McGregor kirjoitti:Olen 100% varma että Arsista tulee seuraavan 3 vuoden aikana 40 pisteen oikea laitahyökkääjä Tapparaan.
Niin no, eihän tuo tekisi kuin noin 13,3 pistettä per kausi...
McGregor kirjoitti:Olen 100% varma että Arsista tulee seuraavan 3 vuoden aikana 40 pisteen oikea laitahyökkääjä Tapparaan.
McGregor kirjoitti:Nimenomaan. Olen 100% varma että Arsista tulee seuraavan 3 vuoden aikana 40 pisteen oikea laitahyökkääjä Tapparaan. JYPissä näin ei olisi tullut käymään. Tapparalla muuten aika mielenkiintoinen kukkakeppikaluston sentterikaarti näin alustavasti (Piispanen, Koskela, Enlund, Kontiola, Hancock...). Taitoa on kyllä tuossa porukassa niin pirusti. Siihen vielä Lehterä kaupan päälle Jokereista.
McGregor kirjoitti:Nimenomaan. Olen 100% varma että Arsista tulee seuraavan 3 vuoden aikana 40 pisteen oikea laitahyökkääjä Tapparaan.
Tämä on kyllä erinomainen tilanne sentteristön suhteen jo tulevaa kautta ajatellenkin. Lähtökohtaisesti keskuskaistasta ei tarvitse olla huolissaan jatkossakaan.Loistava jatko! Tulevaisuus on taas paremmin turvattu.
Lassila, Perttu ja Mäkinen jo sidottu keskikaistalle ens kaudelle.
Kyllä ja näin juuri pitäisikin saada rakennettua ajoissa joukkuetta ettei tule kiire. Ainahan ei hommat mene kuten ujt haluaa, mutta sitten täydennetään tarvittaessa.Tämä on kyllä erinomainen tilanne sentteristön suhteen jo tulevaa kautta ajatellenkin. Lähtökohtaisesti keskuskaistasta ei tarvitse olla huolissaan jatkossakaan.
Niin, onko Jonssonilla optio vai seuralla optio? Voi hyvinkin olla isommista liigaseuroista ja miksei vaikka Ruotsistakin kiinnostusta jos vetää pisteiden puolestakin tykkikauden.Jonssonillakin tosiaan on optio ensi kaudesta, joten aika varmasti hänkin täällä pelaa.
Pakko sanoa, että itsekin olen odottanut hieman enemmän kummaltakin. Ihan samaa meiltä, että ei nyt voi sanoa, että huonoa peliä olisi ollut, mutta Eroselta toivoisin hyökkäyspäähän enemmän tehoja ja Vainiolta parempaa tasoa puolustussuuntaan.Niin, onko Jonssonilla optio vai seuralla optio? Voi hyvinkin olla isommista liigaseuroista ja miksei vaikka Ruotsistakin kiinnostusta jos vetää pisteiden puolestakin tykkikauden.
Fiilis on, että Eronen palaa Pelicansiin ja Vainio HPK:hon ensi kaudeksi. Tällöin paketti menisi melko uusiksi, mutta piippuun on jäänyt kokeneen kaksikon pelit tällä erää. Eivät missään nimessä huonoja ole olleet, mutta enemmän olen odottanut.
Itse en ole vielä luovuttanut Erosen ja Vainion suhteen. Haluan nähdä miten tämä kausi heidän osaltaan etenee. Jos kauden puolivälin tienoilla edelleen näyttää heikolta, niin tuskin kannattaa jatkoa rustailla.Erosen kalliina miehenä olisin valmis laittamaan kiertoon jos taso ei nouse merkittävästi, mielestäni pääosin ei olla saatu mitä tilattiin Ertsiltä.
Vainio bähän sama, mutta uskon että seutaava sopimus olisi merkittävästi halvempi joten uskoisin, että hänet voisi olla järkevämpi pitää
Toisaalta molemmat JYP kapteenit on sellaisia, että jos jatkavat en revi pelihousuja, mutta sama myös pätee jos lähtevät.
Samat ajatukset oli itsellänikin vaikka se ei ehkä käynyt tarpeeksi selväksi. Olen siis tästä täysin samaa mieltäItse en ole vielä luovuttanut Erosen ja Vainion suhteen. Haluan nähdä miten tämä kausi heidän osaltaan etenee. Jos kauden puolivälin tienoilla edelleen näyttää heikolta, niin tuskin kannattaa jatkoa rustailla.
Ja jos joku muu seura ehtii heidät kaappaamaan ennen tuota, eikä merkkejä paremmasta ole näkynyt, niin antaa mennä.
Minä kaipaan Ertsiltä varmuutta enemmän en pisteitä, en nimittäin näe häntä minään varsinaisena pisteiden paukuttajana vaikka senkin osaa. Vanhemmiten kuitenkin tullut enemmän laadukkaaksi yleispuolustaksi, nuorempana käytännössä eli pisteistä ja muuten oli hyödytönEronen pelannut 3 ekaa peliä piste per peli tahtia ja kaivataan lisää tehoja hyökkäyspäähän? Ymmärrän joo, että ajatellaan myös viime kautta, mutta pisteellisesti tämä kausi on lähtenyt hyvin käyntiin.
Edit: viime kauden loppu meni jo pisteellisesti paremmin myös.
Joo, siis koko aikaa JYPissä tarkotin. Toki tässä oli se, että esim. Niku vei ylivoimassa paikan. Mutta nyt tämä kausi näyttää miten suoriutuu. Sinänsä Eronen on kyllä todella asiallinen ja johtava pelaaja kaikin puolin ja toivotaan että nyt pääsee siihen roolin missä itsekin haluaa olla.Eronen pelannut 3 ekaa peliä piste per peli tahtia ja kaivataan lisää tehoja hyökkäyspäähän? Ymmärrän joo, että ajatellaan myös viime kautta, mutta pisteellisesti tämä kausi on lähtenyt hyvin käyntiin.
Edit: viime kauden loppu meni jo pisteellisesti paremmin myös.
Itseasiassa Honka oli se joka vei paikan ylivoimalta. Pelasi 2yv:tä ennen, kun Honka tuli. Nyt Jonsson myös vienyt 1yv paikan.Joo, siis koko aikaa JYPissä tarkotin. Toki tässä oli se, että esim. Niku vei ylivoimassa paikan. Mutta nyt tämä kausi näyttää miten suoriutuu. Sinänsä Eronen on kyllä todella asiallinen ja johtava pelaaja kaikin puolin ja toivotaan että nyt pääsee siihen roolin missä itsekin haluaa olla.
Jatkan harkkapelien jankkaamista: siellä Eronen oli ekat matsit ykkösylivoimassa, mutta sitten roolit vaihtui kun Erosen viivapeli ei - yllätys, yllätys - ollut ihan niin takuutyötä (minun tulkinta). Nyt tosin tuo Huovilan ylivoiman ja Pertun ylivoiman (heh) nokkimajärjestys ei ole niin selkeä.Itseasiassa Honka oli se joka vei paikan ylivoimalta. Pelasi 2yv:tä ennen, kun Honka tuli. Nyt Jonsson myös vienyt 1yv paikan.
Joo näin taisi olla, joka tapauksessa Niku ja Honka olivat valmennuksen mielestä paremmat tuohon rooliin. Nyt sitten Jonsson häärää tuolla. Viime kauden lopussa Eronen pääsi pelaamaan yv:tä ja näkyi minusta kyllä niitä otteita, että on siihen hommaan kyllä silmää ja Pelicansissa onnistuikin.Itseasiassa Honka oli se joka vei paikan ylivoimalta. Pelasi 2yv:tä ennen, kun Honka tuli. Nyt Jonsson myös vienyt 1yv paikan.
Erosen pitäisi ottaa nyt pakisto riviin, kuriin ja järjestykseen.
Kapteenin hommia ja varsinkin kerran vielä omaa pelipaikkaa koskevia juttuja.
Plus laittaa oma suorittaminen linjaan.
Peltolaan luottaminen on ihmetyttänyt jo vuosikausia. Toki täytyy myöntää, että kovin montaa kokonaista peliä en ole häneltä nähnyt, mutta maalikoosteissa mies kyllä esiintyy aivan liian usein väärässä päässä kenttää.Pertun soppariin vielä 10 vuotta lisää, Tieksolalle 3 vuoden pahvi, Schnarrille vuosi tai pari jos suostuu. Peltolalle voitaisiin tehdä sellainen jatkosopimus, että saa jatkaa missä tahansa muualla kuin JYPissä.