Kenen joukoissa seisot ja miksi?

  • 2 520
  • 41

Ketä kannatat finaaleissa ja miksi (ei siis ketä veikkaat)?

  • Kannatan Coloradoa, mutta vain koska siellä pelaa suomalainen Ville Nieminen. Kannatan aina suomalai

    Ääniä: 2 2,4%
  • Kannatan Devilsiä, koska Coloradossa pelaa se ärsyttävä Nieminen.

    Ääniä: 1 1,2%
  • Kannatan Coloradoa enimmäkseen Ville Niemisen takia. On siellä kyllä muitakin hyviä.

    Ääniä: 13 15,5%
  • Kannatan Coloradoa enimmäkseen Ray Bourquen takia. Ja onhan siellä se Nieminenkin.

    Ääniä: 30 35,7%
  • Kannatan suosikkiani Coloradoa. Pelaajien kansallisuuksilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

    Ääniä: 11 13,1%
  • Kannatan suosikkiani Devilsiä. Pelaajien kansallisuuksilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

    Ääniä: 16 19,0%
  • Puntit menisivät vaakakupissa muuten tasan, mutta Ville Nieminen kääntää kantani niukasti Coloradon

    Ääniä: 6 7,1%
  • Aivan sama, kuka voittaa. Mukana on enää vastenmielisiä joukkueita.

    Ääniä: 5 6,0%

  • Äänestäjiä
    84
  • Poll closed .

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ajattelin pistää pikku gallupin pystyyn Stanley Cup-finaaleja odotellessa. Eli annetaanko J-P Jalolle lupa hehkuttaa suomalaispelaajan ja sitä kautta Coloradon onnistumisia vai ei? Miten menee kannatussuhteet kotikatsomoissa?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Kannatan Coloradoa, koska..

..piirongin laatikossa on liput ensi syyskuun Jokerit-Colorado -matsiin ja olisihan se kiva nähdä tuoreet Stanley Cup -voittajat ilmielävinä!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Re: Kannatan Coloradoa, koska..

Viestin lähettänyt käyttäjä finnjewel
..piirongin laatikossa on liput ensi syyskuun Jokerit-Colorado -matsiin ja olisihan se kiva nähdä tuoreet Stanley Cup -voittajat ilmielävinä!

Mulla on jääkaapin ovessa. :)
Ja kannatan muutenkin Coloradoa.
 

vandy

Jäsen
Colorado

Toivon Coloradosta mestaria, oishan se hauska nähdä toisenlaiset "mestarit areenalla" ;) Ja kaiken lisäks New Jersey on mielestäni yks NHL:n karseimmista jengeistä.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Kannatan Coloradoa finaalissa PELKÄSTÄÄN Ray Bourquen takia.

Molemmat jengit olisivat saaneet pysyä poissa finaalista, mutta Raymondin näkisin kyllä mielelläni kantavan kannua.
 
Colorado

Bourquen takia, nyt kun Pens ja Sabres ovat ulkona. Tosin finaalien ärsyttävin pelaaja eli epäpyhä Patrick pelaa myös Coloradossa. Jospa Roylle sattuisi huonoja pelejä ja Aebischer pääsisi näyttämään. Lienee turha toive.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Kannatan Coloradoa Patrick Roy'n takia. Mutta näistä vaihtoehdoissa ei sellaista ole mahdollista valita - miksi ihmeessä? - joten kannatan Coloradoa Ray Bourquen vuoksi.

Tosin tuossa yhdessä vaihtoehdossa on totuuden siementä myöskin, nimittäin ainakaan minulle pelaajan kansallisuudella ei ole mitään merkitystä.
 

Abu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins, Jokerit
Melkeinpä sama minulle kumpi tuon voittaa, toisaalta Colorado saisi voittaa, että Bourque viimeinkin saisi sen Stanley Cupin, toisaalta New Jerseyssä on enemmän suosikkipelaajiani. Ei tuolle Roylle soisi enää voittoa, mutta kunnioitus Ray Bourqueta kohtaan vie voiton inhosta Royta kohtaan, kannatan siis Coloradoa Bourquen takia.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Rafalskin takia toivon että New Jersey vie kannun.
 

1900

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal ja Lahden Reipas
Kyllä se Coloradon puolelle kannatus menee vain ja ainoastaan Ray Bourquen vuoksi. Todellakin toivon että tämä upea puolustaja saisi kerrankin nostaa Stanley Cupin ylös.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla on aina ollut jotain New Jerseytä vastaan... Coloradokin on ärsyttänyt, mutta nyt kolmen plussan takia (Nieminen, Bourque, Forsbergin sivussa oleminen :)) kannatan kyllä sitä.
 

Juice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, CCCP
Kai se Coloradon puolelle menee Niemisen ja Roy:n takia. Ihan sama siinä mielessä että voittajavedossa mulla on kaks joukkuetta Stanley Cupin mestariks: Colorado ja New Jersey :)
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
Kannatan...

Coloradoa koska siellä pelaa Bourque, jonka toivoisin vihdoin voittavan Stanley Cupin... Coloradoa koska siellä pelaa Burnaby-Joe, yksi NHL:n loistavimmista (ja vaatimattomimmista) keskushyökkääjistä... Coloradoa koska Jersey voitti Cupin viime vuonna (vaihtelu virkistää)... Coloradoa koska heillä pelaa Blake, jonka toivoisin viimein voittavan Stanley Cupin... Coloradoa että Nieminen saisi nimensä kannuun...

Devilsiä koska heillä on täydellisempi roolitus... Devilsiä koska heillä pelaa Scott Stevens, joka on yksi suosikeistani... Devilsiä koska Devilsejä valmentavat Robinson ja Fetisov... Devilsiä koska he eivät pudottaneet Canuckseja... Devilsiä koska Lamoriello on Brian Burken suurin "mentori"...

Äänet menivät siis tasan. Ottelutkin tulevat menemään melkein tasan (?), mutta koska jomman kumman on pakko voittaa, veikkaisin Coloradoa voitoin 4-3. Perusteluni on Coloradon vuosien 1996 ja 2001 playoffien ensimmäiset kierrokset...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tottakai olen suosikkijoukkueeni Devilsin kannalla. Aivan sama pelaako vastustajan riveissä suomalaisia vai ei.

Ei mulla Coloradoakaan vastaan mitään ole. Joukkueessa on paljon pelaajia, jotka näkisin mielelläni mestareina, Ray Bourque, Rob Blake, Joe Sakic ja Patrick Roy muiden muassa, mutta silti, Devilsin kannalla olen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Colorado

Ja syy on kaksi pelaajaa: Ville Nieminen ja Ray Bourque. Nyt on Reiskan viimeinen mahdollisuus saada kannu kotiin!
 

md17

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Rafalski...

On ehdoton suosikkipelaaja, joten Devils. Raylle kyllä soisi Cupin, mutta Blackmail-Blakelle ei helvetissäkään.
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Aivan sama, kuka voittaa. Mukana on enää vastenmielisiä joukkueita. Vaikka Nieminen on mukana, mikä on hyvä asia.

Kummatkin jenkkijoukkueita, ja kaiken lisäksi Coloradon joukkue "riistettiin" kiekko hullusta Quebec:istä, mikä oli väärin. Jersey siksi, koska se tiputti meikäläisen suosikkijoukkueen. Vaikka olen Porilainen Piru, niin siltikään en suostu olemaan "Paholaisten" puolella. Nautin vain hyvästä kiekosta, mitä nämä joukkueet pelaavat.
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
New Jerseytä

koska New Jersey on suosikkijoukkueeni. Tosin pelaahan siellä liigan paras maalivahtikin :)
 

LitleTOm

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Roosters
Rafu hoitaa pytyn Devilseille

Ei taida Coloradon legendaarinen 77 voittaa edes sitä yhtä Stanley Cup-sormusta, valitettavasti. Ellei sitten jatka uraansa ensi kaudella Devilseissä.
 

tsei_tsei

Jäsen
Itse olen Coloradon kannalla. Olen jo aikaisemminkin perustellut tätä, ja sanotaan nyt vaan, että Niemisellä on paljon sen kanssa tekemistä. Samalla Ray saisi kannun vihdoinkin ja voisi ripustaa hokkarit naulaan.

New Jerseytä vastaan minulla ei ole mitään, oikeastaan päinvastoin. Sykora - Arnott - Elias pelaa hienoa peliä kuten myös Rafalski. Mogilnikaan ei ole huono. Nyt on kuitenkin Coloradon vuoro.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Colorado

Colorado on ensinnäkin symppis joukkue ja toisekseen siellä pelaa mies, joka ei paljon esittelyjä kaipaa: Joe Sakic!
 

heikkik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche, LA Kings
Vaikka Nieminen pelaisi Devilseissä, niin

Kannatan suosikkiani Coloradoa. Pelaajien kansallisuuksilla ei ole asian kanssa mitään tekemistä.
 

marakatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Philadelphia Flyers, Suomi
Colorado

Raymond Bourquen takia.

Ja Devils saa painua takaisin sinne mistä on tullutkin
- helvettiin!
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Stanley Cup finals

Kannatan Devilsiä ja olen tehnyt niin vuodesta 1990. Kyllähän se kolmas cuppi maistuis...

Muutama syy miksi..

1. Martin Brodeur ja Scott Stevens
2. Ei yhtään suomalaista
3. Ei yhtään ruåtsalaista
4. Paholaiset on kiva nimi ja organisaatio mukavan pieni. He ovat näyttäneet isoille, ettei se raha aivan kaikkea ratkaise. Terveiset Rangers leiriin...:p

Lisäksi toivoisin sellaista pientä maalivahtien vallanvaihdosta... Toivotaan että pelit ovat esim samaa tasoa kuin viime vuonna...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös