Kenen kiekkoilijan syntymäpäivä osuu kohdallesi?

  • 19 178
  • 197

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
13.1

mm.

Sergei Brylin

Nikolai Khabibulin

Tommi Turunen

Teemu Virkkunen

Vladimir Machulda

Juhani Wahlsten
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Re: 13.1

Viestin lähetti Janos
mm.

Sergei Brylin

Nikolai Khabibulin

Tommi Turunen

Teemu Virkkunen

Vladimir Machulda

Juhani Wahlsten

Kas kummaa unohdit Aigarsin ja TElomon...onneksi olkoon...
 
Moniahan näitä löytyi, mutta edes vähän tunnetuimmista Henrik Juntunen (tämä kärrrrpppeluri) sekä Patrik Juhlin. Ainoa ex-tapparalainen oli Ulf Sandström, josta itselläni ei ole minkäänlaista muistikuvaa. Haussa auttoivat eurohockey.net sekä Axen tapparalaisista kasaama syntymäpäivälista.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
9.11.

Eurohockeystä löysin mm. nämä:

Tuukka Lähde
Antti Bruun
Jaroslav Bednar

NHL-pelaajat ovatkin sitten asia erikseen. Mutta aika harvat tähdet taitavat olla loppuvuodesta syntyneitä.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
28.9

Eurohockeystä ei kyllä oikeastaan tunnettuja pelaajia kuin Brian Rafalski. Ex-Hifk pakki, ja pelaa nykyäänkin yhdessä mun lempijoukkueessa.Formuloiden puolelta sinä päivänä on syntyny Mika Häkkinen.
 

Korak

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal, ÄTPPOMK, Rikollislauma
15 th of February, mm. Jaromir Jagr


edit: mutta voin rauhoitella teitä, en ole Jaromir, ihan oikeasti, en ole;)
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Samantien sitten kaikki eurohockey.netin tuntemat 16.5 syntyneet. Itse olen kuullut vain Calle Steenistä (???) ja Vesa Myllyahosta (eikös hän Sportissa vaikuta nykyään?). Näitä nyt kukaan lue, mutta jos kiinnostaa niin it's up to you...Ihme kyllä, kukaan ei ole syntynyt samana vuonna kuin minä...

Daniel Englund (1977), Calle Steen (1980), Patrik Andersson (1970), Örjan Kauma (1972), Steve Allman (1968), Mikael Forsblom (1978), Mikael Backlund (1968), Patrik Johnzon (1969), Åke Ericson (1913), Mats Åhlberg (1947), Ulf Nilsson (1959), Christian Styf (1968), Johan Holm (1982), Pär Åkeström (1982), André Forsgren (1983), Kristoffer Nord (1978), Tim Rivest (1978), Henrik Oxholm (1969), Witold Magiera (1974), Aleksandr Zhmaev (1977), Alexei Emelyanov (1967), Dmitri Krivorutsky (1982), Maksim Yakovlev (1979), Vyacheslav Sidorov (1975), Matthias Prantner (1973), Andreas Unterhofer (1972), Scott Beattie (1968), Alessandro Galli (1974), Giuseppe Ricci (1972), Olivier Baills (1969), David Opacko (1970), Mika Rautakallio (1973), Vesa Myllyaho (1976), Teppo Heikkilä (1978), Harri Kuni (1974), Marko Summanen (1967), Kimmo Oikarinen (1978), Timo Rokkanen (1974), Hans Andersson (1964), Arto Linnala (1980), Otto Pyykkö (1974), Timo Harjunen (1934), Ismo Siren (1980), Olli Mitro (1976), Ari Hakkarainen (1973), Kalle Sarkki (1976), Seppo Lindström (1941), Joni Kaasalainen (1981), Tuomas Immonen (1983), Sami Laine (1973), Antti Honkanen (1985), Frantisek Mrazek (1979), David Ficenec (1978), Manfred Schnidrig (1978), Pascal Stoller (1972), Willem van de Kraak (1964), Beat Gerber (1982), Jakub Grof (1981), Wade Bartley (1970), Thomas Walser (1982), Karol Sloboda (1983), Michael Evans (1972), Torben Godenschwegen (1978), Jason Hall (1966), Daniel Reja (1976), Erich Weishaupt (1952), Jeff Da Costa (1976), Kayle Short (1973), Paul Constantin (1968), Martin Belhar (1979), Erik Blatnik (1979)
 

petra

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,kannatusta myös bluesille ja thrasherssille
oon syntyny 14.7
samana päivä (eri vuonna) on syntyny Joonas Jääskeläinen ja
AIK:n Niklas Anger
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
7.4.

No niin:

Pauli Levokari ;)
Mattias Öhrling (samana vuonnakin, pakko mainita, kuka se on?:D )
Teemu Sillanpää
Markus Kankaanperä
Mike Koiranen :p
Erich Goldmann

Eli poimin vaan nimiä, kaikki ei välttämättä tunnettuja, mutta löytyi sieltä sentään Pauli ja Markus :)
 

Pihvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, ÄTPPOMK, Everton FC, Canucks
Todellisia Maailmantähtiä on sattunut syntymään 20.5!! Muutama makupala:

-Jedrzej Kasperczyk
-Josef (Beppi) Eckmair
-Jesse Raekelboom
-Antti Miettinen
-Gwenael Desdouets
-Vesa Toskala

Muut kuulostavat ihan pelimiehiltä, mutta noi "Miettinen" ja "Toskala" ovat varmaan saaneet nimensä säälistä tonne listoille.. Toi Kasperczyk on ainakin todella lupaava junnu, vähän kuin se Raipe (who?) josta kovasti kohistaan siellä Tampereen suunnalla.
 

Musta87

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikäläisen lisäksi siis mm:
Denis Shvidki
Jarno Peltonen
Harri Tuohimaa
Jose Charbonneau
Dominic Lavoie
ja luonnollisesti Romanian lahja maailman kiekkofanaatikoille: Istvan Gyorgi

Näistä Shvidki on syntynyt samana vuonna, mutta tuskin on poika meikun kanssa käynyt TYKS:n hoitajia piinaamassa...
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Pakit ja veskari vielä

Viestin lähetti Ghost
Ja kokonainen ketju kiekkomiehiä:

Viitakoski - Sundin - Ylönen

Maalivahdiksi löytyi Niklas Bäckström ja puolustukseen Zdenek Kutlak ja Roman Zolotov.

Pistääkö joku paremmaksi jos katsotaan vain nykypelaajia?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
26.11 - Martti Jarkko, Jan Lundell ja minä!
 

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Kiekosta en tiedä ketkä on syntynyt samaan päivänä kun mä

Mutta jalkapallossa ainakin Steve McManaman ja Nick Barmby
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Jaroslav Modry
Robert Kron
Janne Seva
Ville Koho
Minä

Kaikki syntyneet 27. helmikuuta.
 

Uraani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
21.09

- Matti Hagman :cool:
- Eemeli Laiho (tiedä kuka on, mutta oikein sama vuosikin!)

EDIT: paljon muitakin, mutten muita tunnistanut.
 
Viimeksi muokattu:

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
11.5. on syntynyt muistaakseni ainakin KooKoossakin pelannut Tommi Vali, Jani Hassinen ja lätkäkorteista bongattu Per Djoos.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minun kentälliseni:
Jarmo Kekäläinen- Antti Miettinen - Teemu Selänne
Teppo Numminen - Håkan Loob (Hyökkääjä, mutta pakit on TOSI vähissä :))
vilpertti (Kuten maalivahditkin, joten minä sitten sinne Tepon taakse suojaan...)
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minäkin kerään sitten koko kentällisen:

Ladies and Gentlemen! Moto proudly presents: The 5th of April All-Star Team


Kautta aikain:
Lasse Kiili
Jarmo Kuusisto - Roger Åkerström
Arto Kulmala - Olli Ahonen - Radoslav Kropac

Aktiivit:
Michael Senderovitz (Kaikki lätkää seuraavat tietysti tuntevat tämän Tanskan pääsarjakassarin)
Sergei Klimentiev (Tuttu mies toki tämäkin, farmijyrä ja Ukrainan maajoukkuepelaaja...) - Roger Åkerström
Stefan Nilsson - Olli Ahonen - Radoslav Kropac

Kulmala taitaa jossain Luxemburgin nelosdivarissa vielä pelailla, mutta laitetaan vähän vaihtelua peliin.


Nämä oli siis eurohockey.netin tiedoista otettu. Ehkä NHL:ssä olisi kovempiakin kavereita, mutta en tiedä mistä niitä pystyisi helposti etsimään ja toisaalta joukkueellamme ei ole varaa palkata heitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös