Hieno mies (?), kun hyppää toisten joukkueiden bandwagoneihin, kun omalla joukkueella on pelit vielä kesken.Kai se on Suikkasen Kaitsun ja Pelikaanien kärryyn hypättävä!
Hieno mies (?), kun hyppää toisten joukkueiden bandwagoneihin, kun omalla joukkueella on pelit vielä kesken.Kai se on Suikkasen Kaitsun ja Pelikaanien kärryyn hypättävä!
Aidon fanin tunnusmerkki.Hieno mies (?), kun hyppää toisten joukkueiden bandwagoneihin, kun omalla joukkueella on pelit vielä kesken.
Hieno mies (?), kun hyppää toisten joukkueiden bandwagoneihin, kun omalla joukkueella on pelit vielä kesken.
Hyviä voittaja-ehdokkaita ei enää ole, joten vähiten paha on JYP. Vihulaisena pahin, mutta näistä vaihtoehdoista JYP saa viedä. Ja niin tulee käymäänkin.
Ei saatana. JYP on itse perkele, joten sitä ei sympata. Blues saa sympatiat, mutta vain siksi koska löitte meidät kesälomalle. Muuten aivan sama, kunhan se ei ole JYP.
Minun puolesta Liigakartalla voitto keskisuomeen mieluummin kuin etelän todella väsyneille Jokereille tai Bluesille. Pelicans on periaatteessa ok, mutta siinä on yksi seura, joka ei ole voittanut mestaruutta ja en halua sitä sille ennen KalPaa. JYP ajaa vaan minun listoilla kärkeen näillä ehdoilla. Vihulaisena JYP on pahin, mutta tässä tilanteessa JYP on minun mittareilla vähiten paha.
Jos lähdetään filosoimaan, niin mestaruus kuuluisi ehdottomasti Jokereille. Monen monta vuotta liigan kovimalla pelaaja budjetilla on tuottanut pettymyksen puuhastelijoiden vuoksi. Blues saa sympatiat, koska ei ole voittanut mitään sekä juniorityö on erittäin hyvää. Aikaisempien (toki tämä vuosi mukaanluettuna) vuosien playoffs venyminen ja osoittaminen, että runkosarjalla ei ole vitunkaan merkitystä, kun oikeita pelejä pelataan.
Ei kai tässä ketjussa mitään filosofointia tarvita? Eikö tässä nyt kysytty mielipiteiteitä ja sitä minkä seuran puolelle kallistutaan, kun oma seura on tippunut?
Tässä kohtaa voi sitten lukea uudestaan ne 2 yllä olevaa minun viestiäni, joissa kerron perusteluni.
KalPan mies henkeen ja vereen, kuitenkin kaikesta huolimatta jypin peräkärryissä? Noh onpahan tämäkin nähty. Niinhän se menee, että maailma muuttuu ja Kalikka opettelee oikeiden pelien voittamista.
Kuka on KalPan mies henkeen ja vereen?
Sinä ja minä liikennevaloissa...
Sinettiä vaille valmis on jyp-jokerit sarja! Tiedän että faniuteen kuuluu tietty järjenvastainen toiveikkuus mutta joku raja kuitenkin.
Jokerit ei ole Blues mutta ennen kaikkea... Jyp ei ole Kalpa!
Johtunee isoveli-pikkuveli -asetelmasta, kun tuntuu että JYPin pudotessa olisi KalPaa symppaamaan ollut reilusti trafiikkia, mutta toisinpäin löytyy vain yksittäisiä poikkeustapauksia? Minusta on edelleen hienoa, jos joku "pikkuseura" vie mestaruuden, eli jos JYP ei tänä vuonna finaalissa pelaa, niin täysillä pystyn symppaamaan Kal...eikun siis Bluesia tahi Pelicansia. Olkoonkin, että tästä jos JYP onnistuu finaalipaikan ryssimään, niin sen verran karvas maku suuhun jää, että vasta sittenpä näkisi miten hyvin symppaus onnistuisi.KalPan mies henkeen ja vereen, kuitenkin kaikesta huolimatta jypin peräkärryissä? Noh onpahan tämäkin nähty. Niinhän se menee, että maailma muuttuu ja Kalikka opettelee oikeiden pelien voittamista.
Aina on viisainta olla voittajan matkassa. Laskeskelin, toivottavasti oikein, millä pistekeskiarvolla välieräjoukkueet ovat tähän mennessä pleijareita pelanneet. Tulokset olivat hämmästyttävän selkeät.
Blues on pelannut 13 ott. keskiarvolla 1.38.
Pelicans 10 ott. 1.60.
Jokerit 7 ott. 1.71.
JYP 7 ott. 2.71.
Mutta ei JYPille, ei ei ei koskaan...
Espoonfanit taasen ovat sellaista seurakuntaa joiden en toivo saavuttavan mitään (ei liity mitenkään lauantaiseen putkareissuun muutaman heidän fanin osalta)
Tällainen lämmittää mukavasti. Mihin tuo sitten liittyy vai onko muuten vaan ns. hiekanjyväsiä väärässä paikassa? Ketjuun liittyen, wagoneita mietitään vasta jos siihen tulee aihetta.
Joten Pelicans-Blues ottelusarjan voittajan vaunuun siirrytään ihan vaan sen takia, että ne rumpuapinat vituttaa.
Mikäli ennakkosuosikki menee siitä jatkoon kohtaavatkin finaaleissa rummut ja läpsyttimet. Siitä sitten valitsemaan mieleistään orkesteria.