Ei bandwagon sitä tarkoita, että pitäisi tuuletta tai hyppiä maalien kunniaksi. Yleensä kun urheilua katsoo, sitä toivoo jonkun voittavan. Ja tässä kysytään, että kenen toivoo voittavan, kun oma suosikkijoukkue ei ole jäljellä.Itse voin pelejä katsoa, mutta että jonkun toisen joukkueen bandwagoniin hyppäisi, tuulettaisi maaleja tai voittoja. Hyi helvetti.
Ei bandwagon sitä tarkoita, että pitäisi tuuletta tai hyppiä maalien kunniaksi. Yleensä kun urheilua katsoo, sitä toivoo jonkun voittavan. Ja tässä kysytään, että kenen toivoo voittavan, kun oma suosikkijoukkue ei ole jäljellä.
Jos, jos, jos lehmät lentäisi. Minun ei tarvitse hypätä kenenkään bandwagoniin tällä kaudella.Sinä saat toki hypätä kenen tahansa banswagoniin, jos kerho tänään putoaa.
mää Oon hifk wagonissa!
Ja voitaisiin tehdä historiaa jo tänään. Kauanko siitä olikaan, kun KalPa on viimeksi ollut paremmalla sijalla kun JYP?Bw:iin hyppääminen on tavattoman helppoa. Nytkin ollaan HPK:n ja Ilveksen puolella. Tappara on menestynyt liian hyvin ja JYP on KalPan verivihollinen.