Sinne vaan penkin taakse jonon jatkoksi. Jokaiselle kentälliselle oma valmentaja.Ville Hämäläinen olis vapaana.
Sinne vaan penkin taakse jonon jatkoksi. Jokaiselle kentälliselle oma valmentaja.Ville Hämäläinen olis vapaana.
Se olis sitte enää yhtä veskarigoutsia vaille ja kausi voidaan aloittaa.Sinne vaan penkin taakse jonon jatkoksi. Jokaiselle kentälliselle oma valmentaja.
Se olis sitte enää yhtä veskarigoutsia vaille ja kausi voidaan aloittaa.
Vesa toskala, niin voi motivoida, kuinka selvitään alivoimista ilman mailoja.
Laatat kyllä tälle vaihtoehdolle.Mä veikkaan että Salmelaisesta tehdään syntipukki ja vedetään kölin alta. Peltonen jatkaa ja Dressmann-malli Bergenheim on uusi utj.
En kyllä lämpene itsekään tolle vaihtoehdolle. Ongelma on vaan se, että ei tolle positiolle ole oikeen valmiita ammattimiehiä kun urheilujohtaja on lätkässä aika tuore positio kuitenkin ja lähes kaikki ovat jotain vanhoja pelaajia yms. Ainakaan itse en osaa nimetä yhtään vapaana olevaa henkilöä jonka tuohon haluaisin, siis sellaista joka on jo toiminut siinä asemassa.Laatat kyllä tälle vaihtoehdolle.
Mulle riittää tässä kohtaa jo pelkästään se syyksi, että Kalpa ja pelle pelikaanit pelaa finaalipaikasta, mutta me ei. Siinä on jo riittävä todiste siitä, että ei vaan riitä. Jos kolmannellakin kaudella vielä selitellään jotakin saatanallista jargonia prosesseista ja projekteista, sitkeydestä sun muusta höpö höpöstä, ja samalla tosiaankin edellä mainitut joukkueet vielä mahdollisesti mestaruudesta pelaavat, niin kyllä meillä silloin on valmennus erittäin pahasti epäonnistunut, ja se ei kaiken maailman kiertelyllä muuksi muutu.Toivottavasti tämä muuntautumiskykyinen kiekko ei ole heitto Villen suuntaan, koska se ei pidä miltään osin paikkansa.
Ei valmentajaa pidä pitää joukkueessa siitä syystä, että nyt kokeillaan jotain muuta, eli olla potkimatta kesken sopimuksien. Kolme vuotta yhtä paskaa, vaikka materiaali on antanut mahdollisuuden menestyä. Surkea suoritus ja siitä kelvollisen tekee ainoastaan mestaruus tänä keväänä.
En ole ihan varma onko tämä urheilullinen peruste, mutta varmaastikin se voidaan siihen jollakin konstilla ja selityksellä hyvinkin määrittää. Sama lienee sen prosessin kanssa.Projekti.
No silloin lienee selvää, että Ville ei ole ratkaisu tähän, eikä ole missään vaiheessa oikeastaan ollutkaan. Ja samalla pitäisi lähteä juuri niiden pelaajien, jotka nyt ilmeisestikin ovat jäämässä ja vice versa.Siis kasvot on pesty siitä ettei tule 4-0 turpaan. Ei se pelitapa mitä pelattiin niin edusta sitä IFK:ta mitä minä haluan nähdä. Ja se merkitsee minulle enemmän kuin tulos. Tuloshan on kuin talvella housuun kuseminen, lämmittää hetken. Kun taas ydintekeminen lämmittää koko vuoden. Se on vain minun oma ajatus asiasta.
Ei Bergenheim nykyistä huonompi voi olla. Tobias on saanut joukkueen kaoottiseen tilaan. Ensi kauden joukkue on nykyisen fiaskon pohjalle erittäin vaikea rakentaa. Jos rakennustyön suorittaa Tobbe, niin rämpiminen jatkuu. Mies kun ei opi mitään. Ei edes näe sitä ettei opi.Mä veikkaan että Salmelaisesta tehdään syntipukki ja vedetään kölin alta. Peltonen jatkaa ja Dressmann-malli Bergenheim on uusi utj.
Ai nytkö hän on tulossa HIFK:n päävalmentajaksi? Viimeksi kun luin niin häntä huhuiltiin Salmelaisen tilalle.Eikös Shooni ole täysNarri. Olisi aina outo veto
Mä olen sitä mieltä että Peltonen ja hallitus/dinot ovat saattaneet joukkueen tähän tilaan.Ei Bergenheim nykyistä huonompi voi olla. Tobias on saanut joukkueen kaoottiseen tilaan. Ensi kauden joukkue on nykyisen fiaskon pohjalle erittäin vaikea rakentaa. Jos rakennustyön suorittaa Tobbe, niin rämpiminen jatkuu. Mies kun ei opi mitään. Ei edes näe sitä ettei opi.
Mulle riittää tässä kohtaa jo pelkästään se syyksi, että Kalpa ja pelle pelikaanit pelaa finaalipaikasta, mutta me ei. Siinä on jo riittävä todiste siitä, että ei vaan riitä. Jos kolmannellakin kaudella vielä selitellään jotakin saatanallista jargonia prosesseista ja projekteista, sitkeydestä sun muusta höpö höpöstä, ja samalla tosiaankin edellä mainitut joukkueet vielä mahdollisesti mestaruudesta pelaavat, niin kyllä meillä silloin on valmennus erittäin pahasti epäonnistunut, ja se ei kaiken maailman kiertelyllä muuksi muutu.
Pelaajien höpinät ja statmentit jätän ihan omaan arvoonsa, sillä näitä Petrell keissejä on jo nähty tässä seurassa ihan riittävästi. Saavta likaa siitä, että pelaavat, ja tavoitteenaa on mestaruus, niin silloin ei höpötellä mitään, että ei oikein nappaa tällaista vanhaa noin runkosarjapelit. Mutta siis joo, kuten aiemminkin täällä usein todettua, niin mitäpä Lehteräkkän olsi voinut vastata tuohon, että miksi se suunta vaihtui? Olisko esim rehelisesti saattanut todeta, että meitä nyt alkoi vituttamaan toi Villen sählääminen, ja päätettii vaan alkaa tekemään jotakin muuta, ja antaa Villen siellä pönöttää.
Kyllä Villen eväät on syöty todennäköisesti aika ison osan katsojia silmissä, ja vaikeaa on ottaa enää noita sen juttuja millään tasolla vakavasti, ja tuntuu että tekee itsestään joka hetki vaan hölmömmän, kun suunsa aukaisee.
Tulee todella vaikea kausi henkisesti mennä tuonne kannattajien eteen taas pönöttämään ja kertoilemaan sitkeyksistä juttuja, jos ei peli päivästä yksi ole ihan eri planeetalta kuin tähän asti uraansa on saatu nähdä.
Jos siellä kuitenkin seisoo, niin toivottavasti totisesti onnistuu yhdessä kesässä uusiutumaan valmentajana todella isosti, sillä vaikeaa on myös uusien pelaajienkaan herraa tosissaan ottaa, kun ovat mahdollisesti nähneet sen tuloksen, jota aikaan on saatu.
Pelkään jo nyt, että tässä on osin se syy, miksi joukkue täyttyy kohta eläkeläisistä, sillä onhan tänne jo kohta hyvin vaikeaa saada pelailemaan kehitystä etsiviä nuoria lahjakkuuksia. Eikä sitä asiaa auta sekään, että menestyspaineet alkavat olemaan jo kaukana tropos- tai jopa jo siellä stratosfäärissä asti, ja nordiksen katto siis jo tosi kaukana takana alhaalla sen suhteen.
Mutta mennään sitten sillä Villellä, jos kerran meillä on johtoa myöten todettu sen olevan paras vaihtoehto, ja että joukkue on johdollaan saavuttanut urheilulliset tavoitteensa. Mielestäni tätä ei kuitenkaan voida kaataa yksiomaan Salmelaisen niskaankaan, mutta hänetkin lienee jo aika vaihtaa tässä kohtaa, mutta kyllä samalla saranan natinalla siitä saa poistua Ojasta lukuunottamatta koko valmennus. JOpa Lundellkin tuntuu enemmän taantuneen kuin kehittyneen, mutta tästä en uskalla varmuudella sanoa, ja on siten siis hiukan enemmän mutua nähdyn pohjalta. Varauksin myös Tilkanen, joka on pieni arvoitus itselle, mutta kuvaan kyllä sopisi, että IFK monottaisi, ja seuraavaksi veisi jonkun kilpailijan mestaruuteen, ja meillä vedeltäisiin edelleen Villekiekkoa posetiivin soiton säestyksellä.
Helpotuksen huokaus täältä. Vaikken ikärasimin edustajaksi haluakaan profiloitua niin ihan kaikkea maailman "kokemusta" meille ei tarvitse keräillä kentälle eikä penkin taakse.Kojon voi varmaan jättää pois laskuista
Mun oma veikkaus on edelleen, että Peltonen valitettavasti jatkaa ja ainoa mahdollinen poistuja on Salmelainen eli varsinainen ongelma ei häviä mihinkään ja tuskin se huhuttu Bergenheimkaan mikään radikaali parannus olisi Tobbariin.
Varmasti samoilta lapsineroilta, jotka toivat seuraan Salmelaisen, Peltosen, Sormusen, Mälkiän, Baxterin ja Alpo Suhosen to name a few.Mistä/keneltä muuten tämä idea on tullut että otetaan Hjalliksen kummipoika TET-jaksolle johtotehtäviin?
Helpotuksen huokaus täältä. Vaikken ikärasimin edustajaksi haluakaan profiloitua niin ihan kaikkea maailman "kokemusta" meille ei tarvitse keräillä kentälle eikä penkin taakse.
Hämmentävää Peltosen valmentamisessa oli se, että valmennusryhmässä oli mukana kokeneita entisiä hyökkääviä pelimiehiä kuten Kuhta ja Ojanen sekä erikseen vielä tilasto-/tablettinikkarina Tilkanen.Mun oma veikkaus on edelleen, että Peltonen valitettavasti jatkaa ja ainoa mahdollinen poistuja on Salmelainen eli varsinainen ongelma ei häviä mihinkään