Kenen salarakas sinä olet?

  • 4 936
  • 48

Oletko salarakas?

  • En ole kenenkään salarakas

    Ääniä: 73 70,9%
  • Olen 1 naisen/miehen salarakas

    Ääniä: 10 9,7%
  • Olen 2-3 naisen/miehen salarakas

    Ääniä: 4 3,9%
  • Olen 4 tai useamman naisen/miehen salarakas

    Ääniä: 16 15,5%

  • Äänestäjiä
    103
  • Poll closed .

scholl

Jäsen
Salarakkaus on vuoden 2004 muoti-ilmio samalla tavalla kuin homous oli muutama vuosi sitten.

Marika Fingerroos on Keskisen salarakas.
Miss Hawaiian Tropic on Eremenkon salarakas.

Salarakkaana oleminen parantaa uranäkymiäsi ja kenties herättää ihailua tai kateutta lähipiirissäsi.
Tule kaapista ulos ja kerro
kenen salarakas sinä olet?

Salarakashuhujakin voi tänne laittaa.
 

grace

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ
Huippua näissä "salarakkaissa" on se, että he tulevat vouhottamaan iltapäivälehdistön lööppeihin =) Eremenko on nyt siis virallisesti Suomen Beckham! Asiasta elvikseen... Keskisen poikakin tokaisi pari viikkoa sitten ettei enää puhu tunteistaan lehtien palstoilla; malttoi pysyä poissa otsikoissa melkein 2 viikkoa kunnes tunnusti Juurakon neidille sitä "ikuista rakkautta"...

edit. vähän lisää tekstiä ja yksi sana pois
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rotukimalaisia tänne heti.

Niin, itse ilmoitan haluni olla jonkun kivan rotukimalaisen salarakas.

Hyvä perä ja kivat tissit, elikkäs kannut, pakolliset. Kansallispuvuntaskut eivät passaa alkuunkaan.

Myös yöajo-ominaisuuksien tulee olla laatukriteereideni mukaiset, elikkäs hyvää bonuslevel-tasoa.

Muista ominaisuuksista kerrottakoon, että kaikki käyvät.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Itseäni ottaa suunnattomasti pattiin tämä salarakas-soppa, joka tuntuu paisuvan koko ajan. Kai tulevaisuudessa jokaisella on sellainen? Ai niin, ja julkkisten (ja "julkkisten") pitäisi olla roolimalleja lapsille ja nuorille. No, antavat hyvää mallia ottamalla miljoona rakastajaa itselleen. Uuh..
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Ristiinnussiva yhteiskunta

Viestin lähetti Arnold
Kai tulevaisuudessa jokaisella on sellainen?

Niin, vaikuttaa siis siltä, että yhteiskunnastamme on tulevaisuudessa tuleva todellinen orgioiden paratiisi, kun kaikki nussivat salarakkaitaan ristiin.

Toisaalta, maassa maan tavalla, joten ei muuta kuin ilmoittautumaan YV:lla allekirjoittaneen salarakkaaksi.

Kaikille kimalaisille varma vastaus ja jannuille punahehkuinen ranstakka sinne tuhkaluukkuun!

Täältä tähän
 

Realcowboy

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nythän otetaan käyttöön suurten sivistyskansojen yläluokan pitkään jatkunut yleinen käytäntö, saarivaltakunnan kuningas Edward VII piti useita salarakkaita yhtä aikaa, eikä välttämättä ihan salassakaan.

Onko ervatsalo tutustunut Edward II:n kohtaloon vai mistä tämä uhkaus väärää sukupuolta oleville salarakkautta ehdotteleville on peräisin ?

Kyllähän sekä salaiselle tai julkiselle rakkaalle olisi paikka vapaana..
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Ohmi
Itselläni on vahva epäilys siitä, että schollin salarakas on Marko Kiprusoff.

Sori panostan enemmän useimmiten brunetteihin, joten kerropa elovenalle nej tack.

Ja linkkinä tähän hyvä keskustelu aiheesta:
kipru
(ja vaihdetaan se kisoista-sana sm-liigasta-sanaan)

Välisarjat chileen niin kiprukin saa rallatella hunajata typhoonissa ilman, että meitä täällä haittaa. Kara-Åke Marco.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tultiin juuri eilen siihen lopputulokseen, että mun siivouskomerossa asuu kotitonttu, jolla on 50cm pitkä vehje. Ja se varastelee paitoja ja haistelee alusvaatteita ja antaa varoittamatta suuseksiä. Siis se tonttu, ei vehje. Jep. Vastasin siis että olen yhden salarakas. Heh.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Pikku Myy
Tultiin juuri eilen siihen lopputulokseen, että mun siivouskomerossa asuu kotitonttu, jolla on 50cm pitkä vehje. Ja se varastelee paitoja ja haistelee alusvaatteita ja antaa varoittamatta suuseksiä. Siis se tonttu, ei vehje. Jep. Vastasin siis että olen yhden salarakas. Heh.
Tuo juttu kuuluu taas sarjaan "koko jutun tajuaminen vaatisi myös taustojen kuulemisen, mutta oikeastaan en osaa päättää, haluanko sittenkään tietää, koska silloin en voi antaa mielikuvitukseni laukata".

Minä en ole enää kenenkään salarakas, ollut enää moneen vuoteen.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kun olisin yleensä jonkun rakas *virn* eli en ole kenenkään salarakas.
On kyllä olemassa ihminen kenen haluaisin olla.
Siis salarakas ja rakas.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
En suostu kertomaan!

Minä olen vaan ihmetellyt, että mikä halvatun salarakas se sellainen on, jonka nimi ja kuva näkyy kaikkien lehtien lööpeissä?

Pitäkää salassa ne salarakkaanne!
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: En suostu kertomaan!

Viestin lähetti Rontti
Minä olen vaan ihmetellyt, että mikä halvatun salarakas se sellainen on, jonka nimi ja kuva näkyy kaikkien lehtien lööpeissä?

Pitäkää salassa ne salarakkaanne!


Itse olen miettinyt samaa ja tullut siihen tulokseen, että salarakas saattaa muuttua julkiseksi sillä samalla hetkellä kun hän lakkaa olemasta rakas. Jos itse olisin jonkun salarakas, mitä en ole, kiristäisin lisää rakkautta uhkaamalla paljastaa rakkautemme salat. Ehkä Eremenkonkin kohdalla on kyse siitä, että Jr. alkoi pitää kynttiläänsä ns. vakan alla, mistä salarakas tuohtui ja paljasti koko jutun. En tosin tiedä, mutta ihmisluonnon ikuisena hämmästelijänä tuollainen juolahti mieleeni.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Jos nyt analysoidaan tätä tapausta syvällisemmin minusta tuntuu nyt että tämän kyseisen lööpin mies, Juniori, on käynyt pari kertaa kuksimassa tätä mammaa "up her anus". Voi sitäkin kai rakkaudeksi sanoa kun tunnet miehen joka on pari kertaa heittänyt lastit naamallesi.

Dr. Arvi Von Beast
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti goldenawe
Jos nyt analysoidaan tätä tapausta syvällisemmin minusta tuntuu nyt että tämän kyseisen lööpin mies, Juniori, on käynyt pari kertaa kuksimassa tätä mammaa "up her anus". Voi sitäkin kai rakkaudeksi sanoa kun tunnet miehen joka on pari kertaa heittänyt lastit naamallesi.

Dr. Arvi Von Beast

Joku voisi koko jutun juonen referoida minulle.. Eli mitä hemmettiä??? Täällä itävallassa ei ole lööpeissä tuollaista näkynyt :)
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viestin lähetti Timi
Joku voisi koko jutun juonen referoida minulle.. Eli mitä hemmettiä??? Täällä itävallassa ei ole lööpeissä tuollaista näkynyt :)

En lukenut lehteä mutta yhtäkkiä lööpissä on joku missi joka kertoo olevansa Jerkumenkon salarakas. Ei sen kummempaa. aika pokka sillä on...

Odotettavissa on että Ere tuskin edes reagoi asiaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Lettulaaritonttu iskee!

Viestin lähetti Pikku Myy
Ja se varastelee paitoja ja haistelee alusvaatteita ja antaa varoittamatta suuseksiä...

Niin, kerro ihmeessä lisää!

Itse en pitäisi ollenkaan pahana, jos meilläkin asuisi joku kimalaispuoleinen runkku- / touhutonttu.

Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

The Johtaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokipojat, Tommy Kilponen
"Keskisen rohkeat kuvat"

Lehdissähän oli ensin tämän veljekset Seksisen omistajan kolmiodraaman osapuolten "tilitykset", henkilö per päivä. Sen jälkeen lehtien kansissa luki "Keskisen petetyn rakkaan upeat kuvat" & "Keskisen salarakastajattaren uudet kuvat" niin milloinkahan törmäämme tekstiin "Keskisen rohkeat kuvat".

Mieshän voisi kuvissa vaikkapa istua yläosattomissa kauppansa kassalla, työntää ainoastaan henkilökunnan essuun verhoutuneena ostoskärryletkaa ja maata kyljellään nahkastringeissä lihatiskillä..


Ja loppuun vanha totuus; Kolmas pyörä toden sanoo. Vaikka neljällä pyörällähän se auto vasta liikkuukin.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Re: "Keskisen rohkeat kuvat"

Viestin lähetti The Johtaja
...niin milloinkahan törmäämme tekstiin "Keskisen rohkeat kuvat".

Eiköhän Keskinen järjestä Tuurissa pian "Miljoonakilkin".

Muuten olen sitä mieltä, että naisen niin vaatiessa myös salarakastamisen on kuuluttava herrasmiehen repertuaariin, mutta tästä salarakastamisesta jälkeenpäin muistuttaminen - puhumattakaan ulkopuolisille huutelemisesta - on aina mautonta.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Olematta mitenkää itserakas, minä olen itseni salarakas, vaikka esimerkiksi Tarja Halonen vaikuttaa mielenkiintoiselta rakkauden kohteelta - tai sitten ei.

Miksikö olen itseni salarakas? Yleensä tulee tumputettua oikealla, mutta joskus petän itseäni (oikeaa kättä) tumputtamalla vasemmalla. Näin sitä tulee salarakasteltua vasemmalla ja oikea käsi ei tiedä mitään. Vai tietääkö sittenkin? Ajellessani tuossa joskus autolla oikea käteni yritti tehdä äkkiliikkeen ratissa. Yrittikö mustasukkainen oikea käsi kostaa minulle? Mene ja ehkä tiedä.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Minun salarakkaani on Tunkki ja Tunkki on minun salarakkaani.
Sen lisäksi Tunkin salarakas olen minä.

Tämä on sinänsä noloa myöntää, koska nyt Sistis huomaa olevansa ns. kolmas nainen tässä pittoreskissa kuuden naisen runkkuringissä.

Ei voi mitään, joskus vaan asiat kehittyvät näin...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Predator
Tämä on sinänsä noloa myöntää, koska nyt Sistis huomaa olevansa ns. kolmas nainen tässä pittoreskissa kuuden naisen runkkuringissä.

Kieltämättä nyt kyllä huolestuttaa.

Minä voin nimittäin kertoa ensi kokemuksestani Tunkin kanssa. Se tapahtui joskus, kun olin 17-18 -vuotias. Itseasiassa siinä oli silloinkin kolmas hahmo mukana, tai oikeastaan neljäskin. Neljäs oli isäni, joka pakotti minut opettelemaan leikkejä Tunkin kanssa. Alusta, jossa leikimme, oli märkä ja kylmähkö pihamaa lapsuudenkodissani.

Otin Tunkin hellään otteeseeni ja aloin etsimään sopivaa asentoa. Kolmas hahmo tässä leikissämme oli melkoinen riemurasia, joka painoi lukemattomia kiloja. Noh aikani nylkytettyäni Tunkin kanssa, tuo riemurasia nousi ylös. Siinä jonkin aikaa aherrettiin, kunnes kumit täytyi ottaa pois. Sitten meikäläinen väsähti, ja isäni tuli jatkamaan hommat loppuun.

Toinen kokemus Tunkista tapahtui pari vuotta myöhemmin. Tällä kertaa isäni oli niin ikään mukana. Tosin tuo edellä mainittu riemurasia ei. Leikkipaikallamme meillä oli vanha leikkimökki, jonka perustukset olivat uhkaavasti pettämässä. Tunkki-parka sijoitettiin tämän leikkimökin syleilyyn. Hän joutuikin käsittelyssämme kovaan rääkkiin, mutta taisi nauttia kovastikin toiminnasta, koska purskautti suoraan silmilleni voitelurasvan hajuiset mällit...

Tunkki, mihin joutuisimmekaan ilman sitä.

Et kai Preda pahastunut, että kutsuin sinua vanhaksi leikkimökiksi? Sillä se sinä arvatenkin olet, muutakaan yhteyttä en juuri nyt keksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös