen. Mies olis loistava manageri teille.

Nimimerkki Valon nähnyt.
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Kiitos C.Orr päivän piristyksestä. Toivottavasti myös Tube lukee ajatuksella tuon viestin.

Itse olen Kurrin nimitystä vastaan yksinkertaisesti jo siitä syystä, että Kurri olisi GM:nä ollessaan keltanokka. Maajoukkueen GM:n tehtävät eroaa normaalin rahalla pyörivän joukkueen toiminnasta kuin yö ja päivä. Suhteita toki Kurrilla on ja vähän karismaakin mutta ei mitenkään erityisen paljon verrattuna muihin suomalaisiin kiekkovaikuttajiin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuo C.Orrin keräämä kommenttiläjä oli kyllä parasta tahatonta komiikkaa Jatkiksessa vuosiin.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hienosti etsitty.:) Eipä sitä voi kuin itseltään kysyä, että miksi kannattaa laittaa niinkin paljon aikaa jatkoajassa hengaamiseen.

Pisti naurattamaan, joo. Mutta kyllä se aika vähenee/on vähentynyt ihan itsestään tällaisten juttujen ja pelkästään muutaman ketjun olemassaolon takia:). Yleensä jo vilkaisu esim. Yleiselle puolelle riittää vakuuttamaan, että aikansa voi käyttää paremminkin.

Aiheesta: Kurrin kompetenssi joukkueen kasaajana on testaamatta eikä varsinaisesti herätä ennakkoon luottoa, mutta saadessaan työrauhan ns. omiensa joukossa voisi hyvinkin olla ihan kelpo keulakuva siihen PR-tyyliin, mitä ylemmissä viesteissä on esitetty. Mikään maajoukkuekalenkaverisössötys kun ei muuta sitä, millainen asema Kurrilla yhä on pelaajien joukossa ja yleisimmin kv. kiekkokuvioissa - siellä, missä ratkaisut oikeasti tehdään.

Mutta sikäli spekulaatio on tietty turhaa, että Kurrin utj-nimitystä ei ole eikä tule. Tämän takaa jo UL:n "uutisointi"; tunnetusti varmin tsekkaus, että kiekkoon liittyvä asia EI pidä paikkaansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös