Mikähän mua vaivaa? Yrityksistä huolimatta en ole löytänyt Anna Kournikovan hienoutta. Mikä mättää? Pitäshän muijan olla ihan luxus...mutta kun ei niin ei. Sama juttu Tuomolan kanssa. Siis onhan ne molemmat tosi jees, ja EHKÄ päästäisin jopa harkinnan jälkeen ne petiini. :D
Mutta sitä lopullista upeutta niissä ei mun mielestä oo. Syy tähän "huolestumiseeni" on se, että tuntuu kuin kaikki muut olisivat pro Anna liikkeessä. Sanokaa edes joku, että Anna ei kiehdo. Tulee parempi mieli, eikä tunne itseään erilaiseksi ja omituiseksi...snif. :D
Mun mielestä taas tenniksettäristä Martina Hingis on todella kaunis. Ihana hymy eikä kropassakaan ole haukkumista. Ja jotain semmosta säteilyä, joka vetoo muhun kun veitsi voihin. Nyt muuten hokasin; se on Annan kasvot joka ei mua miellytä. Jotenkin sellasen nukkemaisen, pikkutyttömäisen näköinen, negatiivisella tavalla mun silmään. Eikä vaikuta sitäpaitsi miltään mukavalta tyypiltä noin olemukseltaan, enemmän sellasen nirppanokkasen tytönhupakon olonen.
Martina taas on kokonaisuutena kiinnostavan tuntuinen. Ainakin mulla se vaikuttaa myös ulkonäön arviointiin jossain mielessä. No joo...sainpa sepustuksen aikaan, ottaen huomioon että kysymyksessä oli vaan takapuoli. :)
Ai niin, noista äänestin ehdottomasti Lopezia.