Tommy kirjoitti:Kyllä tuo Niken jengi vaatisi melkoista sentteriä, kun tuo joukkue yhdistettynä Bluesin markkinointiin tarkottaisi sitä että kausikortteja olisi myyty vain muutama sata.
Brückler lähtenee kahden suunnan sopimuksella NHL:aan, unelma on siellä. Ihan OK, kiva kun kävit. Ulkomaalaisen maalivahdin löytäminen on ammattilaiselle suht helppoa, mutta olihan se kiva kun Brückler oli Holtarin skouttaus ja vielä itävaltalainen.
Manderville palaa perheensä luokse, ellei jotain todella ihmeellistä tapahdu. Varmasti pärjäisi hyvin vielä ensi kaudella mutta tämä projekti on yhden vuoden mittainen. Ainahan sen perheen voi vuodeksi roudata tänne.
Kohn, vasta hiljattain olen alkanut pitämään hänestä. On sellainen perskutina että lähtee. Onko se sitten kiinni rahasta, maisemanvaihdon halusta tai valmennuksesta - en tiedä. En usko että jää. Toivottavasti olen väärässä.
Lehtonen lähtee myös, tai ainakin tekee sopimuksen Bostonin kanssa. Voi olla että jää vielä vuodeksi, tuskin. Miksi jäisi?
Erkki Rajamäellä on optio ensi kaudesta. Hän saa ilmeisesti siis itse päättää käyttääkö vai ei. Rahakas sopimus on alla varmasti, tuskin vastaavaa diiliä tulee näillä otteilla saamaan muualta. Loistopelaaja, ei vaan sovi tähän budjetin pienennykseen.
XXX - XXX - XXX
Grünn - Viitaluoma - XXX
Uhlbäck - Töykkälä - Hurme
Kähkönen - Miettinen - Uusivirta
Ehkä jotain tollasta. Paljon on töitä Holtarilla.
Sun mukaan Ekillä on oma optio ja arviosi mukaan Eki ei saa vastaavaa sopimusta muualta. Mikä on sun logiikka että Eki ei sitten oo sun rosterissa ensi vuodeks?