Olin tuolloin pelissä ja nauroin tuolle huudolle.
Nyt kumotaan urakalla ennakkoluuloja kerhofaneista.
Olin tuolloin pelissä ja nauroin tuolle huudolle.
Nyt kumotaan urakalla ennakkoluuloja kerhofaneista.
Tämä meni tutzba jo mitaliakin kovemmaksi jutuksi, JWC:n primus motor kehuu, sitä kunniaa ei ihan joka poika saakaan :)
Olen varmasti aika tylsä ihminen kun en kyennyt antamaan ääntäni minkään jengin faneille/kannattajille. Ylilyöntejä tapahtuu toisinaan mutta niin niitä tapahtuu joskus nakkikioskin jonossakin. Se, että fanaattisesti ja joskus provosoivastikin kirjoittaa täällä Jatkoajasta ei tee mun silmissä kenestäkään vittumaista tai inhoittavaa. Tähän syyllistyn itsekin. Antaa kaikkien kukkien siis kukkia ja aika leppoisaa kannatusta tämä meillä kuitenkin on.
...oliko JWC:ssa muita JYP-faneja?...
...lapsellista valmentajaansa (jolla kaiken muun vittumaisuuden lisäksi on kalju ja paskannäköiset silmälasit)
Näätiä äänestin. Erittäin vittumaisia sen takia että aina pitää hirveä kirkuminen ja itkeminen pistää päälle kun Kärppä-pelaaja kaadetaan. Vaikka olisi kuinka puhdas aina tulee kirkumista aivan tolkuttomasti. Sama Oulussa, sama vieraspeleissä.
Laitetaanpa Jokerit konkurssiuhan alla tarpomaan kymmenisen vuotta liigan hännillä ja katsotaan sitten, että ovatko kaikki Jokereiden "fanit" vielä aktiivisesti seuran mukana vai piileskelevätkö koloissaan. Väittäisin, että näitä gloryhuntereita löytyy tasaisesti kaikkien SM-liigaseurojen fanijoukoista.Sitten kun jossain vaiheessa joukkue ei enää "menesty" niin gloryhuntterit palaavat taas koloihinsa. Jossain joukkueissa näitä "faneja" on vain niin kumman paljon...
SM-liigahistoriaan hiukan tutustuttuasi, saatat huomata että näin on jo käynyt ja aika hyvinhän kannatuspohja kesti jopa divarikäynninkin. Ei Jokerikannatuksesta tarvi huolta kantaa.Laitetaanpa Jokerit konkurssiuhan alla tarpomaan kymmenisen vuotta liigan hännillä ja katsotaan sitten, että ovatko kaikki Jokereiden "fanit" vielä aktiivisesti seuran mukana vai piileskelevätkö koloissaan.
Jokereiden kannatus koki nimenomaan nousun sen divarikäynnin jälkeen. Tarkoitin lähinnä sitä, että siinä vaiheessa, kun Hjallis rupesi syytämään joukkueeseen rahaa ja Jokereista tuli pitkälti rahan avustuksella kestomenestyjä, niin varmasti menestyksen myötä joukkoon astui näitä nykyisiä "tosifanejakin". Eli en puhunut todellakaan pitkän linjan Jokeri-faneista, vaan lähinnä näistä nuoremmista kannattajista, joihin luulen kirjoitusten perusteella (JYP-faneja gloryhunttaamisesta syyttävän) bultsinkin kuuluvan. Vai olenko väärässä? Pointti oli osoittaa, että kyllä niitä gloryhuntereita valitettavasti löytyy menestyksen hetkellä kaikkien joukkueiden faneista.SM-liigahistoriaan hiukan tutustuttuasi, saatat huomata että näin on jo käynyt ja aika hyvinhän kannatuspohja kesti jopa divarikäynninkin. Ei Jokerikannatuksesta tarvi huolta kantaa.
Nimimerkki Näkkärin toteamus "JYP on jääkiekon syöpä" on piirtynyt syvälle pääkoppaani. Onneksi se syöpä vaikuttaa niin tehokkaalta, että se saattaa voittaa jopa Suomen mestaruuden;)
Koko jupakka todistaa 100% varmasti vain yhden kerhofanin kusipäisyyden, eli huutajan.