Kenelle jatkosopimus?

• 52 518
  • 287

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings
Jos se siis ei ole Tieksola niin kyllä minä veikkaan sen olevan joku näistä meidän ulkkareista. Schnarr siinä videolla ei ainakaan ole, joten heitän villin veikkauksen, että se on Alex Dostie! Taitaa olla Tieksolan kaltainen "narukäsi".

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Ei ole ainakaan vielä tällä kertaa Tieksolan julkistus.

Varmaan joku Puustisen jatko...

Itse en kyllä jatkoja tekisi. Liike sen kuin hidastuu ja tuosta yhtään sen nopeammaksi tule. Eikä noita maalejakaan ole liukuhihnalta tullut.

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä se Puustinenkin sieltä on jo taas parantanut ja unohtuu hänenkin paha sairaus kauden alkuun, joka verottanut. Jos jatkaa hyvällä tasolla kauden, niin miettisin todellakin jatkoja sopivalla hinnalla.
Ehdottomasti Puustiselle jatko, vaikka sitten yksi vuosi kerrallaan. Upeaa olisi, jos saisi meillä viettää viimeiset vuodet ja nähdä tulevan menestyksen, kun ollut tässä korpivaelluksessa mukana aina hyvällä asenteella.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä se Puustinenkin sieltä on jo taas parantanut ja unohtuu hänenkin paha sairaus kauden alkuun, joka verottanut. Jos jatkaa hyvällä tasolla kauden, niin miettisin todellakin jatkoja sopivalla hinnalla.
Joo, vähän parempaa on ollut ja veikkaan, että ongelma oli tuo loukkaantuminen. Onhan se totta, että 16 peliin 3+3 ja -7 ei ole ehkä se mitän Juusolta on odotettu.

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta jos mietitään Puustista ja sopimusta, niin 2023-24 teki 23 maalia ja 41 pistettä. Tuollaisen pelaajan löytäminen markkinoilta ei ole kovin helppoa ja jos löytää, niin pitää aika paljon pistää Euroa tiskiin. Ulkomailta, lähinnä Pohjois-Amerikan sarjoista voi löytää hyvää toki. Ihan halpoja nekään ei tosin ole.

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tuon puustisen kävelytyylin huomaa
Voi olla että olen vain minä tämän asian kanssa, mutta omaan silmään tuossa kävelee vähän ns. pienempi ruumiinrakenteelta kuin Puustinen on. Jotenkin Putilla on mielestäni leveämpi hartia yms. Alla olevien pohjalta ja miltä tuo videolla näyttää, sulkisin Puustisen pois tästä kyseisestä jatkosta. Voi toki olla, että illalla näyttää hölmöltä. :D

Tiedot JYPin sivuilta:
Puustinen 187cm 93kg
Eronen 180cm 85kg
Tieksola 178cm 71kg

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi olla että olen vain minä tämän asian kanssa, mutta omaan silmään tuossa kävelee vähän ns. pienempi ruumiinrakenteelta kuin Puustinen on. Jotenkin Putilla on mielestäni leveämpi hartia yms. Alla olevien pohjalta ja miltä tuo videolla näyttää, sulkisin Puustisen pois tästä kyseisestä jatkosta. Voi toki olla, että illalla näyttää hölmöltä. :D

Tiedot JYPin sivuilta:
Puustinen 187cm 93kg
Eronen 180cm 85kg
Tieksola 178cm 71kg
Eikä savolainen kävele noin suoraan

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy