Ken on maalivahtimme pleijareissa?

  • 6 916
  • 52

travolta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti sopuli
Täysin samaa mieltä. Joukkueella on ykkösmaalivahti, ja näin sen pitääkin olla. Sekalainen peluuttaminen ei ole yleensä tuonut kuin perseelleen menneitä pelejä molemmille kassareilla. Voi tietysti olla, että maalivahti vaihtuu jossain vaiheessa, jos Joni pelaisi huomattavan heikosti. Kummallista luottaa Rämöön noin kovasti, vaikka miehellä ei tiukkoja paikkoja ole ollut urallaan.

Minun mielestäni taas on kummallista luottaa Puurulaan niin kauheasti. Alitajuisesti en osaa luottaa kaveriin, toisin kuin olisi ollut Tallasin kohdalla. Taas se nähtiin ensimmäisessä HPK-Lukko puolivälierässä, mihin Puurula pystyy. Seikkailee maalin takan vaarallisesti ja saa koko kotikatsomon nappailemaan nitropurkista lääkettä. Mailapeli Puurulalla on korkeintaan Suomi-sarjan tasoa, jos sitäkään. En kiellä, etteikö Joni ottaisi useastikin komeita koppeja, mutta vastapainoksi onkin sitten aivan liikaa niitä helppoja lapsus virheitä.

On totta, ettei Rämöllä ole tiukkoja paikkoja urallaan ollut, jos on kyse playoff-kiekosta. Tiukkaa on aivan varmasti kuitenkin tehnyt vartioida Pelicans-maalia ja yrittää pysäyttää sitä kiekkosadetta. Mikä onkaan parempaa harjoitusta, kun torjuminen, torjuminen ja taas kerran torjuminen. Harjoitus tekee mestarin, toistojen määrä on ratkaiseva tekijä. Juuri siis tätä Rämö sai tehdä Pelicansinssa.

Yhteenvetona totean: Puurulalla on ollut tiukkoja paikkoja, mutta eipä ole näköjään paljoakaan auttanut. Rämö ei ole vastaavissa tilanteissa ollut, mutta olisi ehkä jo aika kokeilla. Rämö maaliin seuraavaan puolivälieräkoitokseen (15.3.). En usko, että HPK:n voitto siihen kaatuu.

edit: En tarkoita suinkaan, että Puurula olis huono kassari. Mutta kuitenkin...
 
Viimeksi muokattu:

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Viestin lähetti travolta
Minun mielestäni taas on kummallista luottaa Puurulaan niin kauheasti. Alitajuisesti en osaa luottaa kaveriin, toisin kuin olisi ollut Tallasin kohdalla. Taas se nähtiin ensimmäisessä HPK-Lukko puolivälierässä, mihin Puurula pystyy. Seikkailee maalin takan vaarallisesti ja saa koko kotikatsomon nappailemaan nitropurkista lääkettä. Mailapeli Puurulalla on korkeintaan Suomi-sarjan tasoa, jos sitäkään. En kiellä, etteikö Joni ottaisi useastikin komeita koppeja, mutta vastapainoksi onkin sitten aivan liikaa niitä helppoja lapsus virheitä.

Sitä tikulla silmään, joka vanhoja kaivelee! Eli eiköhän olisi jo aika antaa viime kauden olla. Puurula on taas ollut SE Huikea Jamppa, jota voittava joukkue kaipaa taakseen. Oli kiistatta joukkueen parhaimmistoa ekassa Lukko-pelissä, ja nollapelin perusteella tuskinpa siitä paljon uupuu toisessakaan.

Todellakin viime kaudella Jonille tuli tapa päästää se yksi pakollinen lepsu, mutta samalla tärkeillä hetkillä koomaili koko joukkuekin. Puurulan piikkiin kaikkea ei voi kaataa. Tosin kantava voima olisi ollut kantava voima, mutta mutta...

Tällä kaudella sen sijaan otteet ovat vakiintuneet hyvälle tasolle, ja runkosarjan lopussa ja pleijareiden alussa suorastaan loistavia otteita. Ja mitä ekan Lukko-pelin toiseen vierasmaaliin tulee, en minä ainakaan osaa Jonia syyttää. Mahdoton tilanne otettavaksi. Ensin pelaat varman päälle, etkä koske reilusti ohimenevään kiekkoon, jonka jälkeen se pomppaa oudosti ja kovaa takaisin. Juuri kun käännyt se putoaa jalkoihin - minkäs teet?

Kaiken kaikkiaan pelatkoon HJ nyt niin paljon kuin jaksaa. Otteet loistavassa kunnossa ja tärkeitä koppeja tulee! Antaa mennä HJ:lla nyt vaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kaakun rooli?

Viestin lähetti Daemon
Kaiken kaikkiaan pelatkoon HJ nyt niin paljon kuin jaksaa. Otteet loistavassa kunnossa ja tärkeitä koppeja tulee! Antaa mennä HJ:lla nyt vaan.


Niin, kyllähän Joni hienoja koppeja ottaa joka pelissä. Monessa pelissä kuitenkin herralle sattuu ja tapahtuu etenkin maalin takana hiuksia nostattavia seikkailuja.

Itse en käsitä sitä, miksi arvon maalivahtivalmentajamme Jari "Paakelsi" Kaarela ei puutu näihin seikkailuihin?

Itseäni pelottaa oikeasti aina kun Joni Lähtee maalin taa, tai pysäyttelemään kiekkoa yhdenkäden mailaotteella ilman varmistusta.´

Täältä tähän
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tää on semmoinen juttu että vaikka sitä kuinka tulisi hyviä pelejä ja huonompiakin niin itselläni ei yksinkertaisesti riitä luotto Puurulaan.

Se on vähän sama asia kun VW konserni aikoinaan osti Skodan ja alkoi tehdä siitä parempaa merkkiä. Ainakin itselleni on vaikea myydä Skodaa edelleenkään hyvänä autona,mitä se varmasti on,kun mielikuva siitä vanhasta Skodasta elää liian voimakkaana. Olisivat laittaneet nimeksi vaikka paska, paremmin se kolahtaisi kuin Skoda.

Sama siis Puurulassa.Vanhat kokemukset ovat aiheuttaneet sen että häneen ei pysty luottamaan ja kun näitä luotettavuus ongelmia on parin viime kauden jälkeen ilmennyt kuitenkin suhteellisen paljon, ei sinänsä hyvä maalivahti saa ainakaan minulta luottamusta. Tosin tässä tapauksessa ei pelkkä nimen vaihtoriitä vaan pitäis tehdä hieman enemmän.
 

travolta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Viestin lähetti Daemon
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja kaivelee! Eli eiköhän olisi jo aika antaa viime kauden olla. Puurula on taas ollut SE Huikea Jamppa, jota voittava joukkue kaipaa taakseen. Oli kiistatta joukkueen parhaimmistoa ekassa Lukko-pelissä, ja nollapelin perusteella tuskinpa siitä paljon uupuu toisessakaan.

Pakko myöntää, jotta Puurula on pelannut kaksi ensimmäistä puolivälieräkoitosta hyvin, JOS ei huomioida näitä muutamia "seikkailuja". Ensimmäisessä Lukko-pelissä Puurulan pelasti Aalto, jolla oli munaa siirtää maali pois paikoiltaan. Toisessa pelissä Jouko Jaakkolan selostuksen perusteella Puurula teki pienimuotoisen seuramatkan maalin taakse ja sai karvat pystyyn HPK:n leirissä. Onneksi ei maalia tullut. Toisin sanoen, ei voi koskaan tietää milloin kaveri lähtee omille teilleen ja lahjoittaa vastustajalle maalin. En sitten tiedä kyteekö HPK-pelaajilla pieni alitajuinen pelko perseissä maalivahtipeliin liittyen. Tietysti toivon että ei.

Puurula on hyvä maalivahti, muttei huippu missään nimessä!
 

Daemon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Juventus, FC Slayer
Ei käy kieltäminen, etteikö JOSKUS pelottaisi Puurulan lähtiessä pelaamaan mailalla, mutta nykyisellään kuitenkin enää erittäin harvoin. Mailapeli on selkeästi mennyt Kaakun koulussa eteenpäin, joskaan ei vieläkään hääppöisellä tasolla ole.

Mitä sitten tulee ensimmäisen Lukko-kohtaamisen tapahtumiin, sietää katsella nauhalta (jos jostain löytyy) Ulmerin osuus tuohon selkkaukseen. Aalto pelasti, kyllä. Ulmer aiheutti ajollaan tilanteen, kyllä.

Viime kaudella olisi tietyssä vaiheessa antanut vaikka hiukset päästäni, että maalipuiden välissä olisi seissyt joku muu kuin Joni Puurula. Nyt pidän tukan takussa ja annan HJ:n hoitaa hommansa. Olenko vakuuttunut, kyllä.
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Daemon
Ei käy kieltäminen, etteikö JOSKUS pelottaisi Puurulan lähtiessä pelaamaan mailalla, mutta nykyisellään kuitenkin enää erittäin harvoin. Mailapeli on selkeästi mennyt Kaakun koulussa eteenpäin, joskaan ei vieläkään hääppöisellä tasolla ole.

Minusta Puurulan mailapeli olisi montakin luokkaa parempaa, jos Joni toimittaisi kiekon rännissä aina sinne toiseen suuntaan, eikä sinne minne meinaa. Toisalta luulen, että kaakun koulussa on painotettu tätä asiaa, sillä sen verran kauan mies empii sen kiekon kanssa. Minä kuitenkin seison Jonin takana kuin toteemipaalu ja metsien puut.
 

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Ei ollut heti omassa mielessäni runkosarjan loputtua että HJ:n saldo kolmen matsin jälkeen olisi 2 nollapeliä ja prosenttina 97,3% ja GAA 0,67

Jossain se PO -kokoemus sitten kuitenkin näkyy - pelit on olleet kuitenkin hengeltään ihan kunnon vääntöjä sekä toisaalta HJ on ollut omassa päässä pitkiäkin hetkiä kylmänä.

HIENOA !!!!
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kieltämättä Puurula on pelannut numeroiden valossa hyvin,itse matseja kun en ole nähnyt niin muuta en voi sanoa.Ikuisena skeptikkona ja epäluottamus lauseen Puurulaan ilmaisseena olen kuitenkin saanut sen kuvan että Lukko ei ole pystynyt Puurulaa laittamaan niin koville kuin ehkä oletettiin.Se tietenkin on kerhon puolustuksen hyvyyttä.Nollapelit ovat hieno juttu,mutta ennenkuin itse suostun muuttamaan kantaani haluan nähdä sen pelin kun oma peli ei kulje/puolustus pettää ja Puurula kannattelee yksinään joukkuetta ja torjuu n. 40 laukausta.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Viestin lähetti Jakub
Kieltämättä Puurula on pelannut numeroiden valossa hyvin,itse matseja kun en ole nähnyt niin muuta en voi sanoa.Ikuisena skeptikkona ja epäluottamus lauseen Puurulaan ilmaisseena olen kuitenkin saanut sen kuvan että Lukko ei ole pystynyt Puurulaa laittamaan niin koville kuin ehkä oletettiin.Se tietenkin on kerhon puolustuksen hyvyyttä.Nollapelit ovat hieno juttu,mutta ennenkuin itse suostun muuttamaan kantaani haluan nähdä sen pelin kun oma peli ei kulje/puolustus pettää ja Puurula kannattelee yksinään joukkuetta ja torjuu n. 40 laukausta.

Itsellänikin rupeaa aina puntti tutisemaan, kun Puurula lähtee seikkailuilleen. Mutta tästä päivästä voin antaa vain positiivista palautetta. Todella hyviä torjuntoja, joista monissa joutui tosissaan töihin ja pelasi sen nollan itselleen. Lievistä peloista huolimatta luottamus nousi hieman tuohon seikkailijaluontoiseen mieheen.

Että silleen...
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti Jakub
Kieltämättä Puurula on pelannut numeroiden valossa hyvin,itse matseja kun en ole nähnyt niin muuta en voi sanoa.Ikuisena skeptikkona ja epäluottamus lauseen Puurulaan ilmaisseena olen kuitenkin saanut sen kuvan että Lukko ei ole pystynyt Puurulaa laittamaan niin koville kuin ehkä oletettiin.Se tietenkin on kerhon puolustuksen hyvyyttä.Nollapelit ovat hieno juttu,mutta ennenkuin itse suostun muuttamaan kantaani haluan nähdä sen pelin kun oma peli ei kulje/puolustus pettää ja Puurula kannattelee yksinään joukkuetta ja torjuu n. 40 laukausta.
Tämä ei ole nyt vastineena erityisesti Jakubille, vaan useammalle muullekin nimimerkille.

Puurula torjui helvetin hyvin kaksi erää 1. pelissä ja haparoi pari kertaa kolmannessa. Kokonaisuutena erittäin hyvä peli, joskin Torkin vedon sähläys oli tosi paha moka - mutta myös huonoa tuuria säkäpompun vuoksi.

Raumalla Joni torjui aivan upeasti, osoittaen huimaa henkistä kovuutta. Lauantain matsin jälkeen taas tuollaisia otteita pahassa vieraskaukalossa. Useita näyttäviä koppeja ja varmaotteista peliä. Mutta mitäpä siitä kirjoittamaan muuta kuin, että Joksi huuteli taas jostain seikkailusta - oli se varmaan nollapelistä huolimatta ihan paska. Ja se seikkailu ei ollut taas muuta kuin sellainen tilanne, jos kumpikaan pakeista ei viitsinyt käydä hakemassa kiekkoa, tuijottelivat vain toisiaan silmiin. Sitten kun Aalto sitä lähti noutamaan, niin rullasi Puurun mennessään.

Eilen sitten taas loistavaa peliä, muutama todellinen haamuvenytys. Esimerkiksi 3-5-alivoimalla Niskalan kudin peittäminen oli sellainen koppi, jota voisi videoilta kelailla vaikka koko loppukevään - ja otetaan vielä huomioon, mikä oli ottelun tilanne siinä vaiheessa.

129 minuuttia nollaa pleijareissa ja mitä siitä saa faneilta palkinnoksi? "Paska se on siltikin." Kyllä te oikeasti minun puolestani voitte dissata Jonia ihan kuinka paljon tahansa, mutta älkää nyt viitsikö sitä ainakaan silloin tehdä, kun kaveri pelaa loistavasti. Kyllä minä tiedän, että vaikka kuinka täällä jankkaisin, likasanko kaadetaan pienimmästäkin niskaan sitten taas tilanteen saapuessa. Ja siinä likasangossa on kaikki kahden vuoden takaiset tapahtumat, jotka ollaan saatu omassa mielessä pyöriteltyä sopivan kaltaisiksi. Miksi HPK putosi toissa vuonna Jokereille? Miksi HPK putosi toissa vuonna Tapparalle? Tiukasti kun muistelette, ehkä se syy ei sittenkään ollut Jonin. Ehkä se syy on juuri se sama, miksi HPK nyt näyttää menestyvän pleijareissa loistavasti.
 

Svitek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK juniorijääkiekko
Eilisessä Lukko-pelissä Jonin saldo:

- Päästetyt maalit 0
- Seikkailut maalin takana 0
- Syötöt/avaukset vastustajan lapaan 0
- Kiekonmenetykset 0
- Haparoinnit 1 (pudotti kerran yhden laukauksen jalkoihinsa, eikä nähnyt hetkeen kiekkoa, pakki pelasti)

Melko jäätävää peliä. Pysyn kannassani; Joni pelaa kaikki pelit.
 

Peter Gabriel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän Johnny välillä hiukan sekoilee mailapelinsä kanssa, mutta toisaalta, kansa on marmattanut kun persoaanat ovat kadonneet peleistä. Tässä nyt olisi sitten yksi ja mitä -paskaa sataa niskaan. Vähän sama juttu kuin Rivaldolla aikoinaan Barcelonassa. "Kun yritän harhauttaa vastustajan ja onnistun -olen kannattajien silmissä Jumala. Kun yritän harhauttaa vastustajan ja epäonnistun -olen itsekäs" Positiivista on että Joni uskalataa laittaa itsensä persoonana likoon eikä keskitä huomiotaan virheiden idioottivarmaan välttämiseen. Sellaiset kaverit jäävät ikuisiksi keskinkertaisuuksiksi.

Joni on aika moneen tiukkaan paikkaan joutunu HPK ajoillaan ja aina noussut. Jonin eka SM-Liigapeli oli Raumalla, ja heti alussa meni 2 maalia sisään. Jalonen ei vaihtantu maalivahtia vaan antoi Jonille amhdollisuuden kerätä itsensä. HPK voitti lopulta 2-3.

Kun Tallas loukkaantui ja HPK alkoi hakea uutta vahtia, Joni ei kiukutellut vastuunpuuttumisesta ja teki selväksi että tilanne on hallinnassa. Jos uusi kaveri tulee, hänen pitää selättää se. Mä ainakin ihastelin kaverin asennetta. Ei uhoa, mutta tervettä itseluottamusta ja sopivaa röyhkeyttä. Samaten surullisen kuuluisa Ilves -ottelu, Torkin pomppumaali... Kaikkien näiden vaiheiden jälkeen kaveri on kasannut itsensä aivan huippuiskuun. Sillä tyypillä on valtava henkinen kantti. Uskokaa huviksenne, se kaveri pääsee vielä pitkälle.

Muistakaa, Jamppa on kuitenkin vasta 21 -vuotias.
 

HOOPEEKOO

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai se on pakko tunnustaa...

...että omakin kelkkani on kovaa vauhtia kääntymässä ja uskoa Joniin alkaa löytymään. Sitä ei voi kieltää etteikö edelleen hirvittäisi aina kun Kalajoen nuuskahuuli menee maalintaakse, mutta monet ovat varmasti huomanneet että veskarimme saa nykyään kiekon jopa nousemaan jäästä! Hyvä Kaarela! Kehitystä on siis tapahtunut ja mielestäni me fanitkin voisimme pikkuhiljaa alkaa tukemaan pelaavaa maalivahtiamme. Aika hilpeätä oli, kun viime pelistä hallilta lähdettyä kuuntelin valmentajien haastattelua ja Jalonenkin äityi vääntämään vitsiä vähäisen luottamuksen omaavasta veskaristamme. Tuli mieleen et Joni on nyt viimeistään otteillaan ansainnut myös meidän epäilevien fanien luottamuksen ja uskon tuleviin koviin peleihin, eikö?
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Kelkan kääntämisestä

Täytyy myöntää, että itsekin olen jossain määrin kääntänyt kelkkani Jonin suhteen. Korostan kuitenkin, että siinä missä jotkut ovat kääntäneet sen 180 astetta, olen itse tyytynyt 90 asteeseen. Tämä tarkoittaa siis sitä, että kelkkani saattaa kyllä liukua pois reitiltä, mutta enpähän ainakaan laskettele totuutta suoraan vastapalloon. Korkeintaan olen poikittain sen tiellä, ja se törmäys sattuu kuulkaa paljon vähemmän kuin täydellinen nokkakolari.

Joni on näyttänyt Lukko-peleissä, että hän on parhaimmillaan todella huippuveskari mitä tulee torjuntatyöskentelyyn. Hän on myös osoittanut pystyvänsä keräämään itsensä täydellisen hasardin jälkeen, mihin en olisi hänen uskonut pystyvän.

Mutta mutta... Koko kauden ajan kritiikkini onkin kohdistunut siihen, miten Joni kestää paineet silloin kun on se tosi tiukka paikka. Eli en edelleenkään ole vakuuttunut, etteikö finaalisarjan viidennen pelin jatkoajalla menisi juuri ensimmäisen Lukko-pelin tyyppinen hasardi. Tai etteikö joku maalia kohti tuleva liru pomppaisi Jonin mailan yli, kun tämä ei viitsi varmistaa niitä hanskallaan kuten normaalimaalivahdit. Tai joku muu käsittämätön kämmi.

Pitää tosin sanoa, että Lukko-pelien jälkeen olen kyllä alkanut uskoa Puurun taitoihin enemmän kuin aikaisemmin, enkä olisi aivan klapil päähän lyäty, jos Kerho voittaisi mestaruuden Puurusta huolimatta tai peräti hänen avustuksellaan. Sen sanon kuitenkin, että jos Jonille ei mene yhtään helppoa eikä hän sähellä mailallaan paniikkitilanteen arvoisesti välierissä/finaalisarjassa ratkaisevalla hetkellä, niin syön hattuni jos minulla sellainen sattuu päässä olemaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Aikuisten oikeasti kova paikka

Niin, itse olen suurella tyytyväisyydellä todennut, että väitteeni ovat osoittautuneet toistaiseksi vääriksi.

Korostan vielä, että olen iloinen siitä, että olen ollut väärässä.

Mutta mutta. Jotta homma ei menisi ihan hymistelyksi, sanon, että ei Puurula ole mielestäni vielä tosi prässissä tässä lukkosarjassa ollutkaan, poislukien ehkä se 1. peli loppuosa.

Tällä siis tarkoitan sitä, että hän "yksin" pitää joukkuetta pystyssä.

Asian tässä valossa ilmoitan, että en ole tällä hetkellä vakuuttunut kummastakaan vaihtoehdosta, eli siis pystyykö mies siihen tosipaikan ihmeeseen vai ei.

Aika tulee tämän asian näyttämään ja en ole pahoillani, jos olen väärässä.

Mikäli taas voidaan kauden jälkeen todeta, että olen ollut "oikeilla jäljillä", olen varmasti erittäin vittuuntunut.

Ja nimenomaan siitä, että olin oikeilla jäljillä.

Täältä tähän
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pakko antaa propsit Jonille.Negatiiviset ajatukset ovat muuttuneet neutraaleiksi ja jos jatkaa samaa rataa,nielen ylpeyteni ja voin jopa kehaistakin jos aihetta on.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Joni on ollut hyvä, oikein hyvä, erittäin hyvä. Jatkakoon ihan siihen viimeiseen summerin törähdykseen asti, ja heittäköön sitten käsineensä ilmaan ja kypäränsä kulmaan. Etenkin eilinen toiminta oli vakuuttavaa.
 

AIV30

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hpk ja Pata Pori´see myös.
Rämö

Näin jälkikäteen helppo sanoa, että Rämö!
Jo ekan Tps pelin toisen erän jälkeen vaadin Rämöä maaliin, ja niin myös toisen pelin jälkeen äänekkästi hallin ulkopuolella haukuin Puurun ja vaadin Rämöä edes tähän ratkaisevaan matsiin, mutta haukut sain itse rinkeliltä pois kävellessä.

Sanokaapa miksi Puuru hötkyilee siellä maalin suulla? Yleensä mies torjuu ekan kiekon puoli metriä ulkona maalista, joten toinen kiekko on jo helppo laittaa tyhjiin.
Tänään taas ekassa maalissa mies lähti pelaamaan ulos maalistaan, ja Mikkola kiersi komeesti ukon. Toisesta on turha edes mainita mitään.
Saataisko me ensi vuonna Maalivahti isolla ÄMMÄLLÄ.

No Jukka ehkä antaa taas mahiksen kakkosveskalle pronssipeliin, kun muuten sillä ei ole ollut munaa tehdä tätä ratkaisua edellisessä ottelussa.
Vittu tää on joka saatanan vuosi.
 

Axel K.

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Rämö

Viestin lähetti AIV30
Näin jälkikäteen helppo sanoa, että Rämö!
Jo ekan Tps pelin toisen erän jälkeen vaadin Rämöä maaliin, ja niin myös toisen pelin jälkeen äänekkästi hallin ulkopuolella haukuin Puurun ja vaadin Rämöä edes tähän ratkaisevaan matsiin, mutta haukut sain itse rinkeliltä pois kävellessä.

Sanokaapa miksi Puuru hötkyilee siellä maalin suulla? Yleensä mies torjuu ekan kiekon puoli metriä ulkona maalista, joten toinen kiekko on jo helppo laittaa tyhjiin.
Tänään taas ekassa maalissa mies lähti pelaamaan ulos maalistaan, ja Mikkola kiersi komeesti ukon. Toisesta on turha edes mainita mitään.
Saataisko me ensi vuonna Maalivahti isolla ÄMMÄLLÄ.

No Jukka ehkä antaa taas mahiksen kakkosveskalle pronssipeliin, kun muuten sillä ei ole ollut munaa tehdä tätä ratkaisua edellisessä ottelussa.
Vittu tää on joka saatanan vuosi.

Helppohan se on aina löytää syntipukki. Mäkin voisin syyttää sua, ja ihan yhtä suurin perustein kuin Puurulaa syytetään joka tappiosta.

Tämä viimeinen välieräpeli hävittiin MAALINTEKIJÖIDEN MUNATTOMUUTEEN. Sössittiin apauttiarallaa tuhat maalipaikkaa. Ennen TPS:n ensimmäistä maalia HPK:lla oli monta paikkaa mennä 1,2,3,4-0 johtoon.

Puurula oli hyvä ja ajoittain jopa piti joukkuetta pystyssä. Toivottavasti jatkaa ensi kaudella, ja ykkösenä.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Re: Re: Rämö

Viestin lähetti Axel K.
Tämä viimeinen välieräpeli hävittiin MAALINTEKIJÖIDEN MUNATTOMUUTEEN.
Ihan niin kuin jo monta kertaa aiemminkin.
Puurula oli hyvä ja ajoittain jopa piti joukkuetta pystyssä. Toivottavasti jatkaa ensi kaudella, ja ykkösenä.
Tätä minäkin toivon.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
Jep jep

Niin, eipä Puurua voi varsinaisesti syyttää tästä tappiosta. Kuten sanottu jo paljon aiemmin, mestaruus jäi kiinni muista asioista. Niistä paikoista pitäisi tehdä maaleja, eli itseään saavat syyttää. Tuulolalle myös kiitos hei.

Puurun suhteen olen melkein neutraali. En edelleenkään usko miehen hermojen pitämiseen loppuviimein ja loppuun saakka. Toisaalta huitsin hyvät pleijarit ensimmäistä Lukko-peliä ja viimeistä päästämäänsä TPS-maalia lukuunottamatta. Eipä myöskään täysin virheetöntä maalivahtia ehkä löydy maalin suulle. Jos mahdollista, ottaisin ilman muuta Tallasin tasoisen veskan sinne tolppien väliin ensi kaudeksi. Korostan samaan hengenvetoon, että Puurulaa en syytä tämän kauden menestymättömyydestä.

Nimim. "Kausi on ohi, mutta vedonlyönnit jatkuvat..."

P.S. Voi veljet että mä oon kännissä niistä kahdesta eurokossusta siellä mestruussaunassa.
 

travolta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En syytä, mutta...

...jotenkin oli Puurulamaista touhua sitä TPS:n toista maalia edeltävät tapahtumat. Kaveri arpoi pitkään maalilla lähteäkkö vastaan vai ei. Ja lopulta kun sitten päätöksen teki, oli turhan myöhäistä lähteä vastaan. Olisi sitten kuitenkin kannattanut pysyä maalilla, kun kerran siihen mennessä ei ollut vielä lähtenyt (olipas sekavasti selostettu). Yksinkertaisemmin: olisi jäänyt maalin, kun ei heti lähtenyt vastaan. Ehkäpä oli hiemman epäonnea, kun kiekko räpylästä karkuun lähti, harmillista. Ei ollut ottelusarjan ainoa harmillinen tapahtuma, tosin viimeinen.

Yleisesti arvioiden Puurula pelasi hyvät playoffit. Eipä tässä olisi mitkään Tallasit tai Rämöt loppujen lopuksi auttaneet. Ei Kerhon finaalihaaveet Puurulaan kaatuneet. Ne kaatuivat tehottomuuten ja pikkuisen huonoon onneen. Paska kausi, ensi vuonna uudestaan!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Säälifinaaliin voisi laittaa kyllä Rämön maaliin. Pääsisi kaveri pelaamaan pudotuspeliottelun paineettomaan väliin. En syytä Puurulaa siitä, että Kerholta jäi taas finaalipaikka saavuttamatta, mutta tosiasia on, että Puurula sössi taas kerran rankemman kerran välieräpelissä, ja vastustaja pääsi rankaisemaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös