Kenen pitäis jatkaa matkaa, kuka taas kasvamaan korkoa jonnekin muualle

• 2 684
  • 34

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Miksi sieltä Mestiksestä pitäisi ottaa uutta arpaa? Monensia me sit oltaisiin, jos olis yks Mestis-ukko lisää? Sekoittaa vaan koppia, kun ovi käy sisään ja ulos.
Koska uskon, että sieltä löytyisi pelaaja, joka on Granbergia parempi pitkässä juoksussa.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Taisi olla vain pakkiketju tämä?

Pikemminkin toinen Granberg-ketju.
Ketjun otsikko: Kenen pitäisi jatkaa matkaa, kuka taas kasvamaan korkoa jonnekin muualla?

Keskustelun aihe: pitäisikö Granbergin jatkaa IFK:ssa, vai pitäisikö hänestä luopua?

Lopputulos: väärin keskusteltu.

Kertokaa toki, kuinka monta ketjun aiheeseen liittyvää viestiä tähän ketjuun saa laittaa tietystä pelaajasta ja tietyn pelipaikan pelaajasta, niin osaamme keskustella jatkossa oikein.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Ketjun otsikko: Kenen pitäisi jatkaa matkaa, kuka taas kasvamaan korkoa jonnekin muualla?

Keskustelun aihe: pitäisikö Granbergin jatkaa IFK:ssa, vai pitäisikö hänestä luopua?

Lopputulos: väärin keskusteltu.

Kertokaa toki, kuinka monta ketjun aiheeseen liittyvää viestiä tähän ketjuun saa laittaa tietystä pelaajasta ja tietyn pelipaikan pelaajasta, niin osaamme keskustella jatkossa oikein.
En kerro, ihmettelin vain, kun tuli kirjoituksia pelkästään pakeista.
Minä luopuisin Åstenista, Miehosta, Hartikaisesta, Jasusta ja ehkä jopa Seppälästä, Mäkiahosta ja Komarovista, jos saisimme jalkavampia/taitavampia tilalle.
Mutta tämä on utopiaa ja toiveajattelua sekä vanhojen aikojen kaipuuta. Ennen tänne Suomeen saatiin erinomaisia ulkomaalaisia. Tuo 16 joukkueen liiga ja heikko Mestis + älyttömän kokoinen U20-sarja ym asiat tuhoavat meidän jääkiekon tason.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Minä luopuisin Åstenista, Miehosta, Hartikaisesta, Jasusta ja ehkä jopa Seppälästä, Mäkiahosta ja Komarovista, jos saisimme jalkavampia/taitavampia tilalle.
Sama, kun kysyisin tämän viestin perusteella, että onko tämä vain hyökkääjiä käsittelevä ketju.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta tämä on utopiaa ja toiveajattelua sekä vanhojen aikojen kaipuuta. Ennen tänne Suomeen saatiin erinomaisia ulkomaalaisia. Tuo 16 joukkueen liiga ja heikko Mestis + älyttömän kokoinen U20-sarja ym asiat tuhoavat meidän jääkiekon tason.
Tämän kauden Komarovin tilalle saisi olla kyllä jo todella kovan tason vahvistus.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Luopuisin ensi kautta ajatellen ainakin Knotista, Raskista, Åstenista, Miehosta, Jasusta ja Mannisesta. Komarov ja Melart vähän siinä ja siinä, oikein roolitettuina maltillisilla sopimuksilla jatkoon. En myöskään pahastuisi, jos Lindbohm käyttäisi ulkomaanoptionsa.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Sama, kun kysyisin tämän viestin perusteella, että onko tämä vain hyökkääjiä käsittelevä ketju.
Sama sinun mielestä. Minä vain ihmettelin, että onko hyökkääjistä ollenkaan kenelläkään mielipiteitä, sillä 24 ensimmäisten viestien joukossa oli vain minun 2, joissa ei kirjoitettu pelkästään pakeista. Ei siksi ihan sama mielestäni. Mutta pidä omat mielipiteesi vain - niin myös minä.

Xenon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Minäpä kannan myös korteni kekoon.
1. Manninen. Ei liene kaipaa juuri perusteluja
2. Granberg. Häntä voi katsella sen kuukauden koeajan, mutta näillä näytöillä voi jatkaa matkaa. Annetaan vielä pienen pienet mahkut.
3. Hartikainen. Ainaki toistaiseksi näytöt on kovin köykäiset
4. Åsten. Liike on kyllä liisteriä, mutta pakko myöntää että asenne on aika helkkarin hyvä. Paha sanoa.
5. Seppälä. Jotenki se ei vaan oikein lähde
6. Karjalainen ja Piironen kasvamaan korkoa junnuihin. Välillä voi käydä paikkaamassa, jos on pula ukoista.
7. Lundell. Luistelutreeniä..ja PALJON. Liike on aivan karmealla tasolla.
8. Jasu. Sopparin vois purkaa. Pitkään pois ja pakko myöntää että jäi kyllä sellanen kuva ettei oo ihan Hifk:in näköinen ukko

Mun mielestä Mieho toimii nelssonissa ihan suht ok.

Onhan se toki totta ettei esim Iiro Pakarisia ole liigassa kovin montaa. Tää mies on aivan uskomaton. Hänet voi laittaa kentälle aivan missä tahansa tilanteessa(ei maalivahti). Hänen kokonaisvaltainen pelaaminen on eroottisella tasolla ja pelaa kovemmalla tasolla ku moneen vuoteen. 9,5/10.
Tykkään todella paljon!

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäpä kannan myös korteni kekoon.
1. Manninen. Ei liene kaipaa juuri perusteluja
2. Granberg. Häntä voi katsella sen kuukauden koeajan, mutta näillä näytöillä voi jatkaa matkaa. Annetaan vielä pienen pienet mahkut.
3. Hartikainen. Ainaki toistaiseksi näytöt on kovin köykäiset
4. Åsten. Liike on kyllä liisteriä, mutta pakko myöntää että asenne on aika helkkarin hyvä. Paha sanoa.
5. Seppälä. Jotenki se ei vaan oikein lähde
6. Karjalainen ja Piironen kasvamaan korkoa junnuihin. Välillä voi käydä paikkaamassa, jos on pula ukoista.
7. Lundell. Luistelutreeniä..ja PALJON. Liike on aivan karmealla tasolla.
8. Jasu. Sopparin vois purkaa. Pitkään pois ja pakko myöntää että jäi kyllä sellanen kuva ettei oo ihan Hifk:in näköinen ukko

Mun mielestä Mieho toimii nelssonissa ihan suht ok.

Onhan se toki totta ettei esim Iiro Pakarisia ole liigassa kovin montaa. Tää mies on aivan uskomaton. Hänet voi laittaa kentälle aivan missä tahansa tilanteessa(ei maalivahti). Hänen kokonaisvaltainen pelaaminen on eroottisella tasolla ja pelaa kovemmalla tasolla ku moneen vuoteen. 9,5/10.
Tykkään todella paljon!

Pakko sanoa tähän, että oon hyvin samaa mieltä kanssasi, vaikka tosin Granbergin voisin pitää vielä ainakin koeajan verran ja katsoa sitten mikä on tilanne pakkien suhteen. Lundellin pitäisi vaan saada sitä luistelutreeniä paljon, niin sitten näkisi paremmin mikä on miehen taso ja kunto. Seppälää ja Jasua voisi vielä katsoa, kunhan nyt saisi vaan Jasun ensin kuntoon ja mikä on hyökkääjärotaatio, että onko Seppälälle miten paikkaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy