Kenen joukoissa seisot ja miksi?

  • 2 519
  • 41

Ketä kannatat finaaleissa ja miksi (ei siis ketä veikkaat)?

  • Kannatan Coloradoa, mutta vain koska siellä pelaa suomalainen Ville Nieminen. Kannatan aina suomalai

    Ääniä: 2 2,4%
  • Kannatan Devilsiä, koska Coloradossa pelaa se ärsyttävä Nieminen.

    Ääniä: 1 1,2%
  • Kannatan Coloradoa enimmäkseen Ville Niemisen takia. On siellä kyllä muitakin hyviä.

    Ääniä: 13 15,5%
  • Kannatan Coloradoa enimmäkseen Ray Bourquen takia. Ja onhan siellä se Nieminenkin.

    Ääniä: 30 35,7%
  • Kannatan suosikkiani Coloradoa. Pelaajien kansallisuuksilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

    Ääniä: 11 13,1%
  • Kannatan suosikkiani Devilsiä. Pelaajien kansallisuuksilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

    Ääniä: 16 19,0%
  • Puntit menisivät vaakakupissa muuten tasan, mutta Ville Nieminen kääntää kantani niukasti Coloradon

    Ääniä: 6 7,1%
  • Aivan sama, kuka voittaa. Mukana on enää vastenmielisiä joukkueita.

    Ääniä: 5 6,0%

  • Äänestäjiä
    84
  • Poll closed .

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ilman muuta Niämisen takia toivon Coloradon voittavan. Ville oli suosikki jo Tapparassa ja olin jo silloin vuonna 97 todella tyytyväinen siihen että Ville sai NHL-sopimuksen. Moni sanoi silloin että Ville ei sielä pärjää eikä tule ikinä pelaamaan NHL:ssä, mutta itse uskoin Villeen kokoajan huolimatta siitä että Coloradolla on niin hyvä hyökkäys. Odotan todella innolla finaaleita ja toivon että Nimo ratkasee 7. finaalin jatkoajalla!
 
Suosikkijoukkue
ILVES
Colorado

Ehdottomasti Cup Coloradolle ihan Bourquen. Lisäksi olisi hienoa nähdä pytty tällä Tampereella, vaikka en V. Niemisen suurimpia ihailijoita olekaan. No onhan Ville tehnyt kovan työn, mutta hän on tapparalaisia ;).

Devilsissäkin pelaa todella hyviä pelaajia, mutta nyt se on Coloradon ja ennen kaikkea Bourquen vuoro.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Huikea finaalisarja tiedossa! Aikaisemmin en ole valvonut öitä NHL pelien takia mutta nyt jos koskaan kyllä kaikki pelit täytyy katsoa siten kun finaalit alkaa. Hyvin sopiii minulle että Bourgue pääsee unelmaansa ja sitten kesän aikana Nimo esittelee pystiä täällä Tampereella!
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Devilsejä, koska se on NHL:n kakkossuosikkini. Ei se kannu tekis kyllä pahaa Niemisellekään. :)
 

reddevill

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
New Jersey

Oma kannatus perustuu siihen, kun aikoinaan joku Brodeur tulokkaana valtasi paikan ykkösveskana. Tietysti olin jo seuraillut "sivusilmällä" pari vuotta tätä joukkuetta, kun entisestä suosikki porukasta, Edmonttonista, oli pikkuhiljaa hohto hävinnyt suomalaisten lähdettyä 90- luvun alussa.
Tietysti Jerseyn huippu pakit, Stevens ja Niedermaier, ovat olleet suosikkeja jo silloin, kun tuli tota lätkää vähän harrastettua.
Lopuksi voisinkin mainita, että 2001 hokia pelatessa ei tarvitse paljoa miettiä minkä porukan valitsee.;)
 

Heretic

Jäsen
Suosikkijoukkue
1948
Devilsille liputetaan!

Yksinkertaisesti, koska joukkueessa pelaavat Elias, Sykora, Arnott, Rafalski, Stevens, Niedermayer, Brodeur... A-line hallitsee!

Lisäsympatiaa irtoaa Pingviinien palauttamisesta maan pinnalle (extra-credits to Bobby Holik). ;)

Odotan vesi kielellä huikeita finaaleja... ja valitettavana sivuvaikutuksena työmaalla tallustavaa zombien oloista allekirjoittanutta verestävine silmineen ja tummine silmäpusseineen...
 

ipaz

Jäsen
Colorado

Suurin syy on tietenkin "Puolustusministeri" Ray Bourque. Mies joka on pelannut 22-vuotta yhtenä NHL:n parhaimpana puolustajana ansaitsee Cupin enemmän kuin kukaan muu nykypelaaja. Lisäksi Nimon upea nousu farmivuosien jälkeen Avsin eliittiporukkaan olisi mukava palkita Pytyllä. Joe Sakicin upea kausi ja miehen sympaattinen olemus ja herrasmiesmäinen käytös palkittakoon SC:llä.

Toisaalta... Soisin Devilsin voittavan joukkueen uskomattoman hengen ja pelitavan takia. Kertakaikkiaan hieno jääkiekkojoukkue.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: kannatan..

Viestin lähetti Flazor
Coloradoa, koska minua alkaa jo pikkuhiljaa nyppimään tuo Ison Meren takaisten Devils- fanien kuittailu New Yorkin herruudesta.

Mieltävätkö paikalliset todella NJ Devilsin New Yorkilaiseksi jengiksi? Ihmetyttää. Tuntuu vähän samalta, kuin että Helsingin herruudesta taisteltaessa laskettaisiin Blues helsinkiläiseksi.

Ainakin eräs tunnettu New Jerseyläinen taiteilija nimenomaan alleviivaa Jerseyläisyyttään: "Tonight I'm gonna take that ride across the river to the Jersey side...cause down in the shore everything's allright..."

Kenties sikäläiset mattimeikäläiset eivät kuitenkaan ole näin romanttisen nurkkapatrioottisia...itse kylläkin olen. En vahingossakaan sekoittaisi Lauttasaarta Tapiolaan, vaikka hajurakoa ei montaa sataa metriä olekaan.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Kannatan Devilsiä, koska vihaan Avalanchea.
Devils on hyvä joukkue ja toivottavasti hoitaa homman.
Se pelaako jossain joukkueessa Suomalaisia, vai ei, on ainakin itselleni täysin samantekevää. Ei ne mitään maajoukkueita ole.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kannatan Coloradoa tällä kertaa, vaikka olen aikaisemmin ollut Devils-fani. Ray Bourque on riittävä syy, tämä on hänen viimeinen tilaisuutensa stanleyhyn.
 

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
Coloradoa...

..Bourquen ja Niemisen takia.
Kyllähän Bourquen 22-vuotinen (vai kuinka pitkä nyt tarkalleen ottaen onkaan) ura yhteen sormuksen
ja nimeen kannun kylkeen oikeuttaisi. Kruunaisi huikean
uran.

Ja ainahan on mukavaa jos suomalainen menestyy
maailman kentillä, joten Niemisen takia myös.

Parempi / valmiimpihan / nälkäisempihän sen
voittaa.. Jää nähtäväksi.
 
Viimeksi muokattu:

Gren

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ja New Jersey Devils. Ja Liverpool. Mets!
New Jersey

Punainen on väri... korjataan - elämäntapa - joten Devils se pitää olla. Etenkin kun itse asuu samassa osavaltiossa.
Mutta ei täkäläiset kyllä mitään New Yorkin hallitsijoita ole eivätkä taatusti kuulu samaan "organisaatioon". Paikallisvärillä on väliä ja ikiaikainen vihanpito osavaltioiden välillä elää vahvasti. Onhan se tietty hauska katsoa edes yhdessä lajissa rikkaita naapureita alaspäin. :p Vaikka kyllähän me lacrossessa (Princeton) juuri voitettiin Syracuse, NY. Ollaan siis kahdessa lajissa kingejä!
Ja kyllä perstuntuma pääkallopaikalla käynneissä on se, että Ison Omenan ykkösiä ovat Rangersit. Vaikka "saarelaisiahan" ne kaikki on, ellei Bronxia oteta lukuun.
Tosin jääkiekon näkyvys on niin pieni, ettei ole niin väliä onko devils, rangers vai islanders -fani. Tai vaikka sabres...
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Colorado

Nieminen on osa syynä, myös bleik on suosikki.

Vaikka pirut pudottivatkin suosikkini toronton, suurempana syynä on joukkueen tylsä pelityyli mikä vielä tiivistyi näissä peleissä. colorado pelaa jotenkin avoimempaa ja näyttävämpää peliä.
toki nrot:3, 4 ja 25 ovat loistavia mutta ne eivät nj:ta pelasta.
 

jossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Liverpool FC
Coloradoo...

Ihan vaan sen takia, et se on mun suasikkini... Sinänsä ei siis mitkään Niemiset ja Borquet vaikuta, mut onhan se aina kiva, jos suamalainen (ja tamperelainen - vaikka oiskin tapparalainen:D) jotain noin suurta voittaa...!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös