Vaikka Tappara onkin vähän turhan hyvin pärjännyt viime vuosina, kai maar sitä pyttyä Tampereelle on toivottava. Ihan vaan fanien takia! Arvostus on aika huipussaan palstan Tapparan miähiä kohtaan. Pystyispä itsekkin olemaan niin asiallinen, tunteet kuohahtelee vähän liikaa. :)
Tähän täytyy kyllä kommentoida, että samaa mieltä. Aivan jäätävää provosointia ja valtavan määrän sontaa niskaan saavat kaiken aikaa ja vähän joka suunnasta, ja silti niin asiallista meininkiä. Ei voi kun arvostaa. Tietenkin sieltäkin joitakin joskus tulee kuittia takaisin jne. mutta suurempi ihme jos ei tulis..
Uskallan väittää, et oikeastaan ihan mikä tahansa muu porukka, niin paskamyrskyn ja provon vois kertoa 10:llä joka sieltä tulis takaisin.
Noh, tyylikkäällä mestarijoukkueella joka hoitaa hommat hienosti vuodesta toiseen, on tyylikkään mestarijoukkueen fanit.
Itse olen tosiaan Tapparan kelkassa, eikä vähiten sen takia, et olisi hienoa nähdä se triplakin. Ja sen todellakin olisivat ansainneet kaikella tuolla tekemisellä. Karavaani todellakin kulkee ja koirat haukkuu ei tuollainen menestys tuurilla tule, sen eteen on tehty valtavasti hyvää työtä ja oikeita asioita, ei voi todella muuta kun arvostaa.
Yksi suurin syy minun symppaamiseen on, et sellainen tietynlainen ylimielisyys loistaa oikeastaan täysin poissaolollaan. Samaa ei _todellakaan_ voi sanoa parista kolmesta muusta osoitteesta.. ja se on yksittäinen suurin syy sille, miksi Tapparan kelkassa olen ollut ja tulen olemaan. Class act on Class act, ylimieliset ****päät erikseen.
Ensi kaudella saatte Tampereelle finaaleihin sitten todellisen hurmosjoukkueen vastaan kaakosta/karjalasta.. paree alkaa jo varautua ja pelkäämään ;)
edit. korjattu kun meni lainauksen sisään omakin..