Eikun ihan yleisesti halusin herätellä keskustelua, jos nousee niin mikä numero.Eipäs lainailla noin vanhoja mietteitä, kun olen myöhemmissä viesteissä jo ollut valmis tarkistamaan kantaani.
Eikun ihan yleisesti halusin herätellä keskustelua, jos nousee niin mikä numero.Eipäs lainailla noin vanhoja mietteitä, kun olen myöhemmissä viesteissä jo ollut valmis tarkistamaan kantaani.
Eikun ihan yleisesti halusin herätellä keskustelua, jos nousee niin mikä numero.
Jos nouseekin vain nimi? No tuskin, näyttäis kyllä tyhmältä.
Jos nyt ei kuitenkaan lähdettäis tälle Jokeri-linjalle ja jäädytetä pelinumeroita joita pelaaja ei ole edes seurassa käyttänyt. Oikeasti ei tätä keskustelua käytäs ellei Hjallis olisi joskus jossain kosteassa saunaillassa saanut päähänsä jäädyttää Tikkasen ja Kurrin pelinumeroita. Hjallishan osoitti sillä kun jäädytti #17 Kurille eikä Jokeri-ikonille Timo Turuselle, että ei tajua oman seuransa historiasta ja pelipaitojen jäädyttämisestä yhtään mitään. Joten ei nyt sieltä suunnalta todellakaan ruveta mallia ottamaan!Jos Lehtisen paita jäädytettäisiin, niin mielestäni numeron pitäisi olla 26.
Jos nouseekin vain nimi? No tuskin, näyttäis kyllä tyhmältä.
Jos nyt ei kuitenkaan lähdettäis tälle Jokeri-linjalle ja jäädytetä pelinumeroita joita pelaaja ei ole edes seurassa käyttänyt.
No mites olisi hokkarit naulaan -tyyppinen ratkaisu?
Jos Lehtisen paita nyt päädytään jäädyttämään, niin mielestäni sen paidan pitäisi ehdottomasti olla Kiekko-Espoon paita. Olisi kornia vetää kattoo Blues-logon omaava paita, kun Jere ei Bluesin aikana ole yhtäkään ottelua Espoossa pelannut. Mielestäni se olisi myös osaltaan kunnianosoitus kaikille niille henkilöille, jotka olivat nostamassa Espoolaista kiekkoilua sen nykyiselle tasolle ennen Salonojan ja Bluesin aikaa. Numeron suhteen olen sillä kannalla, että jäädytetään Kiekko-Espoon aikaan käytössä ollut numero.Jerellä ei ole pitkä kiekko-espoolainen peliura, mutta on pesunkestävä omakasvatti. Ja oli suuressa roolissa nostamassa aikoinaan kiekko-espoota liigaan.
Jos Lehtisen paita nyt päädytään jäädyttämään, niin mielestäni sen paidan pitäisi ehdottomasti olla Kiekko-Espoon paita. Olisi kornia vetää kattoo Blues-logon omaava paita, kun Jere ei Bluesin aikana ole yhtäkään ottelua Espoossa pelannut. Mielestäni se olisi myös osaltaan kunnianosoitus kaikille niille henkilöille, jotka olivat nostamassa Espoolaista kiekkoilua sen nykyiselle tasolle ennen Salonojan ja Bluesin aikaa. Numeron suhteen olen sillä kannalla, että jäädytetään Kiekko-Espoon aikaan käytössä ollut numero.
Minä pitäisin tästä. Numeron sijaan jäädytetäänkin nimi.
Miten voit jäädyttää nimen? Bluesissa ei saa enää koskaan pelata ketään kenen nimi on Jere? Vai onko se niin, ettei saa pelata ketään, jonka nimi on Lehtinen? Eiväthän kiekkoilijat nimilleen mitään voi.
Minäkään en innostu Lehtisen paidan jäädyttämisestä..
Näpäytetään Hjallista, sekä Esa Tikkasta ja laitetaan matikylän hallin kattoon #13 Sergei Makarov! Sen peliä oli niin jännä seurata!
Katselin taas videokoosteen karsintaotteluista ja kyllähän sieltä sankareita löytyy. Muitakin kuin Hirvonen. Oli huikea sarja.
Eli eipä jäädytetä vielä kenenkään numeroa. Hirvonen oli jees, vaikkakin rimaa hipoen. Odotellaan sitä todellista Messiasta. Eaves olisi voinut olla sellainen, jos olisi tullut mestaruus ja jos olisi jatkanut Bluesissa edes "fysiikkavalmentajana".
Parhaillaan katossa killuu ainoastaan Hirvosen paita, ja se huvittaa kyllä allekirjoittanutta suuresti. Kiekko-Espoon/Bluesin sm-liigataipaleelle on mahtunut muistelemisenkin arvoisia pelaajia, mutta mielestäni Hirvonen ei ollut sellainen. - Pidin kaverista kyllä kovasti. Peräänantamaton heppu ja taistelija. Mutta milloinkaan en pitänyt häntä mitenkään erityisen hyvänä pelaajana. Taisi pelata lähes aina, joko 3. tai 4.kentässä... Ja nyt hänen paitansa on ainoa joka roikkuu katossa.. Näillä seurauskollisuus valintakriteereillä seuraavat paidat katossa ovat Jere Sallinen ja Pentti Nöyränen.