Kenen tunnetun henkilön kanssa olet jutellut?

  • 56 972
  • 339

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Mikko78 kirjoitti:
Pientä = ) Olin Raakel Liekin ( ei kyllä ainakaan silloin ollut samalla nimellä ) kanssa samassa lukiossa, joten samoissa bileissä tuli useampaakin otteeseen oltua. Kaverini olisi itseasiassa päässyt "rokottomaan" neitosta, mutta ei kelvannut.

Pientä =) olen ottanut topless-kuvia kyseisestä neidosta hänen omasta pyynnöstään. Kuvia ei olla koskaan julkaistu missään ja ne ovat yhä kotiarkistossani ;)
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mirasane kirjoitti:
Pientä =) olen ottanut topless-kuvia kyseisestä neidosta hänen omasta pyynnöstään. Kuvia ei olla koskaan julkaistu missään ja ne ovat yhä kotiarkistossani ;)
Kuvat jakoon hei! Tuollaista ei ääneen sanota, ellei ole valmis jakamaan aarteistaan muidenkin kanssa.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Karjala-turnauksessa puitiin Jursinovin kanssa Suomi-Ruotsi peliä erätauolla.

Summasen Ramin kanssa juttelin viime keväänä ennen Oulun lentoa ja lennon aikana.

Muita tunnettuja henkilöitä ei pahemmin tule mieleen...
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen parantanut maailmaa itsensä Pertti "Veltto" Virtasen kanssa varhaisella 90-luvulla. Tämä tapahtui luonnollisesti baarissa ja vieläpä Etelä-Pohjanmaalla. Keskustelusta ei humalatilan takia ihan hirveästi mieleen jäänyt, mutta muutama valokuva kylläkin.

Lupaukseni mukaisesti äänestin Velttoa vuoden 1994 presidentinvaaleissa. Ei päässyt Veltto pressaksi, harmi...
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Kiekkoilijoita: Sean Burke, Roberto Luongo, Mike Komrie, Jay Bouwmeester, Jarrod Skalde, Mats Sundin, Krys Kolanos, Jiri Hudler, Otakar Janecky, Dale McTavish, Jan Caloun, Vladimir Machulda, Brian Campbell, Quinn Hancock, Justin Forrest, Mike Gabinet, Frank Banham, ym.

Muusikoita: Ronnie James Dio, Josh Silver, Tobias Sammet, Bonnie Tyler, Kenny Hickey, Johnny Kelly, Markus Grosskopf, Kai Hansen, Oscar Dronjak, Andy Deris, Wendy James, Kenny Hickey, Chad Smith, Shane Filan, Mark Feehily, Nicky Byrne, Kian Egan, Per Gessle, Marie Fredriksson, Michael Weikath, Graham Bonnett, Trevor Bolder, Mick Box, Bernie Shaw, Daniel Zimmerman, Dan McCafferty, Pete Agnew, Liv Kristine Espenäs, Hein Frode Hansen, Joacim Cans, Jonas Bjerre, Kirstine Stubbe Teglbjærg, Tatsuki Oshima, DJ Tiësto, Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Hank Marvin, Bruce Welch, Magnus Carlsson, Lemmy Kilmister, Dan Layus, Darren Hayes, Laura Pausini, Dr. Alban, Howard Donald, Sharon Den Adel, Robert Westerholt, Tina Cousins, Bo Martin Eriksson, Ana Johnsson, Miranda, Alex Skolnick, ym.
 

Amerikanihme

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights, TPS, Florida Gators
Soitin koulun bändissä Esa Mäkelän kanssa (tunnetaan kai Ressu Redfordina nykyään) ja kai siinä muutama sana jossain vaiheessa vaihdettiinkin.

Jarkko Niemisen kanssa ollaan juteltu Indian Wellsissa nyt jo muutamana vuotena, samoin viime keväänä Emma Laineen kanssa.

Juhani Tamminen
Miikka Kiprusoffin tapasin mm. hänen kotonaan ja hallilla muutaman kerran Kentuckyssa.
Ville Nieminen
Teemu Selänne

mirasane kirjoitti:
Muusikoita: Ronnie James Dio, Josh Silver, Tobias Sammet, Bonnie Tyler, Kenny Hickey, Johnny Kelly, Markus Grosskopf, Kai Hansen, Oscar Dronjak, Andy Deris, Wendy James, Kenny Hickey, Chad Smith, Shane Filan, Mark Feehily, Nicky Byrne, Kian Egan, Per Gessle, Marie Fredriksson, Michael Weikath, Graham Bonnett, Trevor Bolder, Mick Box, Bernie Shaw, Daniel Zimmerman, Dan McCafferty, Pete Agnew, Liv Kristine Espenäs, Hein Frode Hansen, Joacim Cans, Jonas Bjerre, Kirstine Stubbe Teglbjærg, Tatsuki Oshima, DJ Tiësto, Paul Van Dyk, Armin Van Buuren, Hank Marvin, Bruce Welch, Magnus Carlsson, Lemmy Kilmister, Dan Layus, Darren Hayes, Laura Pausini, Dr. Alban, Howard Donald, Sharon Den Adel, Robert Westerholt, Tina Cousins, Bo Martin Eriksson, Ana Johnsson, Miranda, Alex Skolnick, ym.

Herran jestas, ovatko nämä tosiaan kaikki kuuluisia muusikoita? Itse en tunnista listalta kuin Bonnie Tylerin. En taida tietää nykymusiikista todella yhtään mitään.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Amerikanihme kirjoitti:
Herran jestas, ovatko nämä tosiaan kaikki kuuluisia muusikoita? Itse en tunnista listalta kuin Bonnie Tylerin. En taida tietää nykymusiikista todella yhtään mitään.

Et ole kuullut bändeistä nimeltään Dio, Motörhead tai Roxette? Mirasanelta kysyisin, että tapaatko työsi kautta näitä tunnettuja ihmisiä? Itse tapaan myös, mutta salassapitovelvollisuus estää paljastamasta nimiä.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Viivi Avellaan, Jenni Nurmen, Teemu Selänne, Juha Lind, Jutila!, Sami Kuronen(julkkis?), Nielikäinen.

En mä silleen ole kenenkään julkimon kanssa jutellut. Selänne nyt ainoa josta voi jotenkin pullistella.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
mtmela kirjoitti:
Et ole kuullut bändeistä nimeltään Dio, Motörhead tai Roxette? Mirasanelta kysyisin, että tapaatko työsi kautta näitä tunnettuja ihmisiä? Itse tapaan myös, mutta salassapitovelvollisuus estää paljastamasta nimiä.

Tuossa joukossa on kaikenlaisia tapaamisia: työn kautta tulleita, satunnaisia törmäämisiä yökerhoissa, kaupoissa, kadulla, yhteisten ystävien kautta järjestyneitä tapaamisia, ym. Hauskimmissa tapaamisissa on kohtalollakin ollut iso roolinsa: Tina Cousinsiin törmäsin tukholmalaisessa levykaupassa, Hank Marvinin ja muun Shadows-yhtyeen tapasin lentokoneessa kun he istuivat viereeni, Take Thatin Howieen tutustui Ibizalla yökerhossa, ym.
 

Al Lafrate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Montreal Canadiens
Oma lista kalpenee monen muun rinnalla...

Karita Tuomolan kanssa juttelin puolisen tuntia kerran moottoripyörämessujen yhteydessä. Nyt kun jälkeenpäin tilannetta muistelen, niin todennäköisesti Karita tahtoi nauttia kanssani aikuisten iloista. (Yeah right)

Tapio Korjusta olen jututtanut pari kuukautta olympiavoiton jälkeen.

Igor Larionovin kanssa joskus pohdittiin, kuinka paska jätkä Tihonov oikeasti onkaan. Iigori on oikeasti fiksu ja mukava mies.

Marika Fingerroosin kanssa olen jutellut monet kerrat Vaasassa asuessani. Vieläkin tulee likainen olo kun noita tuokioita muistelee.

Adolf Ehrnroothin kanssa sain kunnian keskustella armeija-aikana. Olen sen verran isänmaallinen, että Aatun karisma ja terävät mielipiteet saivat kylmät väreet selkäpiihin.

Mikaela Ingbergin ja Heli Koivulan kanssa olen jutustellut kuntosalilla. Koivulan askelkyykky on kaunista katsottavaa... *huokaus*
 

scholl

Jäsen
Amerikanihme kirjoitti:
Herran jestas, ovatko nämä tosiaan kaikki kuuluisia muusikoita? Itse en tunnista listalta kuin Bonnie Tylerin. En taida tietää nykymusiikista todella yhtään mitään.

Heh sama juttu.

Enitenhän julkkiksia näkyy viihteellä. Jonkin verran toki voi törmätä moni työnsäkin puolesta, mutta kummassakin tapauksessa se on lähinnä hyvien tapojen mukaista, ettei niitä julkista. Salassapitosopimuksista viis, mutta onhan se moraalitonta jossain määrin esim. kehuskella jutelleensa umpikännissä olleen herra x:n kanssa viime la yökerhossa.

EDIT: Löytyihän se Roxette sieltä listasta, kun oikein tarkasti moneen kertaan luki. Motörhead?!?!
 

Rocco

Jäsen
mirasane kirjoitti:
Pientä =) olen ottanut topless-kuvia kyseisestä neidosta hänen omasta pyynnöstään. Kuvia ei olla koskaan julkaistu missään ja ne ovat yhä kotiarkistossani ;)
Ted Raikas kirjoitti:
Kuvat jakoon hei! Tuollaista ei ääneen sanota, ellei ole valmis jakamaan aarteistaan muidenkin kanssa.
Tässä tilanteessa voisin sanoa että tallaiset keskustelut voidaan hoitaa yksityisviestien kautta. *vink vnk* yksityisviestien kautta. Got it?
 

forrest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Blue Jackets, Panthers
Juteltu on enemmän tai vähemmän ainakin seuraavien kanssa: Pate Mustajärvi, Ilkka A. "Hönttä" Jokinen, Timo Jutila, Jarkko Varvio, Josef Boumedienne, Valeri Krykov, Janne Ojanen, Arto Kulmala, Tom "Kyllä isä osaa" Lindholm ja Sari Tamminen. Ja onhan noita muitakin Tapparan pelaajia joiden kanssa sana tai pari vaihdettu.

Patesta ei ole muuta muistikuvaa kuin se, kun hän piti päästäni kiinni ja sanoi naamatusten jotain hyvin epäselvää. Alkoholilla oli osuutta asiaan.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mika Salon kanssa olen usemamman yhteisen yön viettänyt -87 tammikuussa Tilkassa. Tosin nukuimme vierekkäisissä vuoteissa. Siinä tuli monikin juttu puheltua kuumehoureissaan. Jollakin tosin tasolla tunsin miehen aiemminkin, mutta sieltä arvostus on aina vain kasvanut. Taisi Mika olla autokuski jo siihen aikaan. Isäni vieläkin naureskelee, että hänen kyydissään F1-kuskikin pitää suunsa kiinni. Kauhusta ehkä? En tiedä. Hieno mies joka tapauksessa.

Toinen mieleeni jäänyt ns. julkimon tapaaminen oli Tahkolla joulukuussa -93 turkkilaisessa saunassa. Kampesin huuruihin kolmen bisse tölkin kanssa, avasin ensimmäisen ja usvasta kuului: " Tarjoas olut, jos sinulta riittää.". Ojensin bissen ja juteltiin niitä näitä puolisen tuntia. Perhanan mukava mies se oli jutuiltaan. Häivyin siitä suihkun kautta poreammeeseen, makailin siinä sitten bisse kourassa silmät kiinni ja se saunakaveri tuli myös sinne ammeeseen. Täytyy sanoa, että se oli iso poreamme. Meinasin mennä ihan jäihin, kun huomasin olevani Markku Alenin kanssa poreissa. Siinä on hieno mies. Yks parhaasta päästä.

Lisäksi olen istunut Oulun kaupungin hallituksessa Matti Ahteen jakkaralla. Tuo ei tosin taida olla meriitti?

-duud-
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
duud kirjoitti:
Mika Salon... Hieno mies joka tapauksessa.

Joo, vaikka ei mulla JJ:kaan mitaan vastaa ole (symppis mies), niin kylla se Mika oli niista kahdesta se, jolla oli pelisilmaa viime vuoden Portlandin ALMS-kisan alkutunnelmissa. Hyvaa juttua lensi ja jannu hoiti hommat niin hyvin, etta loppupaiva vietettiinkin Maseratin VIP-tiloissa a) hyvin syoden, b) hyvin juoden ja kee) hyvia peppuja katsellen. Meinas JJ:kin tulla kylaan kun se mallas autonsa siihen meidan VIP-alueen eteen...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
JJ on tavattu pariin otteeseen erään firman viikonloppukursseilla, saunottu otettu olutta yms. ja täytyy myöntää että tapaamistani julkkiksista JJ on ehdottomasti eniten Down to earth tyyppinen kaveri. Ei sitten senttiäkään noussut keltainen neste päähän. Mies oli kuin kuka tahansa naapurin äijä.
Tosi symppis tyyppi muutenkin
 

Rocco

Jäsen
Mauno Koivisto, Tiina Lillak, Duudsonien Jukka ja Jarppi, Maria Guzenina, Juhani Tamminen, Jari Kurri, Jyrki Lumme, Timo Jutila, Markus Ketterer, Tuomo Ruutu, Janina Frostell, Jasmin Mäntylä, Marika Fingerbang (valitettavasti), Saija Lentonen, Simo Salminen, Jari Levonen, Hannu Henriksson, Tapio Korjus, Tommi Evilä, Mikaela Ingberg, Eeka, Vesa Jokinen from Klamydia, Sebastian Freundethal, Vesa Toskala, Mikael Samuelsson, Mikko Luoma, Riku Hahl, Jozef Boumedienne, Ville Nieminen, Matti Verto, Janne Niinimaa, Hannu Aravirta, kiratisti Torvinen from Eppu Normaali, Seppo Evwaraye, Klaus Alinen.

...jatkan listaa kun muistan lisää nimiä...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
scholl kirjoitti:
Motörhead?!?!
Missä pahvilaatikossa oot jätkä hei oikein elänyt?

Ei sellaista ihmistä voi oikeasti ollakaan, joka ei Motörheadia tunne.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Ted Raikas kirjoitti:
Missä pahvilaatikossa oot jätkä hei oikein elänyt?

Ei sellaista ihmistä voi oikeasti ollakaan, joka ei Motörheadia tunne.

Itse kyllä tiedän Motörheadin nimeltä, mutta yhtään heidän biisiään ei tule mieleen. Eli en ole elänyt pahvilaatikossa, mutta mitä ilmeisemmein en ole elänyt heidän musiikkiaan kuunnellen. Kyllä jokainen ihminen joka elää tosiaan sen laatikon ulkopuolella, on edes bändin nimen kuullut. Öö, onks Ace of Spades niiden biisi?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Nyt tulee "tö män" joka lyö kaikkien teidän Nielikäiset ja Halmeet ja Selänteet mennen, tullen ja vastapalloon. Martti Servo! Huikea mies myös peruukin pois otettuaan. Muutaman kerran on tullut ukkelin kanssa juteltua.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
HerraHermanni kirjoitti:
Huikea mies myös peruukin pois otettuaan. Muutaman kerran on tullut ukkelin kanssa juteltua.
Ahaa, eli sillä siis on peruukki. Näin olen aina arvellutkin. Tuskinpa Martti Servo myöskään miehen oikea nimi? Pystytkö sen vertaa raottamaan salaisuuden arkkua?

Loistohuumoria viljelee kyllä kyseinen herra. Yösydäntä tulee katseltua aina kun vaan on mahdollisuus. =)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös