Kenen bandwagoniin keväällä 2012?

  • 80 713
  • 335

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Joukkueessa SM-Liigan suurimmat pellet, Pikkarainen I, Hodgman ja Lash joka kaatuu ilmeisesti tylsien luistimien takia kokoajan. Hodgmanista piti oikein Kanadaan ystäville kirjoittaa sähköpostia kuinka hän pilaa kaikkien kanadalaisten jääkiekkoiloiden maineen Youtube-linkin kanssa, yök

Aina nämä Kärppä-ystävämme vaan jaksavat jauhaa näistä.

Laschin kaatuilusta ei tullut Blues-sarjassa käytännössä ollenkaan huomioita ja JYP-fanit ovat erikseen kiitelleet, kuinka hyvin kaveri pysyy pystyssä. Oululaisilla taitaa olla erilaiset lasit päässään?

Loppupelissähän kyse on yhdestä ainoasta asiasta: hyvät pelaajat ärsyttävät aina vastustajan leirissä. Itsekin muistan, miten Leino, Pesonen, Caloun ym. ovat ärsyttäneet dominoidessaan peliä. Kerrankin Lahteen on eksynyt näitä huikeita pelaajia, joten kateuttakin riittää. Eikä siinä mitään. Mieluummin otan menestyksen ja kateelliset huomautukset, kuin taaperruksen ja sympaattisen leiman.
 

tallaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Laschin kaatuilusta ei tullut Blues-sarjassa käytännössä ollenkaan huomioita ja JYP-fanit ovat erikseen kiitelleet, kuinka hyvin kaveri pysyy pystyssä. Oululaisilla taitaa olla erilaiset lasit päässään?

Oululaisten laseista en tiedä, kun en ko. sarjaa nähnyt, mutta voin vahvistaa, ettei Laschin otteissa ainakaan kahdessa ensimmäisessä pelissä ole tällä saralla moitittavaa. Samaa ei voi sanoa valitettavasti esim. Wärnistä.

Vielä mahtuu JYPin traktorin kyytiin väkeä. Suosittelen liittymistä ennen tämän illan peliä "for the sake of appearances", koska voitto on Jyskylään matkaamassa ;)
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Aina nämä Kärppä-ystävämme vaan jaksavat jauhaa näistä.

Laschin kaatuilusta ei tullut Blues-sarjassa käytännössä ollenkaan huomioita ja JYP-fanit ovat erikseen kiitelleet, kuinka hyvin kaveri pysyy pystyssä. Oululaisilla taitaa olla erilaiset lasit päässään?

On kyllä täytynyt ihmetellä että miten jätkä nyt pysyy pystyssä. Hyvin on onnistunut, mutta hyppelyt ovat edelleen muistissa. Itse ketjuun, en ois kyllä uskonut että tämän sanon mutta toivon että jyp vie pojan kotiin. Tällä hetkellä ihailen tuota tapaa pelata ja sympatiat ovat täysin jyväskyläläisten puolella. Jatkakaa samaan malliin niin saadaan hieno mestari tälle keväälle.
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Takkini on kääntynyt hitaasti mutta varmasti: kuulun Jypin wagoniin. Tuosta taisteluhengen ja kurinalaisuuden yhdistelmää on vain pakko ihailla. Myös poliittiset tekijät painavat vaakakupissa jonkun verran.
 
Eiks Sinuhe "Pomppiva leipä" Wallinheimo ole olevinaan jonkinsortin kansanedustaja?

Mutta eihän tuo enää ole Jyp-organisaatiossa. Mitä olen ymmärtänyt niin eikös kaikki jotakin väriä tunnustavat kiekkoihmiset ole kokoomuslaisia, paitsi Alpo Suhonen ja ehkä Kärppien taustapirut.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Mutta eihän tuo enää ole Jyp-organisaatiossa. Mitä olen ymmärtänyt niin eikös kaikki jotakin väriä tunnustavat kiekkoihmiset ole kokoomuslaisia, paitsi Alpo Suhonen ja ehkä Kärppien taustapirut.

RD:hän oli myös Mikkelin kaupunginvaltuustossa kokkareiden listoilta. Harri Pesonen sen sijaan muistaakseni jossakin Keskisuomalaisen tärkeässä haastattelussa oli Haaviston megessä.

Ainiin, mulla ei ollu asiaan tähän ketjuun. Helevetti tää on hienoa kun saa seurata jypaa finaaleissa!
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Mutta eihän tuo enää ole Jyp-organisaatiossa. Mitä olen ymmärtänyt niin eikös kaikki jotakin väriä tunnustavat kiekkoihmiset ole kokoomuslaisia, paitsi Alpo Suhonen ja ehkä Kärppien taustapirut.

Rautakansleri, Dufva, Jukka Tammi, Juti, Tami, Sinuhe, Sami Helenius, Janne Ojasen vaimo, Seppo Mäkelä ovat kaikki kokoomuslaisia, Raato taas on puhunut julkisuudessa kokoomuksesta siihen sävyyn ettei varmasti ole kokoomuslainen, Frank Moberg oli muistaakseni RKP:n ehdokkaana joissain eduskuntavaaleissa.
 
Okei, semikiinnostavia selvityksiä poliittisista kytköksistä, mutta en kyllä noiden perusteella ymmärrä miten valinta Jypin ja Pelsujen välillä olisi poliittinen. Ellei sitten: Jyp = traktori + yleinen ruraali meininki = Kepu.

Itse aiheeseen: loppuun asti pelsujen kyydissä vaikka eräs belgifani toisaalla (sinänsä varmaan ihan oikein) totesikin että mielummin tuppukylään mestaruus, jota kukaan ei enää ensi kaudella muista kuin lahelaisille jotka muistuttelevat siitä koko loppuelämän ajan.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös