Kenen pitäis jatkaa matkaa, kuka taas kasvamaan korkoa jonnekin muualle

• 2 684
  • 34

Xenon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Siinäpä se kysymys tulikin. Nimetkää pelaajia, joiden kans soppari pitäis purkaa ja laittaa kaveri jatkamaan matkaa? Ja kuka taas olis sellainen, että soppari pysyis, mutta jonnekin lainaksi tai sitten esim.
A-junnuhin?
Ei oteta tässä sitä nyt huomioon että, ketä tilalle. Eli ihan vaan hypoteesina, että kenen ei pitäis joukkueeseen kuulua ja nimenomaan tällähetkellä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Ja meillä on omasta takaa Luhanka, kun tulee takas loukista. Ajaa mun mielestä saman asian kuin Granberg pienellä gooni lisällä
Meni itselläni ainakin vähän ohitse, hajosiko Einarilla rystyset tms kun teki sitä duunia mitä pitääkin?

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Miksi olisit heivaamassa Granbergia ulos? Kaveri on kuitenkin pelannut ihan hyvin, korvaavaa pelaaja olisi varmastikin runsaasti kalliimpi eikä välttämättä parempi.
Koska hänen edellään on vähintään seitsemän puolustajaa, eli Martin, Sund, Melart, Luhanka, Kiviharju, Nykyri ja Knot. Mannisen kanssa siinä ja siinä. Jos kaverin taso on 8.-9. pakki, niin miksi tehtäisiin sopimusta? Mieluummin ne minuutit Nykyrille ja siirtorajalla / verorajalla Granbergia varmempi kortti tuomaan laajuutta. Toistaiseksi Granberg ei ole osoittanut tasan yhtään mitään, miksi ansaitsisi 1+1 diilin IFK:n kanssa - edes loukkaantumissumassa.

Ei me Kakkoselle tai Koskelallekaan tehty 1+1 diiliä, vaikka ihan mukiinmenevästi paikkasivatkin pahinta sumaa.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Nykyri pelaa jo, mutta kyllä mä tän kaverin laitan Mannisen edelle.
Peliaikakeskiarvot:
Manninen: 14:21
Granberg: 11:51
Nykyri: 7:45

Näinkö homma toimii hyvin? Mielestäni Nykyri ansaitsisi tuon 14 minuuttia, Manninen 10 minuuttia ja Jalasti / Mestis-laina 7-8 minuuttia. En näe Granbergille mitään käyttöä tässä(kään) tilanteessa, vaikka ihan sympaattinen hahmo onkin.

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Peliaikakeskiarvot:

Näinkö homma toimii hyvin? Mielestäni Nykyri ansaitsisi tuon 14 minuuttia, Manninen 10 minuuttia ja Jalasti / Mestis-laina 7-8 minuuttia. En näe Granbergille mitään käyttöä tässä(kään) tilanteessa, vaikka ihan sympaattinen hahmo onkin.

En mä nyt vielä tota Granbergia pois lähettäisi, sillä tämän joukkueen historiaa ja varsinkin tuuria tuntien, niin silloin siellä varsinkin tulisi heti niitä loukkaantumisia näille koville nimille, jos sieltä Granberg tai ketä tahansa muita tällaisia "turhia" nimiä alettaisiin pois lähettää.

Mutta siinä oon kyllä ihan samaa mieltä, että noi mainitsemasi peliajat pitäisi kääntää juurikin päinvastoin, että Nykyri saisi sen 14 minuuttia ja Manninen sen vajaa 8 minuuttia.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska hänen edellään on vähintään seitsemän puolustajaa, eli Martin, Sund, Melart, Luhanka, Kiviharju, Nykyri ja Knot. Mannisen kanssa siinä ja siinä. Jos kaverin taso on 8.-9. pakki, niin miksi tehtäisiin sopimusta? Mieluummin ne minuutit Nykyrille ja siirtorajalla / verorajalla Granbergia varmempi kortti tuomaan laajuutta. Toistaiseksi Granberg ei ole osoittanut tasan yhtään mitään, miksi ansaitsisi 1+1 diilin IFK:n kanssa - edes loukkaantumissumassa.

Ei me Kakkoselle tai Koskelallekaan tehty 1+1 diiliä, vaikka ihan mukiinmenevästi paikkasivatkin pahinta sumaa.

Meinasitko, että pelataan seuraavan kerran vasta tammikuussa, kun Sund on takasin?, Luhanka myös jouluun asti loukkissa. Tässä meillä on nyt Nykyri mukaan lukien sitten kuusi pakkia pelaavassa kokoonpanossa. Mannisen kanssa ei mielestäni ole siinä ja siinä vaan ihan aidosti pelaa paremmin.

Miksi ihmeessä me haettaisiin mestiksestä joku toinen arpa paikkaamaan, kun tämä vaikuttaa toimivan nyt ihan hyvin? Toki ei Granberg mikään Sundin tasoinen pelaaja ole, mutta kyllä hän helposti Luhangan tai Mannisen tasolle pääsee ja ohikin.

Tämän lisäksi pitäisi enemmän kuin todennäköisenä, että loukkeja tulee vielä lisää ennen siirtorajaa jolloin tarve kasvaa entisestään.

Peliaikakeskiarvot:

Nykyri ansaitsee 14 minuuttia siitä olen samaa mieltä.

Mutta, että Manninen 10 minuuttia ennen Granbergia?. En nyt yhtään ymmärrä, että miksi valitsisit Mannisen ennen Granbergia, Manninen pelaa tällä hetkellä ihan merkittävästi heikommin. Oletan, että vaakakupissasi painaa nyt Mannisen liiga status peliesityksiä enemmän

Jalasti on täysin katsomaton kortti.

Ja edelleen, miksi me otettaisiin Mestiksestä joku kokeilemaan, kun valmiinakin olisi vähintään riittävän tason ukko, joka on olettavasti myös erittäin edullinen?

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
En mä nyt vielä tota Granbergia pois lähettäisi, sillä tämän joukkueen historiaa ja varsinkin tuuria tuntien, niin silloin siellä varsinkin tulisi heti niitä loukkaantumisia näille koville nimille, jos sieltä Granberg tai ketä tahansa muita tällaisia "turhia" nimiä alettaisiin pois lähettää.

Mutta siinä oon kyllä ihan samaa mieltä, että noi mainitsemasi peliajat pitäisi kääntää juurikin päinvastoin, että Nykyri saisi sen 14 minuuttia ja Manninen sen vajaa 8 minuuttia.
No ei sitä tarvitse ennen koeajan loppua pois lähettää, sitten toki täytyy. Ei ole esittänyt mitään mihin kannattaisi 1+1 vuodeksi rahaa sitoa.

On joo pystynyt pyörimään tuolla mukana ihan ok mutta moni tuntuu unohtavan että on ehkä joku 9. pakki hierarkiassa. Ei se Luhangan saikku niin katastrofaalinen ole että kannattaa toinen”ysipakki”ottaa kahden vuoden lapulla sitä paikkaamaan. Ehkä jollain joulukuun loppuun ulottuvalla mutta ei tuolla 1+1:llä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

El Tito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, IFK
Peliaikakeskiarvot:

Ilves pelissä peliajat:
Granberg 9:58
Manninen 13:54
Nykyri 15:36

Oikeaan suuntaan ollaan siis menossa ja valmennus ihan ajantasalla. Tosin lisääntyneen peliajan myötä Nykyrillekkin tuli pari lapsusta.

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Meinasitko, että pelataan seuraavan kerran vasta tammikuussa, kun Sund on takasin?, Luhanka myös jouluun asti loukkissa. Tässä meillä on nyt Nykyri mukaan lukien sitten kuusi pakkia pelaavassa kokoonpanossa. Mannisen kanssa ei mielestäni ole siinä ja siinä vaan ihan aidosti pelaa paremmin.
Meillä on tällä hetkellä kaksi pakkia, jotka eivät ole liigatason pelaajia: Manninen ja Granberg. Mielestäni se ei ole syy antaa Granbergille jatkoa, että saadaan pakisto kasaan. Edelleen, olen melko varma siitä, että Mestiksestä löytyisi vähintään Granbergin tasoinen paikkaaja.

Purkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meillä on tällä hetkellä kaksi pakkia, jotka eivät ole liigatason pelaajia: Manninen ja Granberg. Mielestäni se ei ole syy antaa Granbergille jatkoa, että saadaan pakisto kasaan. Edelleen, olen melko varma siitä, että Mestiksestä löytyisi vähintään Granbergin tasoinen paikkaaja.
Mä olen erimieltä tästä kyllä. Granberg on esiintynyt ihan liigapakin ottein, varsinkin viime viikolla.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK

Miksi sieltä Mestiksestä pitäisi ottaa uutta arpaa? Monensia me sit oltaisiin, jos olis yks Mestis-ukko lisää? Sekoittaa vaan koppia, kun ovi käy sisään ja ulos.

Eihän nyt tarvitse potkia yhtään jäbää ulos, kun homma kerran toimii ja ollaan pelattu hyvin.

Jos Sundin paikkaaja tulis tarjolle, jota oikeasti tarvitaan eikä mitään Mestis-arpaa, niin sitten varmaan pistetään myös joku pakki pihalle sen tieltä ja silloin ekana varmaan lähtee Manninen, koska on peliaikaansa nähden oletettavasti kallis. Manniselle kyllä varmaan silti löytyis ottajia sen kokemuksen takia.

Mutta sekin voi olla vaan klesana ja pääsee kohta pelikuntoon ja jos näin on ja on tyytyväinen 8. pakin rooliin, niin mikäs siinä pyöriessä jos Sundin paikkaaja mahtuu muuten budjettiin. Granberg on varmaan jengin halvimpia jäbiä, kun HockeyEttanissa tuskin maksetaan yhtään mitään.

El Tito

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, IFK
Joo ei itselle aukea kanssa miksi Granbergin tilalle haettaisiin samantasoista paikkoa Mestiksestä. Jos turbulenssin tielle taas lähdetään niin paikkajan pitäisi olla astetta kovempi.
Itselle hänen jatko käy oikein hyvin, kaikkien terveenä ollessa 8/9 pakki

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Manninen ja tämä uusi ruotsalainen voisivat jatkaa matkaa.

Pitäisin molemmat toistaiseksi, vaikka Manninen onkin vähän hasardi. Muutenkin joukkue on sen verran ohut, ettei oikein ole varaa lähettää pelaajia muualle. Jos nyt jonkun, niin Eliaksen ja Taposen kun Vinni on tervehtynyt. Muttei niin pysyvästi, ettei saada takaisin jos loukkaantumisia tulee. Hyökkääjistäkään ei ole oikein varaa luopua ellei uusia parempia tule ensiksi tilalle.

Viimeksi muokattu:

Stratman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taisi olla vain pakkiketju tämä?

Pikemminkin toinen Granberg-ketju. Näyttää siltä, että miehestä halutaan eroon entisen sarjatason takia. Itse en ole nähnyt riittävästi hänen peliään, että osaisin antaa mitään syväanalyysiä, mutta sen minkä olen nähnyt, niin ei nyt pistänyt silmään mitenkään erityisesti. Liike on isoksi mieheksi mielestäni hyvä.

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Pikemminkin toinen Granberg-ketju. Näyttää siltä, että miehestä halutaan eroon entisen sarjatason takia. Itse en ole nähnyt riittävästi hänen peliään, että osaisin antaa mitään syväanalyysiä, mutta sen minkä olen nähnyt, niin ei nyt pistänyt silmään mitenkään erityisesti. Liike on isoksi mieheksi mielestäni hyvä.
Mielestäni ainakin n. 5 hyökkääjää voisi vaihtaa jalkavampiin/taitavampiin, vaikka niiden ei tarvitse olla mitään kalliita huippuja. Liian harva hyökkäys, jonka menestyminen on 4-5 pelaajan harteilla.
Granberg ei myöskään tuo mitään lisää joukkueeseen. Jalastia en ole nähnyt kuin harkkapeleissä, eikä ollut kovin suuri otanta.

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jos mennään aiheeseen, niin J.Seppälän kehitys on seissy vähän paikallaan ja Jäbän tekis hyvää lähteä maakuntiin hakee isompaa tonttia. Åstenilla varmaan vika kausi menossa, jos Pesosella on yhtään järkeä päässä ja Micke vois etsiä jonkun kivan Italian sarjan, jossa se voi golffaa samalla koko kauden. Jalasti on lupaava junnu, niin saisko sen lainalle johonkin muuhun liiga-jengiin? Hartikainen saa varmaan tän kauden näyttää ja jatkaa sit matkaa, jos ei vakuuta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy