Kenellä paras takapuoli?

  • 1 761
  • 10

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Annapa ääneni jälleen kerran Karita Tuomolalle. Suomen seksikkäin vartalo ja seksikäs muija muutenkin!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Etpä kovin laajoja valikoimia tarjonnut, mutta valitaan nyt tuo Kournikova, kun tykkään enemmän sellaisista kapeammista malleista.

Muut osat voikin sitten ottaa Lopezista.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikähän mua vaivaa? Yrityksistä huolimatta en ole löytänyt Anna Kournikovan hienoutta. Mikä mättää? Pitäshän muijan olla ihan luxus...mutta kun ei niin ei. Sama juttu Tuomolan kanssa. Siis onhan ne molemmat tosi jees, ja EHKÄ päästäisin jopa harkinnan jälkeen ne petiini. :D

Mutta sitä lopullista upeutta niissä ei mun mielestä oo. Syy tähän "huolestumiseeni" on se, että tuntuu kuin kaikki muut olisivat pro Anna liikkeessä. Sanokaa edes joku, että Anna ei kiehdo. Tulee parempi mieli, eikä tunne itseään erilaiseksi ja omituiseksi...snif. :D

Mun mielestä taas tenniksettäristä Martina Hingis on todella kaunis. Ihana hymy eikä kropassakaan ole haukkumista. Ja jotain semmosta säteilyä, joka vetoo muhun kun veitsi voihin. Nyt muuten hokasin; se on Annan kasvot joka ei mua miellytä. Jotenkin sellasen nukkemaisen, pikkutyttömäisen näköinen, negatiivisella tavalla mun silmään. Eikä vaikuta sitäpaitsi miltään mukavalta tyypiltä noin olemukseltaan, enemmän sellasen nirppanokkasen tytönhupakon olonen.

Martina taas on kokonaisuutena kiinnostavan tuntuinen. Ainakin mulla se vaikuttaa myös ulkonäön arviointiin jossain mielessä. No joo...sainpa sepustuksen aikaan, ottaen huomioon että kysymyksessä oli vaan takapuoli. :)

Ai niin, noista äänestin ehdottomasti Lopezia.
 

Johnny99

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Teemulle

No eipä tietenkään mitään vikaa. Halusin vaan selvittää, olenko ainoa ei-Annaan-ihastunut olio maan päällä. Mä oon kato niin massan mukana menijä, että menetän yöuneni jos kukaan ei ole kanssani samaa mieltä. :D

No joo. Nyt on yöunet pelastettu, kun ei olekaan "poikkeava". Heh.
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Johnny99

Mutta jos olet (tai haluat olla) massan mukana menijä ja silti löydät itsestäsi samoja piirteitä kuin minusta, sinulla on syytä huoleen. ;) Eihän nyt muuten minnekään nukkumaan mennä, peli alkaa kolmelta.
 

Demon Allbran

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi noin vähän vaihtoehtoja?

Ääneni menee Lætitia Castalle, niin kuin vähän kaikkien muidenkin ruumiinosien suhteen, hampaita lukuun ottamatta. :)
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Noista vaihtoehdoista valitsin Lopezin - latinonaiset vetoavat minuun muutenkin :cool:

Mutta tämä on sellainen aihe, johon pitäisi saada huomattavasti laajempi ehdokaslista. Lisäksi, pelkkä visuaalinen tarkastelu ei varmastikaan riitä, vaan tulisi päästä tutkimaan myös ihon sileys sekä pakaroiden kiinteys ja kimmoisuus näppituntumalla. Siihen raatiin haluaisin päästä ehdottomasti.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
pisteet kotiin

Annan äänen kotiin, eli vaimoke voittaa nuo kaikki koska vaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös