Kenen salarakas sinä olet?

  • 4 938
  • 48

Oletko salarakas?

  • En ole kenenkään salarakas

    Ääniä: 73 70,9%
  • Olen 1 naisen/miehen salarakas

    Ääniä: 10 9,7%
  • Olen 2-3 naisen/miehen salarakas

    Ääniä: 4 3,9%
  • Olen 4 tai useamman naisen/miehen salarakas

    Ääniä: 16 15,5%

  • Äänestäjiä
    103
  • Poll closed .

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Sistis


Et kai Preda pahastunut, että kutsuin sinua vanhaksi leikkimökiksi? Sillä se sinä arvatenkin olet, muutakaan yhteyttä en juuri nyt keksi...

No olisit nyt edes puhunut vanhasta, MUTTA VIRIILISTÄ leikkimökistä! EDES!

Jotta taas kaikkia vituttaa ns. sisäpiirin "huumori", niin tuon Sistiksen solvauksen takia hänen sotilasarvonsa alenee yhden pykälän Snoring Eaglesien arvoasteikossa.

Natsat toki saa takaisin harrastamalla ns. "ruskean kielen akrobatiaa". Tämähän on meidän joukko-osastossa jo perinne.

Kenr. vääp. Pred.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Predator
No olisit nyt edes puhunut vanhasta, MUTTA VIRIILISTÄ
Natsat toki saa takaisin harrastamalla ns. "ruskean kielen akrobatiaa". Tämähän on meidän joukko-osastossa jo perinne.

Kenr. vääp. Pred.

Hra. Kenr. vääp. Pred.

Täten ilmoitan kohteliaimmin, että se vanha leikkimökki oli ikäisekseen varsin hyväkuntoinen ja komea. Tämän lisäksi se oli väriltään IFK:n punainen, ja se rapistunut maali sen kulmissa vain lisäsi sen arvokkuutta. Ottelun Leikkimökki vs. Tunkki voittajasta ei liene epäselvyyttä. Tunkki purskahti heti ja sen jälkeen siitä ei ollut enää mihinkään.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En malttanut olla...

Niin, en malttanut olla nostamatta tätä ketjua ylöspäin, koska kuulin tänään niin valtavan hellyyttävän tarinan. Eräs nuori jääkiekkoilijan alku kun pyrkii väkisin pääsemään erään kauniin neitokaisen rakkaaksi. Mutta kun tämä ihananainen prinsessa on jo varattu, niin jääkiekko-poika yrittää, että josko sitten edes salarakkaaksi. Koskettavan kaunista, varsinkin kun tarina vielä kertoo, että tämä poika todella yrittää kaikkensa. Sääliksi käy poikaa, onneksi kuitenkin nuorella jannulla on monta vuotta, ja useita rakkaita, sekä erityisesti salarakkaita edessäpäin.


Oma salarakas-tilanteeni taas, hmm... Mitenkäs nämä nyt sitten lasketaan? Jotain tähän jo aikaisemmin "äänestinkin".
Ns. salarakkaaksi olen kyllä joutunut, autuaan tietämättömänä tästä sala-termistä, parikin kertaa. Viimeisestä voisi jopa päästää lööppeihin, koska kyseessä ei ollut mikään tavallinen tusina-jannu. Emme kuitenkaan puhu nyt Augustus Heinosta. Valitettavasti.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Ilmoittaudun Hannibalin blondin salarakkaaksi. Sen verran pervo ja Hlinnalaistunut olen että olen saanut linkkieni kautta jo muutaman mielenkiintoisen faktan selville ko. kimalaisesta.

Se nyt taas ei tarkoita että ma saisin siltä koskaan yhtään mitään.

Prkm.
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Rotukimalaisia tänne heti.

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse ilmoitan haluni olla jonkun kivan rotukimalaisen salarakas.

Hyvä perä ja kivat tissit, elikkäs kannut, pakolliset. Kansallispuvuntaskut eivät passaa alkuunkaan.

Myös yöajo-ominaisuuksien tulee olla laatukriteereideni mukaiset, elikkäs hyvää bonuslevel-tasoa.

Muista ominaisuuksista kerrottakoon, että kaikki käyvät.

Täältä tähän

Eli toisinsanoen ervatsalolle
mahdollisimman monta ja mahdollisimman paljon.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä olen niin salarakas ettei ne tiedä sitä itsekään.
Lisäksi mä kuvittelen että mulla on ihan sikana salarakkaita jotka on vaan liian ujoja tunnustamaan sitä mulle.
Pakko olla. Muuten en ala.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan oikeesti niinku...

Nyt kaikki, jolla on oikeasti kokemusta tästä mystisestä salarakas-termistä, kertokaa minulle, että mitä siihen oikeastaan lasketaan. Aikaisemmin tuossa kyllä pohdin, että olen saattanut, täysin tietämättömänä, joutua itsekin salarakkaaksi, mutta alkoipa sitten oikein askarruttaa, että miten tämä asia oikeasti ymmärretään.

Onko salarakas sellainen, joka kerran on päätynyt samaan sänkyyn sellaisen henkilön kanssa, jolla jo on varsinainen rakas? Vai vaaditaanko salarakkaalta useampikin touhotus samassa, varatussa sängyssä, varsinaisen rakkaan ollessa autuaan tietämättömänä koko asiasta?

Kuuluuko asiaan jonkinlaiset tunteet? Voiko salarakas olla vain "hoito", jota kohtaan ei ole mitään tunteita? Ja jos voi, niin miksi se sitten on salarakas , jos sitä kohtaan ei ole mitään tunteita? Tai jos tunteita onkin vain jommalla kummalla? Onko salarakkaan juuri silloin syytä astua katkerana julkisuuteen, kun on huomannut tulleensa "hoidetuksi" ilman minkäänlaisia tunne-sitoumuksia?

Entäs sitten jos onkin pelkkiä lämpimiä tunteita jotain "salarakasta" kohtaan? Lasketaanko silloin salarakkaaksi, jos toinen vaan tykkää, mutta ei lähde mihinkään hävyttömyyksiin mukaan? Eihän esim. pientä viatonta pussailua lasketa?

Vaikuttaako näihin kaikkiin kohtiin se, kuinka julkiset henkilöt ovat kyseessä?

Jotenkin on viime aikoina alkanut tuntua siltä, että suurella osalla ihmisistä on jonkinasteinen salarakas. Miksi?

Olenko taas vallan väärässä ketjussa? Olisiko tämäkin mieltäni järkyttävä asia pitänyt purkaa johonkin henkevämpään ketjuun, kuten "Nais- tai Miesasiat"?
 

mysteeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
kotijoukkue HPK (TPS saa sympatiat)
Re: Ihan oikeesti niinku...

Viestin lähetti metsänpeikko
Nyt kaikki, jolla on oikeasti kokemusta tästä mystisestä salarakas-termistä, kertokaa minulle, että mitä siihen oikeastaan lasketaan. Aikaisemmin tuossa kyllä pohdin, että olen saattanut, täysin tietämättömänä, joutua itsekin salarakkaaksi, mutta alkoipa sitten oikein askarruttaa, että miten tämä asia oikeasti ymmärretään.

Onko salarakas sellainen, joka kerran on päätynyt samaan sänkyyn sellaisen henkilön kanssa, jolla jo on varsinainen rakas? Vai vaaditaanko salarakkaalta useampikin touhotus samassa, varatussa sängyssä, varsinaisen rakkaan ollessa autuaan tietämättömänä koko asiasta?

Kuuluuko asiaan jonkinlaiset tunteet? Voiko salarakas olla vain "hoito", jota kohtaan ei ole mitään tunteita? Ja jos voi, niin miksi se sitten on salarakas , jos sitä kohtaan ei ole mitään tunteita? Tai jos tunteita onkin vain jommalla kummalla? Onko salarakkaan juuri silloin syytä astua katkerana julkisuuteen, kun on huomannut tulleensa "hoidetuksi" ilman minkäänlaisia tunne-sitoumuksia?

Entäs sitten jos onkin pelkkiä lämpimiä tunteita jotain "salarakasta" kohtaan? Lasketaanko silloin salarakkaaksi, jos toinen vaan tykkää, mutta ei lähde mihinkään hävyttömyyksiin mukaan? Eihän esim. pientä viatonta pussailua lasketa?

Vaikuttaako näihin kaikkiin kohtiin se, kuinka julkiset henkilöt ovat kyseessä?

Jotenkin on viime aikoina alkanut tuntua siltä, että suurella osalla ihmisistä on jonkinasteinen salarakas. Miksi?

Olenko taas vallan väärässä ketjussa? Olisiko tämäkin mieltäni järkyttävä asia pitänyt purkaa johonkin henkevämpään ketjuun, kuten "Nais- tai Miesasiat"?

Kokemusta salarakkaan pitämisestä ei ole, tiedän kyllä olleeni erään miehen salarakas, mutta lasketaankohan tätä sellaiseksi että olin hänen salarakkaansa, sillä tiesin hänellä olevan paljon tunteita minua kohtaan yhden jutusteluyön jälkeen, mutta minulla ei ollut mitään tunteita häntä kohtaan. Mitään ei siis koskaan tapahtunut, muuta kuin jutustelua vain läpi yön. (Ja olimme siis olleet samalla luokalla 9 vuotta ja tätä kautta hän oli jo ehtinyt ihastua minuun etukäteen.)

Salarakkaana pitäisin sellaista, että seurustelun tai jopa naimisissa olemisen aikana tavallaan seurustelee toisen kanssa yhtä aikaa, tai silloin tällöin käy päiväkahviseuraa pitämässä jollekkin toiselle.

En kyllä tiedä mitään virallistä määritelmää tälle salarakkaudelle. Mielestäni sitä voi kuitenkin olla niin monenlaista, oikeastaan kaikkea mitä luettelit.

Katsotaas mitä muut vastaavat. Tänne salarakas- ketjuun tämä nyt ainakin sopii oikein hyvin, sopisi tietysti myös mies -ja naisasiat ketjuihin.

Mutta minun vastaukseni on että tämän kanssa tavallaan seurustellaan toisen selän takana, tai jos ei ihan seurustella, eli pidetä kahta tai useampaa suhdetta yllä yhtä aikaa niin sitten käydään säännöllisesti hoitelemassa.

Ehkä päädyn jossittelujeni jälkeen tähän hoitohommaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Ihan oikeesti niinku...

Viestin lähetti mysteeri
Katsotaas mitä muut vastaavat. Tänne salarakas- ketjuun tämä nyt ainakin sopii oikein hyvin, sopisi tietysti myös mies -ja naisasiat ketjuihin.

Mutta minun vastaukseni on että tämän kanssa tavallaan seurustellaan toisen selän takana, tai jos ei ihan seurustella, eli pidetä kahta tai useampaa suhdetta yllä yhtä aikaa niin sitten käydään säännöllisesti hoitelemassa.

Ehkä päädyn jossittelujeni jälkeen tähän hoitohommaan.

Noh, en ole tätä termiä kovin tosissani ottanut mutta jos rupean miettimään "vakavissani", voisin kai käyttää tätä termiä myös pelkästään syntisten himojen kohteista, tai sellaisista joita sortuu puoliksi salaa kokeilemaan. Jos siis ajatellaan sillä lailla että termi "rakkaus" on jotain mitä koetaan kahdestaan, niin väittäisin että tätä termiä voi silti käyttää hiukan vapaamielisemmin. Eli kun viriili ja ympäriinsä liikkuva nuorukainen tuntee paljon porukkaa niin kaikkien niiden tapausten, joista ajattelee "en panis...pahakseni" voisi ajatella olevan "salarakkaan" kohteita.

Eli oma näkökantani on tarvittaessa varsin epätoivoinen, mutta antaa kaikkien kukkien kukkia, jättää ovet sopivasti raolleen, silti kuitenkin ollen sen verran moraalinen että kaverien naisia ei jahtaa. Jos taas ei tunne paremmin ko. tytsyn poikakaveria, tai se on joku salibandyä pelaava naistaan lyhyempi vässykkä, niin antaa mennä vaan.

Geddit?

Aika selkeä selonteko btw.
 

Tobias

Jäsen
Salarakas

Tai tuskin mikään rakas mutta panokumppani kuitenkin. Melkein sama asia... ko?

Noh kihloissa tuo kuulemma kuitenkin on, en tarkemmin ole tytöltä kysellyt. Tosin voi olla että puhuu paskaa, sormusta en ole koskaan nähnyt.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Salarakkaan virallinen määritelmä

Niin, itse määrittelisin salarakkaaksi henkilön, joka kuteutuu muiden tietämättä toisen henkilön, jolla on sutinaa kolmannen tahon kanssa siten, että em. kolmas henkilö vetäisi asiasta herneet nenään, jos saisi tietää ensimmäisen ja toisen henkilön yhteisistä sutinoista.

Helppoa ja yksinkertaista kuin mikä.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Salarakas = vanhan ajan rakastajatar/rakastaja = pettäminen.

Näköjään alkaa täälläkin todellisuus hämärtyä.

Edit: Koko salarakas-termihän tuli julkisuuteen sen Keskisen kädessäpitelyn myötä, epäilen vahvasti että joku toimittaja on halunnut keksiä lievemmän version pettämisestä, siis omasta sellaisestaan.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti mtmela
Salarakas = vanhan ajan rakastajatar/rakastaja = pettäminen.

Näköjään alkaa täälläkin todellisuus hämärtyä.

Owzat?

Netti ja todellisuus ovat aika selkeästi eri asia.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti goldenawe
Owzat?

Netti ja todellisuus ovat aika selkeästi eri asia.

Niin, mutta näyttää siltä, että seksintäyteinen nyky-yhteiskunta on ottanut sallivamman asenteen pettämiseen, ja tämäkin keskustelupalsta heijastaa sitä todellisuutta.

Näin siis omasta mielestäni, call me old-fashioned. Tai oikeammin buy me Old Fashioned.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Itse eläisin mielelläni 70-80 -lukujen vaihteen Kaliforniassa missä seksiä harrastettiin huomattavasti vapaamielisemmin, ei ollut mitään Aidsia, eikä seksistä saatikka pilvenpoltosta vedetty samanlaista ressiä. Ehkä siellä minäkin saisin jatkuvasti eri kimalaisilta (siis sitä pilveä)

En tiedä onko pettäminen lisääntynyt mutta tyhmyyttä, naiivisti naivia ja muuten vain hölömöjä löytyy aina. On väärin pettää, mutta myös erityisen tyhmää sitoutua periaatteesta ja/tai liian aikaisin.

(Ja eihän se kerta homoksi tee?)
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti mtmela
Niin, mutta näyttää siltä, että seksintäyteinen nyky-yhteiskunta on ottanut sallivamman asenteen pettämiseen, ja tämäkin keskustelupalsta heijastaa sitä todellisuutta.

Ollaanpas sitä nyt tiukkapipoisia. Jengi heittää ihan pilke silmäkulmassa settiä ja sitten tullaan muistuttamaan, että pettäminen on väärin. Ei täällä kukaan nyt varmaan oikeasti pidä pettämistä hyvänä asiana.
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti Blackie
Ollaanpas sitä nyt tiukkapipoisia. Jengi heittää ihan pilke silmäkulmassa settiä ja sitten tullaan muistuttamaan, että pettäminen on väärin. Ei täällä kukaan nyt varmaan oikeasti pidä pettämistä hyvänä asiana.

Huono päivä vissiinkin, pahoitteluni jos käsitin väärin :) Itseäni vain pännii suunnattomasti termi Salarakas.

Jatkakaa.

Awe: kerta ei tee homoksi tietenkään, eikä toinenkaan..marsutkin on ihan ok ;)

Enkä tarkoittanut nalkuttaa. Olen myös tavannut työn puolesta erään salarakkaan, ja lähinnä käy niitä miehiä sääliksi jotka ovat moisiin bimboihin sekaantunut.

Ja en, en ole juurnalisti. Kuten tekstin tasosta käy hyvin selväksi ;)

Täältä tänne.
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Salarakkaan virallinen määritelmä

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itse määrittelisin salarakkaaksi henkilön, joka kuteutuu muiden tietämättä toisen henkilön, jolla on sutinaa kolmannen tahon kanssa siten, että em. kolmas henkilö vetäisi asiasta herneet nenään, jos saisi tietää ensimmäisen ja toisen henkilön yhteisistä sutinoista.

Eli riippuu täysin henkilöistä. Toinen vetää herneet nenään viattomasta juttelusta ja pienestä pussailusta, joka vieläpä todennäköisesti tapahtuu humalassa.
Kun taas toista ei niin haittaa, vaikka se oma rakas kävisi bylsimässä jotain salarakasta ihan säännöllisesti.

No hitto, enhän minä sitten tiedä, olenko salarakas vai en. Täytyy varmaan selvittää niiltä varsinaisilta rakkailta, että mihinkäs kaikkeen se lupalappu oikeastaan on kirjoitettu.

Kyllä joo, minunkin mielestäni pettäminen on väärin, ja erityisen typerää. Mutta niin kovin suosittua nykyään, mistä sitten johtuukaan. Parempi siis olla sitoutumatta, jos ei siihen kunnolla pysty.

nimim. En aio ikinä seurustella vakavasti ;)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Re: Re: Salarakkaan virallinen määritelmä

Viestin lähetti metsänpeikko
No hitto, enhän minä sitten tiedä, olenko salarakas vai en. Täytyy varmaan selvittää niiltä varsinaisilta rakkailta, että mihinkäs kaikkeen se lupalappu oikeastaan on kirjoitettu.

Ma tulen mustikseksi. Täytyy varmaan vetää lär-wät.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Salarakkaan virallinen määritelmä

Viestin lähetti metsänpeikko
Kun taas toista ei niin haittaa, vaikka se oma rakas kävisi bylsimässä jotain salarakasta ihan säännöllisesti.

No hitto, enhän minä sitten tiedä, olenko salarakas vai en. Täytyy varmaan selvittää niiltä varsinaisilta rakkailta, että mihinkäs kaikkeen se lupalappu oikeastaan on kirjoitettu.

Niin, nyt onkin ehdottoman tärkeää tietää, onko tässä em. tapauksessa tapahtunut penetraatio? Ja jos kyllä, niin kuka ja kuinka montaa kertaa penetroitui keneen.

Myös muut yksityiskohdat kiinnostavat. Oliko kyseessä suomalaiskansallinen tyvikulli, eli hengensalpa, vai eurooppalaisperäinen tupelo, elikkäs hovikelpoisen hintahtava silkkipippeli?

Salat julki.

Täältä tähän
 

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: Re: Salarakkaan virallinen määritelmä

Viestin lähetti ervatsalo


Salat julki.


Voi voi, muutenhan toki kertoisin kaiken niin kovin mielelläni, mutta kun aikani ei millään riitä sepustamaan niitä kaikkia tarinoita tänne. Seiska ja iltapäivälehdet kyllä saattaisivat olla asiasta kiinnostuneita, pitäisiköhän sinne päin soitella?

Heh heh heh, ja muutama hymiö päälle, ettei kukaan oleta minun olevan ihan oikeasti tosissani.

Pitäisikö avata aiheesta äänestys "Mitkä teot oikeuttavat salarakas-tittelin käyttöön?", tai jotain?
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tämän uudissanan sylttytehtaan toisen osapuolen kanssa ei enää salarakkaana olo onnistu: Marika Fingerroosin uusin tempaus .

Kyseisen viihdejulkaisun tuoreimmassa numerossa ei juuri muuta olekaan kuin erilaisia salarakasoletuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös