Kenellä vitt... inhottavimmat kannattajat?

  • 9 048
  • 67

Millä joukkueella on veemäisimmät fanit?


  • Äänestäjiä
    327

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Tuolla erinäköisissä bandwagoneissa ja muissakin ketjuissa on kannateltu, tai oltu kannattelematta joukkuetta sen mukaan, minkä tyyppisen kuvan joukkueen fanit antavat itsestään keskustelupalstalla, taikka sitten livenä jäähalleissa. Selvitetäänpä tämä asia nyt kerralla. Millä joukkueella on edellä kirjoitetun perusteella niinkutsutusti "vittumaisimmat" fanit jatkoaikalaisten mielestä?

Älkäätten vastatko, ennenkun saan äänestyksen auki.

edit. pyynnöstä. Tämä on julkinen äänestys, muut käyttäjät näkevät ketä äänestät.
 
Viimeksi muokattu:

d2uce

Jäsen
Äänestin Pelicansia, kun huusivat kuorossa vittua Hämeenlinnassa. Ihan rupesi korvat punoittamaan.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Äänestin Pelicansia, kun huusivat kuorossa vittua Hämeenlinnassa. Ihan rupesi korvat punoittamaan.

Jos ne oli sitä vaille? Ei kai ne muuten...?

Olisi muuten kiva, kun d2uce.n tavoin, edes pientä perustelua pukkaisi.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jypin nousukkaat. Ajattelin että puheet jypiläisten kusipäisyydestä ovat paskaa, mutta nämä pleijarit ovat todistaneet toisin. Tämä tietenkin yleistyksenä, on siellä ihan viisaitakin tyyppejä.

Edit. Ja niin ne rummut siihen vielä. Toimii kun fanien määrä on nelinumeroinen. Ei yksinään.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Oho, olin kuitenkin jo 25. äänestäjä ja vasta nyt ensimmäinen ääni Ässille.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Jokereita tuli äänestettyä, mutta haluan korostaa että puhtaasti näiden väkivaltaisten vatipäiden takia... Kohta joku tulee sanomaan jotain ettei kyseiset henkilöt ole edes Jokereiden kannattajia. Palstan proivoiluista en välitä, mutta jos jotkut tulevat mätkimään päin näköä vain sen takia että sattuu olemaan toisen joukkueen värit näkyvillä? Ei näin.
 

Ambi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lappeenrannassa joskus reilu vuosi tuli oleskeltua ja tavattua todella mukavia ihmisiä, Jatkoajassa vaan SaiPan fanit hassua kyllä pistää vituttamaan eniten.

Bonus-ääni ylimielisille JYP ja Kärppä-kannattajille.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jokerit se on sanottava, Valmettikin jää kakkoseksi.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Äänestin JYPiä. Koirapoika, Nokkis, mulkkuja kaikki. Vielä ne rummut siihen päälle, huh huh. Ei sellaista kestä.

Äänestin omaa joukkuetta, omien puolta sitä on pidettävä tässäkin asiassa. Tämä meni tutzba jo mitaliakin kovemmaksi jutuksi, JWC:n primus motor kehuu, sitä kunniaa ei ihan joka poika saakaan :)
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jokereita tuli äänestettyä, mutta haluan korostaa että puhtaasti näiden väkivaltaisten vatipäiden takia... Kohta joku tulee sanomaan jotain ettei kyseiset henkilöt ole edes Jokereiden kannattajia. Palstan proivoiluista en välitä, mutta jos jotkut tulevat mätkimään päin näköä vain sen takia että sattuu olemaan toisen joukkueen värit näkyvillä? Ei näin.
Allekirjoitan viestin täysin ja samasta syystä äänestin Jokereita. Paljon hyvää on tullut Jokereiden kannatuskulttuuriin mukaan 2000 -luvulla, mutta samalla myös aivan liikaa idiotismia ja järjetöntä väkivaltaa. Toivottavasti homma ei lähde aivan kokonaan käsistä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Olisi myös kiva jos aloitusviestissä mainittaisiin, että äänestys ei tapahdu nimettömänä. Itse olen valmis toki perustelemaan mielipiteeni mutta joillekin nimellisyys voi tulla yllätyksenä.

Kyllä siellä näyttää lukevan, "tämä on julkinen äänestys muut käyttäjät jne..."

Anteeksi, jos en asiaa ole mainostanut. Oletan, että täällä on ainoastaan lukutaitoisia.

edit. korjasin asian aloitusviestiin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Olisi myös kiva jos aloitusviestissä mainittaisiin, että äänestys ei tapahdu nimettömänä. Itse olen valmis toki perustelemaan mielipiteeni mutta joillekin nimellisyys voi tulla yllätyksenä.
Äänestyksen julkisuus näkyy siinä äänestyskentässä, jos sen viitsii itsekukanenkin läpi lukea.

Itse äänestin Jokereita, joiden kannattajista en keksi mitään hyvää sanottavaa. Flinttiä lukuunottamatta aika mulkkuja janareita koko orkesteri. Kakkosena tulee ry, jonka kannattajista ei myöskään erityisemmin positiivista löydy. Ei myöskään paljoa negatiivista lukuunottamatta hassunhauskaa Turengilaishuumoria, joka ei ainakan meikäläiselle uppoa millään muotoa. JyP vaipuu takki auki kulkevine kannattajineen unholaan tämän yhden MOI-kauden päätteeksi, joten mielestäni heitä ei tässä äänestyksessä ole syytä myöskään noteerata.
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Paljon hyvää on tullut Jokereiden kannatuskulttuuriin mukaan 2000 -luvulla, mutta samalla myös aivan liikaa idiotismia ja järjetöntä väkivaltaa. Toivottavasti homma ei lähde aivan kokonaan käsistä.

Isoon porukkaan mahtuu valitettavasti kaiken näköisiä älykääpiöitä. Näiden älykääpiöiden takia munkin ääneni menee Jokeri-faneille. Korostan kuitenkin, että pääosa tapaamistani Jokru-faneista on ollut ihan asiallista sakkia ja on niissä muissakin fanilaumoissa omat valopäänsä. Jokeri-fanien kekkulisiipi on nyt vain ollut kaikkein "aikaansaavinta" lähiajat.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Samaa minäkin äänestin. Ihan vittupäitähän me ollaankin, sinä varsinkin.

Jo toiset kehut päivässä, tässä nousee kusi päähän entistä pahemmin, ei voi kohta päätä kallistella. Olisitpa ollut miitissä mukana, yllätysvieras Blue J sanoi etten ole lainkaan sellainen mitä kuvitteli. Arvaan että olin paljon vittumaisempi mitä odotettiin, mitäpä muuta JYPin kannattajalta voikaan odottaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Helvetin vaikee kysymys, kun myö on oltu liikassakkii nii perkelee pihisti. Ei oikeestaan vituta mitkään fanit, mutta jokainen seura pistää vuorollaan vituttamaan. Yleensä on ihan mukavaa muidenkin fanien kanssa, mutta kuten sanoin, sitä kokemusta on vähän. Näitä Jatkoajan juttuja en niin tosissani ota, että niiden perusteella arvelisin äänestää. Jos ois kysymys seurasta, niin vastaus ois täysin toisen näköinen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jokerit tuli vastattua. Lähinnä siksi, että joukkoon kuuluu suunnaton määrä, ainakin 90-luvulla, näitä henkilöitä, jotka eivät kiekosta mitään tienneet. Ei se Jokereiden vika ole, mutta jotenkin kuvotusta se porukka on siitä lähin aiheuttanut.
 

TML

Jäsen
Sen mitä itse olen paikan päällä käynyt katsomassa pelejä, niin kerhon fanit vetävät kyllä pohjat. Vittua ja homoa huudellaan ja muistan aikoinaan kun joku Tapparan junnuporukka oli katsomassa peliä ja kannustamassa, huuteli sikakatsomo takaisin homo -juttuja.

Täällä jatkoajassa nyt löytyy joka joukkueelta omansa keiden kirjoituksia ei jaksa lueskella. Varsinaista inhoa ei löydy, mutta kyllähän muutama Kärppäfani on laskenut koko faniporukan pinnoja tän kevään pleijareissa.

On muuten sääli etten näe JYPpiä ja JYP -kannattajia samoin silmin miten muut. En vieläkään oikein käsitä mistä se ylimielisyys kumpuaa vaikka olen koittanut ketjuja lueskella.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ultrat voi vaikka repiä palasiksi, kuin raskaana olevan nais.., eikun pienen sämpylän...
 

Buccaneer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tuomo Ruutu, Sean Bergenheim
Kyllähän varmasti "alatyylisimmät" kannattajat on HPK:lla. Muistamme esim. Vaclav Sykoran sikakatsomolta saamat "Hervantaan pulkkamäkeen" huudot hänen pikkupoikansa jouduttua sairaalaan sekä vastustajan pelaajien päälle syljeskelyt (esim. Nickerson). Ns. aidosti paskoja jätkiä siis siellä.

Toisaalta Kärppien kannattajat hakkaavat sokeita ja Jokerien Ultrasit naisia (muutenkin toki kyseessä katsomoväkivaltaan keskittynyt joukko).

Lukon kannattajissakaan ei aina hirveästi hurraamista.

Äänesti silti Kalpaa ihan myötätunnosta, ,kun ei heitä vielä kukaan ollut äänestänyt.
 

Setit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Nämä Jokerien barbaariset wannabekannattajat. Mutta odottakaapa vaan jos RoKi nousee joskus liigaan...
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Kyllähän varmasti "alatyylisimmät" kannattajat on HPK:lla. Muistamme esim. Vaclav Sykoran sikakatsomolta saamat "Hervantaan pulkkamäkeen" huudot hänen pikkupoikansa jouduttua sairaalaan

Olin tuolloin pelissä ja nauroin tuolle huudolle.

Äänestäisin Vaasan Sportia, mutta kun sitä ei voi äänestää. Äänestän Kärppiä koska siellä on se yksi...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös