Kenen kiekkoilijan syntymäpäivä osuu kohdallesi?

  • 19 178
  • 197

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Joitain NHL-pelaajia mutta ehkä kuitenkin tärkeimpänä Topi Riutta, UJK!!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Varmaan enemmänkin löytyy, mutta ainakin Jani (Nikko), Dynamo (Honkavaara) ja M. Modano (syntynyt olen siis 7.6).
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Nopeesti katsottuna ainakin Lasse Kukkonen.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Mistä ihmestä tällaisen saisi tietoon? 5.5. olen syntynyt.
 

Wolves

Jäsen
En paljon parempaa kaveria synttäreille voisi saada. Oman joukkueen pitkäaikainen kapteeni Ville Koho.

E:

Jaroslav Modry
Robert Kron
Janne Seva
Ville Koho
Minä

Kaikki syntyneet 27. helmikuuta.

Kappas, lisätään yksi nimi lisää listaan :)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
30.8.

Vladimir Malakhov ja taustavaikuttajista - sokerina pohjalla - Petteri Sihvonen.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Muistaakseni Olli Jokinen on tasan kymmenen ja Niklas Hagman yhdeksän vuotta minua vanhempia. Erityisen ylpeä olen silti siitä, että Walt Disney syntyi tasan 87 vuotta ennen allekirjoittanutta. Hän ei kuitenkaan ollut käsittääkseni kiekkoilija.
 

Ralph

Jäsen
Tony Virta on kovin meistä 28. kesäkuuta syntyneistä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Tulee kolme helvetin kovaa maalintekijää heti ensimmäisenä mieleen 29.3 syntyneistä. Kai Nurminen, Teemu Pukki ja Mr. Lampinen.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ray Bourque, Rob Niedermayer ja Terry Sawchuk kovimpina niminä, päivänä siis 28.12.

Suomalaisista Pentti Hiiros ja IFK:n Miihkali Teppo, jolla on täsmälleen sama syntymäpäivä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Katsomatta tiedän, että 29.4 on syntynyt vain kaksi oikeasti kuuluisaa kiekkoilijaa: Niko Kapanen ja Jonathan Toews. Muutoin voi sitten lähinnä mainita, että Ilveksen pakki Miro Hovinen on myös syntynyt tuolloin

Bonuksena mainittakoon "team staff" osastolta, että Detroitin pitkäaikainen päävalmentaja Mike Babcock on niinikään syntynyt 29.4
 

Maigeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK❤️ The Habs, Everton FC, Joe Finley
Montreal Canadienssissa pelaava pakki P.K. Subban on syntynyt samana päivänä kuin mä eli 13.5. Lisäksi samana päivä nä ovat syntyneet St. Louis Bluesin molari Jaroslav Halak, New Jersey Devilssin sentteri Travis Zajac, Florida Pantherssin oikea laituri Kris Versteeg.

Mutta jos tästä asiasta poikkeaisin pelaajien kuolemiin niin Derek Boogaard on kuollut juuri 13.5.
 
Viimeksi muokattu:

Feiksei

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Hoki Klupi Hyvinkää
Antero Niittymäki ja Martin St. Louis. Muista historian suurmiehistä mainittakoon Paul McCartney, Tapio Hämäläinen (vuorineuvos Tuura) ja Édouard Daladier.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pari nimeä kehtaa mainita: Drew Doughty, Darrin Shannon ja Red Berenson jotka ovat syntyneet 8.12.
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Muutama mainitsemisen arvoinen lisäkseni:

- Keith Tkachuk
- Jeff Beukeboom
- Veli-Pekka Ketola
- Teemu Lassila

Ei ketään merkittäviä samana vuonna. Päivämäärä on 28.3.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jaroslav Otevrel. Hieno homma.
 

Japi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh, Jokerit, Saipa, Jokipojat, Titaanit
Kaikenlaista kysellään. Nyt kaikki saavat vastata siihen, kenen kiekkoilijan tai kiekkovaikuttajan syntymäpäivä osuu kohdalle. Syntymävuoden ei tarvitse täsmätä.

Ryhtymättä sen suurempiin tutkimuksiin olen todennut, että samana päivänä 26.8. syntymäpäiväänsä kanssani viettää Hyvinkään Ahmojen kapteeni, luottopuolustaja Olli Korkeavuori. :)

Post scriptum. Mikäli aiheesta on aiemmin ollut ketju, huomauttakaa minua. Kiitän. Jatkakaa.

Mulla on sama syntymäpäivä 21.11 kuin KAIKKEIN SUURIMMALLA jääkiekkovaikuttajalla Kalervo Kummolalla. Tosin joitakin vuosikymmeniä myöhemmin (Kale 21.11.1945)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös